Vragenlijst lhbtq (7 vragen)

  • 28 November 2022
  • 40 reacties
  • 584 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je 
  2. Wat zijn je pronouns?
  3. wat is je seksualiteit 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie?
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie?
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke?
  7. Heb je nog vragen voor mij?

Alvast bedankt :)

 


40 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ikbengewmezlf,

Hi, daar ben ik weer!

hoi

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

kom maar op

  1. Hoe oud ben je  14,5 jaar
  2. Wat zijn je pronouns? hij/hem
  3. Wat is je seksualiteit  gay
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ik kon het papa niet meer vertellen, omdat ik het toen nog niet wist toen hij verongelukte en mama heb ik het vorig jaar gelukkig wel verteld, een paar maanden voordat ze plotseling overleed. Ik denk dat ze er allebei wel rekening mee hadden gehouden en zeiden altijd al dat ik mezelf mocht zijn
  5. Weten andere mensen het, en zo ja, wie? ondertussen iedereen, denk ik, het is niet het eerste wat ik zeg, want ik ben meer dan alleen gay, maar ik praat er gewoon over als het ter sprake komt
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? ja, al die verschillende Skam series van allerlei landen, zoals op yt filmpjes over Isak en Even (Noorwegen), Robbe en Sander (België), Lucas en Jens (NL),  Lucas en Elliott (France), Matteo en David (Duitsland) en Young Royals en verder allerlei gay short films op yt
  7. Heb je nog vragen voor mij? nope

Alvast bedankt :)

graag gedaan

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 1
Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je, 12
  2. Wat zijn je pronouns? any pronouns
  3. wat is je seksualiteit? lesbisch
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ze weten het beide maar willen het niet accepteren
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? ja, al mn vrienden en mijn hele school ong (de helft van mn school is queer duss)
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? ik kijk niet series die daar specifiek over gaan maar meer waar dr queer gebeurtenissen in zitten.
  7. Heb je nog vragen voor mij? nope :)

Alvast bedankt :)

 

 

Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je ? 13,5
  2. Wat zijn je pronouns? He/ they/ it :))
  3. wat is je seksualiteit? pan
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ze denken nog steeds dat ik een meisje ben die bi is maar ik ben in middels nonbinairy/ trans en pan lol. hun reactie was sovan oke goed dat je het zegt! ik durf nog niet uit te komen als non binair want dat vinden ze onzin ze accepteren: meisje, jongen, transjongen, transmeisje. dat is het dus ja :(
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? online friends 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? heartstopper
  7. Heb je nog vragen voor mij? nee

Alvast bedankt :)

Geen probleem groetjes Ash <3

Badge

Hoe oud ben je? 13

Wat zijn je pronouns? Alles vind ik prima

wat is je seksualiteit? Bi

Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja ze weten het en ze zeiden van: sinds dat je klein was wisten we al dat je bi of gay zou zijn. Dus heel vrolijk

weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja mn hele school

Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Nee

Heb je nog vragen voor mij? Ja alles wat je net aan mij vroeg

Badge

1 hoe oud ben je … 13

2 wat zijn je pronouns? … they them maar nog niet uit

3 wat is je seksualiteit … ik ben biseksueel en non binair  

4 weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie …  nee

5 weten andere mensen het ? …  nee

6 kijk je wel eens series/films over lhbtq, en welke ? …  (niet echt lhbtq+ ) good omens 

7 heb je nog vragen voor mij? … wat is je comming out verhaal als je die hebt?

Badge
  1. Hoe oud ben je  13 
  2. Wat zijn je pronouns? Ik gebruik alle 
  3. wat is je seksualiteit weet nog niet prc maar sowieso lesbisch 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Yup me ouders weten het en reageerde best positief 
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja iedereen die ik zowat ken 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Yup eigenlijk alleen Heartstopper en young royals 
  7. Heb je nog vragen voor mij? Nope denk het niet 
Reputatie 7
Badge +9

Hoe oud ben je 14 

Wat zijn je pronouns? wat houd dit in? Welk geslacht ik ben? Gewoon, jonguh

wat is je seksualitijd ongeveer tussen zes uur s'avond en 11 uur s'avonds ongeveer, maar in de ochtend vind ik ook prima

Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie?

Nee mijn moeder weet het ni en mijn vader is 2 meter onder de grond

weten andere mensen het, en zo ja, wie? Nee? Hoezo zouden ze dat moeten weten

Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? liefde houd blijkbaar tijd in questie zijn niet zoveel films over maar ik heb wel 365 days gezien was wel beetje expliciet maar voor de rest

Heb je nog vragen voor mij? ja spel je seksualitijd express fout ofzo?

