Twijfel of ik homo ben of bi



Toon eerste bericht

77 reacties

Hey M&M’s

Dankjewel?.

Dankjewel nog een keer.

Ga altijd naar -Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon- ik weet niet waar naaktstranden zijn maar zoek er wel een keer eentje op.

Ok spreek je later ?.

Ik laat niet meer over me heen lopen want dat is mij op basisschool te vaak gebeurd.

Ik hoop dat ik de (gay) prins op het witte paard vind?.

Ik hoop dat ik ook zulke fijne intense liefdevolle gevoelens krijg. En een stijve als ik hem kus☺️.

Je bedoelt een one night stand toch zoiets??

De vlam van de liefde laten branden en aanhouden met leuke uitstapjes, samen zijn, kletsen, uitgaan, houden van elkaar en die liefde tonen?.

Nee hoor is niet zo raar ieder zijn eigen gewoontes en herinneringen.?

Succes hoop dat je over gaat?.
Ik zelf zit helaas op randje van overgaan en overdoen?.

Ik doe mijn best met goed voor mezelf en andere te zorgen.

En geen emojis is niet erg had ik ook niet?.

Groetjes,
St fvd 15 xoxo
Ja sorry? is goed
Hey M&M’s

Ik ben nu zo goed als volledig uit de kast enkel een paar familie leden nog. Verder toen ik het op mijn Facebook plaatste en mijn vrienden van Facebook van school heb verwijderd kwam ik er achter dat ik daar wat te laat mee was.

Ik kreeg namelijk twee dagen na mijn post een Facebook vriendschaps verzoek van een van die verwijderende mensen. Ik stuurde hem daarom eerst een appje met de vraag of ik hem kan vertrouwen en of hij dat belooft niet door te vertellen hij zei ‘ja hoor je kunt me vertrouwen’ dus dat deed ik en ik vertelde het hem dat ik homo ben toen zei hij dat hij het al wist en ik vroeg hoe waarop hij antwoorde dat iemand van school het op Facebook zag en dus meteen erover begon te roddelen waardoor nu mijn hele school het weet en ik raakt in paniek maar een vriendin die ik het had gezegd zei dat ze eerst maar eens de ballen ( zo gezegd) mogen laten indalen als ze jouw erop aanspreken.

Blijkbaar was dus de eerste die het wilde checken die jongen van het vriendschapsverzoek en daarna volgde er nog een paar mensen.

Het is eigenlijk wel grappig dit kun je een omgekeerde comming out noemen want je voelt je niet awkward omdat je het wil vertellen nee, die andere personen voelen zich hierbij duidelijk een beetje awkward omdat zij het juist vragen?.

Ach ja het leven gaat niet altijd zoals gepland.

En ik geloof dat ik mijn eerste crush heb opgelopen??.

Een goede oude vriend die ik paar jaar geleden op vakantie ontmoette vandaag vertelde ik hem dat ik homo was en hij zei wat fijn voor je. toen schrok ik een beetje want hij vertelde mij daarna dat hij bi is??.

Maar er was enkel een nadeel hij zei ook dat hij een vriendin had en dat hun relatie serieus begon te worden ?.

Maar ja ik hoop dat crush snel over gaat want ik wil zijn relatie met zijn vriendin niet verpesten?.

Was wel een pluspuntje vandaag want ik ging naar een pretpark vandaag met school het was er echt geweldig en erg leuk??☺️.

In ieder geval ik probeer het leven gwn maar te overleven denk ik ?.

