Is het normaal dat ik soms geslagen wordt

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 17 jaar ik wordt soms geslagen als ik te fel op iets reageer of tegen speek, maar ook als ik iets niet doet dan wordt mijn mama kwaad en telt ze aan maan haar shops ze slaagt ze me een voor de eerste keer vandaag toen ik in een conflict geraakte werd ik geslagen in het gezicht. Het is ook als ik tegen spreek en een puberaal gedrag vertoon en ik heb autisme ik controleer soms niet mijn reacties op dingen wat moet ik doen want het is niet dat het altijd gebeurt maar soms ik ben een beetje raden loos

3 reacties

Misschien moet je een gesprek aangaan met je moeder, als dat niet lukt kun je misschien een gesprek aangaan met je mentor (als je die hebt) of als het erger wordt met de politie.
Hoi

Niet ok dat je moeder zo doet. Ook als jij ergens een hevige reactie op hebt, mag je moeder niet overgaan tot geweld.

Zoals Sam-Lucas zei, kan je dit met je moeder bespreken op een moment dat jullie beiden ontspannen zijn. Op school kan je ook terecht. Je mentor, of een andere leraar of leerlingenbegeleider, zou je advies kunnen geven, in verband met het omgaan met deze situatie.

Organisaties als de KinderTelefoon en Veilig Thuis kunnen samen met jou nadenken over hoe het er thuis aan toe gaat. Zij kunnen naar je verhaal luisteren, en je tips geven.

Groetjes
Kenshin
Badge
Volgens de wet mag het niet, maar het ligt aan de soort opvoeding die je krijgt. veel Nederlandse ouders doen het niet maar buitenlandse ouders soms vaker (ligt aan welk land) .

Reageer