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat zijn je pronouns? Alle
  3. wat is je seksualiteit? Lesbisch 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze reageerden verast maar accepteerden me.
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja, al mijn vrienden en mijn ooms tantes mijn twee neeven en mijn opa’s en oma’s 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ja, heartstopper en I am not okay with this.
  7. Heb je nog vragen voor mij? Nee
  1. 13!
  2. Hij/Hem (Transgender)
  3. Biseksueel
  4. Ja. Ze waren niet heel blij, maar ze zeiden dat ik gelukkig moest worden.
  5.  Ja, een paar vrienden. Ik vertel het nooit aan idereen, je weet maar nooit.
  6. Heartstopper
  7. Nee eigenlijk.
Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je 14
  2. Wat zijn je pronouns? he/him
  3. wat is je seksualiteit Bi
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze waren verbaasd maar vinden het verder prima
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja, iedereen behalve de rest van mijn familie
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ja, Heartstopper verder eigenlijk niet
  7. Heb je nog vragen voor mij? ​​​​​​

Alvast bedankt :)

 

 

Reputatie 3
Badge +1

 

  1. Hoe oud ben je?  14
  2. Wat zijn je pronouns? Zij/haar
  3. wat is je seksualiteit? Lesbisch 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze weten het. Ze accepteerden het meteen en ze hadden het ergens verwacht, ofzo :)
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Mijn vrienden, paar familieleden enzo. Als mensen ernaar vragen zeg ik het gewoon. Al zeg ik het liever niet zomaar natuurlijk.
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ik ben erg fan van de Fallout (Ook om Jenna Ortega :) ).
  7. Heb je nog vragen voor mij? Wat is jouw seksualiteit?

Xxx Vosjeeeeee

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je  16
  2. Wat zijn je pronouns? Hij/hem
  3. wat is je seksualiteit  Aseksueel en aromantisch (denk ik, misschien gewoon gay met veel te hoge standards tbh 😭)
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie?  Ik ben een trans jongen en mijn ouders weten dat :D  Ze waren alleen eerst niet zo positief en voor mn vader ben ik dan ook nog altijd zijn dochter (verassend genoeg gebruikt hij wel mijn nieuwe naam) maar mijn moeder doet haar best en ziet mij gewoon als haar kind :)  Overigens heb ik nooit specifiek gezegd dat ik aseksueel ben maar mn moeder heeft wel random tegen mij gezegd dat ze niet gelooft dat ik aseksueel ben en dat ik uiteindelijk wel iemand ga vinden…? 🤨
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie?  Ja!! Ik ben uit de kast als trans naar iedereen die mij al kende voordat ik mijn naam en pronouns heb veranderd :) dus iedereen op school en mn vrienden en familie 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Oh dat zijn er veel… ik lees vooral veel queer webcomics zoals heartstopper en castle swimmer maar im heb ook de serie van heartstopper gezien en young royals zoals een paar andere noemde :)
  7. Heb je nog vragen voor mij? Denk het niet :D
Badge
  1. Hoe oud ben je :13!
  2. Wat zijn je pronouns?:he/they
  3. wat is je seksualiteit:lesbisch
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie?:mn vader was het er niet meer eens maar mn moeder wel
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie?:hele familie en vrienden
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke?: niet echt alleen heartstopper haha
  7. Heb je nog vragen voor mij?:nopee
Badge

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je  16
  2. Wat zijn je pronouns? hun/zij
  3. wat is je seksualiteit  lesbisch
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze vinden het niet al te geweldig 
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie?  Mijn vrienden.
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Jajjja young royals, heartstopper, warrior nun en veel meer maar teveel om op te noemen en ik lees vele lhbtq boeken.
  7. Heb je nog vragen voor mij? Hoe gaat het met jou <3

Alvast bedankt :)

 

Hi, daar ben ik weer!

ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)

  1. Hoe oud ben je  16
  2. Wat zijn je pronouns? She/he/they/them
  3. wat is je seksualiteit pansexsueel 
  4. Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Nee maar weet ook niet of ik ze het ga zegen omdat ze nogal homophobies zijn
  5. weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja  een hoop van me vrienden weeten het van me 
  6. Kijk je  wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Ja hartstopper en young royals ben echt in love met heartstopper 
  7. Heb je nog vragen voor mij?  Hoe oud was jij toen je realiseren ik ben ook en lgbtq+persoon ik zelf was 13 jaar

Alvast bedankt :)

 

 

Reageer