Groetjes,
St fvd 15
hey M&M's

maakt niet uit gebeurd mij ook zo vaak zoals je wel ziet.

het gaat idd ook wel goed in die appgroep alleen is ie de laatste weken we; stil gevallen omdat iedereen natuurlijk vakantie heeft of weet ik veel wat doet.

mijn FB post heeft tot nu toe alleen maar goed uitgepakt zowat iedereen die ik ken weet t al van mij en vind t prima en niet vies of raar dus dat laat ook weer zien wie je wel kan vertrouwen en wie je ook echt liefhebben voor wie je bent.

ja het zou idd best kunnen dat er een paar jongens of meisjes rondlopen die van binnen wel bij de LGBT comunity horen maar het niet laten zien of het niemand laten weten, maar ik weet bijna zeker dat ze wel bijdraaien en bijvoorbeeld willen praten of gwn uit de kast willen komen.

ja idd maar t is wel grappig want mijn zusje verwoord elke keer "op welke sexy ik val met op wie ik verliefd ben" ik vind dat echt zo schattig.

ja idd maar als ze het er uit flappen maakt t mij niet zo uit want van mij mag iedereen t weten ik loop er natuurlijk niet mee te koop maar als iemand bijv. zegt hey homo tegen mij als grapje of gwn omdat ie boos is dan kan ik beantwoorden "ja?" en ja dan gaat t zo zijn weg denk ik. lig als mijn broertje en zusje het eruit flappen dat gebeurt natuurlijk geheid maar ja ze moeten wel een beetje oppassen wanneer ze t zeggen want t kan er idd op een verkeerd moment uitflappen.

ja het ging idd heel goed in de laatste week op school eig beter dan ik had verwacht en het is me gelukt om me bij een gas aan te melden dus dat zit ook wel goed.

ja ik ben over wel op t nippertje hoor moest er de laatste schooldagen nog hard aan werken maar ik heb t dus gehaald en op naar t volgende jaar.

ja is idd wel leuk maar ik vind nu twee jongens leuk ik zit dus namelijk deze week op zeilschool en daar heb ik twee superleuke jongens ontmoet eentje is super hot en knap en de ander is super cute maar beide zijn ze ook grappig en ik kan goed met ze lachen en praten en het blijkt dus dat een van die twee de eerste dus dat ie bij mij op schoolzit. OMG.

ik heb t hem gevraagd en hij zei dat ook wel veel naar jongens keek en ze ook wel leuk vond.

dat doe ik dan weer niet ik been ook nog nooit op een naakt strand geweest natuurlijk. ik heb t soms ook niet eens door maar ach het gebeurt gwn. ik ben niet echt sociaal behalve op social media daar kan ik helemaal mezelf zijn maar in reality voel ik me heel verlegen en durf ik echt gwn geen onbekende aan te spreken laat staan met een leuke jongen fleuren en met hem op de selfie gaan. ik durf dat gwn niet en ik heb t ook nog nooit gedaan.

oke snap alleen niet zoveel van hoe je het vraagt of hoe je fleurt of weet ik veel wat in die zin ik zit namelijk pas sinds kort in de liefdes wereld en de wereld verleiding en dat soort dingen en ik snap er ook echt niks van. als ik bijvoorbeeld in een groepje zit en we zijn heerlijk aan t kletsen en er komt een hele leuke jongen bij zitten dan klap ik zowat dicht en ga ik een beetje niks doen op mij telefoon of ik probeer mee te praten wat ik dn wel een beetje moeilijk vind.

mijn prins op t witte paard komt ooit nog wel maar voor nu moet ik nog zoveel andere dingen ontdekken en leren kennen.

btw gaan jullie op vakantie ergens naar t buitenland ik wel ergens in Frankrijk heerlijk warm.

Ps: ik snap die emojis op de computer nog steeds niet.

groetjes
st fvd 15
hey anonymus 1221

wat fijn dat we je konden helpen en ik ben het er mee eens wat M&M's je heeft gezegd.
lig ik hoop dat ook jij nog veel leuke jongens zult tegen komen en er heerlijk met je familie over kan praten wanneer je dat wil en ooit natuurlijk jouw prins op t witte paard tegen komt.

groetjes
st fvd 15
Hi M&M’s

Thx ook goed van jullie dat jullie over zijn??

Is goed hoor neem de tijd het vakantie en daar moet je zoveel mogelijk van genieten toch??

Oh wat leuk nee ik heb je topic nog niet gezien maar ga m wel bekijken en miss ook wel reageren?.

Btw ik hoop dat je uitvogelt wat je wilt en met wie je verder wil gaan of jur of luca ik wens je daar veel succes bij en ik zal ook wel proberen je daarbij te helpen als je wilt?.

