Vraag

Wat moet ik doen?! HELP!!!!!

  • 30 March 2022
  • 65 reacties
  • 1054 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Hoi,

Ik leeg met je mee en ik hoop echt dat je nu veilig bent ergens. Als je weg gaat van huis, ga dan naar mensen die je vertrouwd en niet zomaar naar vreemden of mensen van internet. Naar de politie gaan is inderdaad ook een goede optie.

Sterkte!

Hoii,

Wat heftig dit! Het is echt niet okè wat jou ouders doen, niemand mag zomaar aan jou lijf zitten als jij dat niet wilt en al helemaal niet bij de keel grijpen. Je zit waarschijnlijk op dit moment in een hele lastige en gevaarlijke situatie dus misschien is het echt wel slim om daar zo snel mogelijk weg te gaan. Ij begrijp echt echt heel goed dat dat waarschijnlijk super moeilijk is maar het is daar echt gevaarlijk van hoe ik het van jou hoor. Onthoud: je bent niet alleen! Ik duim voor je! Probeer wel als je weg gaat zo veel mogelijk spullen mee te nemen en ervoor te zorgen dat je veilig bent dus niet in een park gaat slapen ofzo. Ik hoop echt dat het goed gaat en gaat lukken❤

Remember you did not do enything wrong!<3

Succes!!:)

Gr. Chloe

Reputatie 4
Badge +1

Ben je ondertussen alweer van het dak af? Neem echt contact op met politie, want jij word thuis gewoon mishandeld. En praat er over met anderen (bijv. op school met een leraar die je goed vertrouwt). Zij kunnen je ook echt helpen. 

Groetjes

Legoman

Ik duim voor je . lieve @wilhelmavemela 

Ik duim voor je 

 

Niemand heeft recht om je te slaan.  Niemand heeft recht om je bij je nek te pakken . Dit is niet oké , maar ik steun je . Bel of chat met de Veilige Thuis (wat @Eenmeisje004 zei ) het werkt echt . Misschien kan je ook naar de politie???

Hou vol lieverd 😘

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb gechat ik moet nog overleven hier en dan ga ik dit morgen met de GGZ bespreken.

@Eenmeisje004 
Top advies !! 

Sanny xxxx

Doen lieverd! Neem contact met ze op. Laat je helpen !

Reputatie 7
Badge +14

Heyy  @wilhelmavemela 

Jeetje wat heftig dit. Kun je ergens terecht? Bij de buren, een vriend, oma/opa of oom/tante? 
 

Dat je moeder je geslagen heeft, in je nek had gegrepen en op de grond had geduwd is kindermishandeling en valt onder huiselijk geweld en kan echt niet: 

Wat is huiselijk geweld?

Huiselijk geweld is geweld gepleegd door een partner, ex-partner, familielid, vriend of vriendin. Dit kan lichamelijk, seksueel en emotioneel geweld zijn. Kindermishandeling en oudermishandeling zijn ook vormen van huiselijk geweld. Eerwraak en iemand uithuwelijken of dwingen om te trouwen vallen ook onder huiselijk geweld.

bron: https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/huiselijk-geweld/

Je kan met Veilig Thuis (anoniem) bellen naar 0800-2000 voor hulp.  Maar omdat je in je topic aangeeft dat je geen simkaart hebt, kan je ook met de Kindertelefoon chatten
 

Heel veel sterkte en hopelijk kan je ergens terecht en wordt je geholpen.  <3

xx Eenmeisje004 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) (tegenwoordig kan je ook via internet met de kindertelefoon bellen) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

Anne

De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan niet bij vrienden familie terecht ik kan niand bellen dat maakt teveel geluid en ik heb geen sim-kaart. Buren hebben een feestje. En mijn gevoel heb ik keihard schreeuwend geuit maar ze luisteren niet.

Wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge +1

Je kan altijd terecht bij het politiebureau, daar kunnen ze je helpen om onderdak te vinden, maar dat voelt misschien niet zo prettig. Op deze site kan je ook mogelijkheden vinden: https://www.weglopen.nl 

Succes🍀

Jeetje meisje kun je naar een oom en tante of andere familie? Via het forum dat lukt nooit. Je kan wel de kindertelefoon bellen?  Of maak je ouders heel duidelijk hoe je je voelt. Laat je emoties zien. Echt, via hier dat is geen optie jammer genoeg. Als je naar iemand van hier toe zou gaan is diegene strafbaar omdat hij je verstopt voor je ouders. Denk even goed bij wie je terecht kan daar. Oma ? Buren? Weet je een nummer van een leerkracht die je vertrouwt ?

Heel veel sterkte !!!! 

Sanny xxxx

Reputatie 5
Badge +2

Kun je bij iemand terecht? Vrienden, familie ect

Reageer