Vragenlijst lhbtq (7 vragen)

  • 28 November 2022
  • 40 reacties
  • 586 Bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Badge
  1. Hoe oud ben je  15
  2. Wat zijn je pronouns? she/her
  3. wat is je seksualiteit  lesbi
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? mijn moeder wel, vader niet. mijn moeder zei: als jij gelukkig bent, ben ik dat ook.
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? mijn muziekdocente en vriendin
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? heartstopper :)
  7. Heb je nog vragen voor mij niet specfiek ;)
Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe oud ben je 13
  2. Wat zijn je pronouns? zij, haar
  3. wat is je seksualiteit lesbisch
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ze gingen er goed mee om. Ze hadden het eig wel verwacht.
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja, mijn zus, bff, mentor
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Euhm niet echt met het gezin maar wel short films op YouTube.
  7. Heb je nog vragen voor mij? Kun jij deze vragen ook beantwoorden?
Badge
  1. Hoe oud ben je  13
  2. Wat zijn je pronouns?  hij/hem
  3. wat is je seksualiteit  aroace, gay
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? nope
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie?  online vrienden 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke?  Nee maar wel boeken
  7. Heb je nog vragen voor mij? 
Reputatie 2
Badge
  1. hoe oud ben je … 13
  2. wat zijn je pronouns? … they them maar nog niet out
  3.  wat is je seksualiteit … ik ben biseksueel en non binair  
  4. weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie … van mijn biseksualiteit wel maar hun snappen het vgm niet helemaal lmao
  5. weten andere mensen het ? … van mijn biseksualiteit wel ik denk iedereen en zo niet zeg k het gwn
  6. kijk je wel eens series/films over lhbtq, en welke ? … ja ik ben echt verslaaft aan heartstopper 
  7. heb je nog vragen voor mij? … wat is je comming out verhaal als je die hebt?
Badge
  1. Hoe oud ben je :13!
  2. Wat zijn je pronouns?:he/they
  3. wat is je seksualiteit:lesbisch
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie?:mn vader was het er niet meer eens maar mn moeder wel
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie?:hele familie en vrienden
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke?: niet echt alleen heartstopper haha
  7. Heb je nog vragen voor mij?:nopee
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat zijn je pronouns? Alle
  3. wat is je seksualiteit? Lesbisch 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze reageerden verast maar accepteerden me.
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja, al mijn vrienden en mijn ooms tantes mijn twee neeven en mijn opa’s en oma’s 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ja, heartstopper en I am not okay with this.
  7. Heb je nog vragen voor mij? Nee
Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je  16
  2. Wat zijn je pronouns? hun/zij
  3. wat is je seksualiteit  lesbisch
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze vinden het niet al te geweldig 
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie?  Mijn vrienden.
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Jajjja young royals, heartstopper, warrior nun en veel meer maar teveel om op te noemen en ik lees vele lhbtq boeken.
  7. Heb je nog vragen voor mij? Hoe gaat het met jou <3

Alvast bedankt :)

 

(Onnodige quotes verwijderd)

  1. Ik ben 13
  2. he/him 
  3. Ik ben gay 
  4. mijn moeder weet het die reageerde heel goed en ik spreek me vader niet dus nee die weet het niet
  5. ja mijn hele school weet het en me vrienden en me buren eigenlijk iedereen behalve me peetvader en me oma
  6. jaaa ik hou van dit soort films en series ik hou van heartstopper en Anne+
  7. nee 
  1. 13!
  2. Hij/Hem (Transgender)
  3. Biseksueel
  4. Ja. Ze waren niet heel blij, maar ze zeiden dat ik gelukkig moest worden.
  5.  Ja, een paar vrienden. Ik vertel het nooit aan idereen, je weet maar nooit.
  6. Heartstopper
  7. Nee eigenlijk.
Reputatie 1
Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je, 12
  2. Wat zijn je pronouns? any pronouns
  3. wat is je seksualiteit? lesbisch
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ze weten het beide maar willen het niet accepteren
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? ja, al mn vrienden en mijn hele school ong (de helft van mn school is queer duss)
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? ik kijk niet series die daar specifiek over gaan maar meer waar dr queer gebeurtenissen in zitten.
  7. Heb je nog vragen voor mij? nope :)

Alvast bedankt :)

 

 

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je  16
  2. Wat zijn je pronouns? She/he/they/them
  3. wat is je seksualiteit pansexsueel 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Nee maar weet ook niet of ik ze het ga zegen omdat ze nogal homophobies zijn
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja  een hoop van me vrienden weeten het van me 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ja hartstopper en young royals ben echt in love met heartstopper 
  7. Heb je nog vragen voor mij?  Hoe oud was jij toen je realiseren ik ben ook en lgbtq+persoon ik zelf was 13 jaar

Alvast bedankt :)

 

 

Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je 14
  2. Wat zijn je pronouns? he/him
  3. wat is je seksualiteit Bi
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze waren verbaasd maar vinden het verder prima
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja, iedereen behalve de rest van mijn familie
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ja, Heartstopper verder eigenlijk niet
  7. Heb je nog vragen voor mij? ​​​​​​

Alvast bedankt :)

 

 

Reputatie 1
Badge

Hoe oud ben je? 13

Wat zijn je pronouns? she/her

wat is je seksualiteit? bisexueel

Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? -

weten andere mensen het, en zo ja, wie? een paar van m'n vriendinnen weten het

Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Heartstopper

Heb je nog vragen voor mij? nee

Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe oud ben je 13, 14 binnenkort
  2. Wat zijn je pronouns? zij/haar
  3. wat is je seksualiteit biseksueel of pan
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ja, maar ik hou het nog een beetje twijfelachtig dus ze hebben het er niet zo vaak over. Echt een reactie ofz was er niet, ik vertelde het ook niet als een “big deal” ofz
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? ja een paar vrienden die er perongeluk achter zijn gekomen door te kijken op mijn tel ofz haha
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? nee maar wel youtube
  7. Heb je nog vragen voor mij? wat was het moment waarop je het zeker wist? Ik weet het wel bijna zeker maar ik ben bang dat ik me later bedenk en dat ik dan al heb gezegd dat ik pan of bi ben… hoe ga jij daarmee om of hoe is dat voor jou?  groetjess cyris
Reputatie 3
Badge +1

 

  1. Hoe oud ben je?  14
  2. Wat zijn je pronouns? Zij/haar
  3. wat is je seksualiteit? Lesbisch 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze weten het. Ze accepteerden het meteen en ze hadden het ergens verwacht, ofzo :)
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Mijn vrienden, paar familieleden enzo. Als mensen ernaar vragen zeg ik het gewoon. Al zeg ik het liever niet zomaar natuurlijk.
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ik ben erg fan van de Fallout (Ook om Jenna Ortega :) ).
  7. Heb je nog vragen voor mij? Wat is jouw seksualiteit?

Xxx Vosjeeeeee

Reageer