Vraag

Wat moet ik doen?! HELP!!!!!

  • 30 March 2022
  • 65 reacties
  • 1054 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Lieve @wilhelmavemela 

Ik ben echt heel erg ongerust over je.. (samen met heel veel andere) laat alsjeblieft iets van je horen:(

Als het niet goed gaat reageer met 3 cijfers (maakt niet uit welke) 

Gr. Chloe

Ik maak me (net zoals iedereen hier op het forum geloof ik) echt heel veel zorgen om je @wilhelmavemela . Ik hoop echt dat het goed met je gaat en dat je veilig bent. Ik leef met jou en alle andere die je missen mee.

Reputatie 7
Badge +17

Ik hoop zo dat je in goede handen bent. Ik zal echt letterlijk op mn blote knietjes vallen en wat zou het een  heerlijk wondertje zijn als je weer een berichtje plaatst. Klinkt raar maar doe ik echt.  We denken allemaal aan jou ! <3

Groetjes Liefs Julian X

Ik was even een tijdje niet actief meer, gebeurd dit! Lieve​​ @wilhelmavemela laat snel een reactie achter, want ik maak me echt zorgen!

Lieve @wilhelmavemela 

Iedereen (inclusief ik) maakt zich echt echt heel veel zorgen probeer alsje alsje alsjeblieft iets van je te laten horen. Als het niet goed gaat typ iets van een cijfer maakt niet uit wat.

Ik ben echt heel ongerust laat alsjeblieft iets van je horen:(

Gr. Chloe

Reputatie 7
Badge +14

Lieve @wilhelmavemela,

Gaat alles goed met je? Ben je veilig? We zijn allemaal erg bezorgd. Geef als je dat kunt alsjeblieft een teken van leven.  We steunen je. We zullen er altijd voor je zijn!! Hou de moed er in. :((

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +5

@wilhelmavemela  ik ben bang.. waar ben je?! :(

Ik mis je en ik wil geen vriendin kwijt!! Nooit!! Ik bid voor je, ik huil soms om je, ik- ik ben bang... WE LOVE YOU

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sanny  dankjewel ! ☺ ik houd moed dat we snel van haar horen. Lieve Wilhelmavemela ! Hoop het zo.

Groetjes liefs Julian X

Zover ik kan blijf ik ook volgen ! En Julian ik wil jou ook moed geven.  Vanwege je speciale band en gevoel voor haar. Jij ook stay strong je bent een geweldige jongen we love you. Laten we hopen dat we snel een berichtje van Wilhelmavemela lezen !!!! 

Sanny xxxxxx

@wilhelmavemela ik wil meteen naar je huis rennen/fietsen. Helaas mogen we geen gegevens delen . We maken heel veel zorgen om je . We zijn bang . Stuur alsjeblieft iets voor ons . Als het niet goed gaat gewoon een cijfer . Als het wel goed gaat (hopelijk) een hele zin of een letter . Ik ontploft echt van de zorgen . Ik ben zo bang dat jij iets overkomt. Ik duim voor je. Als je iets niet meer kan . We staan achter je !!!! Lieve @wilhelmavemela als je niet meer weet denk dan aan ons 

Go @wilhelmavemela !!!!!

 

Emma

We steun je !!!!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi,  Er is nog geen nieuws ?  Echt wat zorgelijk ! Zo gauw ik kon weer op het forum maar nog geen berichtje van jou :( please als je kunt  laat iets weten <3

Groetjes Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +4

Wilhelmina,
Als je kijkt naar de reacties kun je zien dat je gemist wordt, mensen zijn bezorgd en verdrietig vanwege je situatie. Je ouders hebben in het verleden al wel vaker je telefoon en computer afgepakt vanwege het forum, toen viel je afwezigheid op vanwege je vele reacties die je voor je ban plaatste.
Nadat dat was opgelost komt dit er bovenop en dat voelt waarschijnlijk heel oneerlijk voor je en dat is het ook. Als via het forum praten niet mogelijk is kun je proberen de huisarts of een leraar te bereiken, want je bent niet alleen op deze wereld. 

Groetjes DaVinci

Lieve @wilhelmavemela 

Ben je oke?? Ik maak me echt zorgen net als de rest hier:(

Stay safe! Ik duim voor je<3

Gr. Chloe

@wilhelmavemela ???? Gaat het ???

@wilhelmavemela ??? Ik ontplof bijna van de zorgen . Waar ben je ??? 

 

Emma 😕😔

Lieve @wilhelmavemela ,

ik maak me net zoals de rest hier heel veel zorgen over je nu je al de hele dag geen update hebt gegeven. Ik hoop echt dat het goed met je gaat en dat je bij lieve mensen bent waar je je veilig voelt.

Sterkte ❤️

@wilhelmavemela 

Waar ben je nu?? Ben je veilig?? Iedereen maakt zich echt zorgen om je:( @Emmalove is ook heel erg ongerust volgens mij.. Als je veilig kunt chatten vertel dan alsjeblieft waar je bent. Als je niet genoeg tijd hebt om iets te chatten en het gaat niet goed typ dan gewoon een random nummer met 3 cijfers ofzo. Stay safe!! 

Gr. Chloe

@wilhelmavemela Hoe is het nu ???? Waar ben je ???? op school ???? Ik maak zoveel zorgen om je !!!! Typ alsjeblieft iets . We staat klaar om je te helpen Lieve @wilhelmavemela . Als je nu niks typt maken we heel veel zorgen  . Dus ben je veilig ????

 

Emma :(

Reputatie 7
Badge +4

Hey Wilhelmina
Heftige situatie waar je in zit, ouders zijn er namelijk om je een veilig gevoel te geven en niet om je pijn te doen. Vaak als ik tegen mn vader schreeuwde en sloeg dan hield hij me in een houdgreep tot ik rustig werd en kon praten, is er bij jou ook een moment na de ruzie dat je kan praten met je ouders of ga je na ruzies gewoon door met leven?
Voor mij klinkt het als het moment dat ik in beeld kwam bij de huisarts met zelfmoord gedachten en doorgestuurd werd naar de crisisdienst. Allemaal zorginstellingen, maar als er met je ouders niet te praten valt, is er dan nog een ‘gemakkelijke’ weg?

Heb je oortjes of iets bij je dat je muziek kunt luisteren of iets anders kunt opzetten om te ontspannen?

Groetjes DaVinci
Wees altijd vrij om te praten
Niemand kan je dwingen ons te verlaten

Ik kijk ook ! We houden van je hoor Wilhelmavemela ! <3 <3

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

@Emmalove  ik ga het ook in de gaten houden. Alleen ik moet wel naar school excursies maar als ik terug ben kijk ik meteen weer. Ik hoop zo dat je veilig bent Wilhelmavemela ! 😘

Groetjes liefs Julian XxXxX

Nou , het is nu morgen en waar ben je nu ???? Ben je nog veilig??? Lieve @wilhelmavemela . Ik heb zelfs gezegd dat ik ziek was(Dus lekker thuis blijven, maar wel alleen in huis ) om je te helpen . Ik maak nu echt zorgen met je . Hoe is het nu ??? Ben je nu steeds op de dak ???? Ik heb duizenden vragen 😕

Hoii @wilhelmavemela 

Laat je het weten als je een update hebt over of je bijvoorbeeld van het dak af bent of of je al bent weggegaan?

Good luck ik duim voor je!!

Gr. Chloe

Reputatie 7
Badge +17

En vertel het allemaal aan die mensen van de GGZ. Ze kunnen je serieus helpen ! 

Ik leef mee en denk aan jou ! Loves! Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +17

OMG  lieve @wilhelmavemela  ik schrik hier van ! Wat gebeurt er allemaal ? Hoe gaat het nu? ben je veilig ? Jeetje meis. Wat ontzettend naar!  Ik hoop zo dat het je nu beter gaat ! Volg de adviezen hier maar. Ik was weg vanmiddag e vanavond. heb dit nu pas gelezen, sorry !  Laat ons weten hoe het gaat !

Groetjes en liefs Julian X

Reageer