Ik ga deze vakantie zelf ook naar Zuid-Frankrijk heerlijk warm ik wens jullie ook alvast verder een fijne vakantie.?

Ik heb er een gekozen daar zat ik ook drie dagen mee in de boot alleen ik weet niet of ik nu aan t crushen ben of dat ik m echt leuk vind. Wat ik wel zeker weet is dat mijn zeilweer weer voorbij is want het is een enkele week cursus of zoiets maar ik weet niet waar hij woont maar ik mis m wel een beetje?. En hij heeft volgende week geen zeil les dus das heel jammer.

In de vakantie ben ik altijd extra enthousiast en spontaan want ik neem mijn pillen voor ADD dan niet in dus dan kan ik lekker los gaan in mezelf zijn alleen kan ik zelfs met extra enthousiasme en spontaanheid niet genoeg moed verzamelen om die leuke jongen om zijn nummer te vragen of om gem te vertellen dat ik gay ben?.

Veel valt in mijn leven wel op zijn plek maar ik meer twijfels over dingen dan dat ik zekerheden heb en ik kan zelfs met mijn concentratie pillen niet al die twijfels aam de kant schuiven om goed na te denken op school of in het dagelijks leven daarom zit ik zoveel op Netflix films en series te kijken of te tekenen want alleen zo krijg ik rust in mijn hoofd?. Anders draai ik voor mijn gevoel van binnen door?, en van binnen want ik kan helaas heel erg goed mijn zorgen en emoties verbergen of diep weg stoppen maar als ik heerlijk aam t praten ben kan er soms een kleine of grote uitbarsting aan emotie, twijfel en zorgen ontstaan. En ik weet niet hoe dat kan stoppen het maakt me gwn gek ik ven bijv heel erg vrij en open bij meisjes maar bij jongen ben ik zo gesloten als een oester die je eerst moet koken oftewel bij mij die eerst andere een beetje moet leren kennen oh man ik ben even helemaal kwijt of ik nou heel warrig of nou heel duidelijk praat ik snap er gwn niks meer van iedereen vind mij erg rustig if spontaan en dat ben ik ook wel maar niemand behalve een paar mensen via social media kennen mij dus een soort van echt vanbinnen en dan heb ik het dus over mijn hoofd dat dagelijks op springen staat?.

Pffffffffff zo dat is er ook weer even uit nu weet ook jij wat voor een soort chaos ik heb en ik ben ook gewoon zo onzeker echt altijd behalve online op een of andere manier.

Sorry als ik je hiermee overval.

ik had ook net een van je topics voor een stukje gelezen over het begin van de relatie van jou en Luca als ik dat zo lees moet ik eerlijk zeggen dat dat eig een beetje op een romantische film lijkt dat is het leuke van verliefd zijn denk ik het lijkt soms gewoon op een heel romantische film ik vond het erg mooi wat je had gedaan voor luca. Durfde ik dat soort dingen maar.

Iig ik hoop dat jij een fijn tijd in Frankrijk beleefd.

Veel liefs☺️
St fvd 15
Hi M, twin en jullie vrienden

Ja das waar ik heb het daarna ook nog op Snapchat en insta gepost en ook van gwn onbekende volgers heb ik veel likes gekregen dus ik ben er heel blij mee dat mensen accepteren dat het nu eenmaal zo is en dat je bent wie je bent.

Ja ach ooit komen ze er wel voor uit maar tot die tijd kunnen ze zijn wie ze willen zijn maar wel jammer want ik zit nu op mavo 3e jaar en ga na de vakantie naar mijn 4e jaar dat betekent dus dat dat mijn laatste jaar is en dat als er mensen uit de kast bij mij willen komen ze het dit jaar kunnen doen of ik kan daar mijn contact gegevens achterlaten zodat ze het dan nog bij mij kunnen zeggen?

Ach ja als het gebeurt gebeurt het je kunt het leven en de tijd niet onder controle hebben dus als er iets slecht van komt kun je het beter gwn laten gaan toch?

Ik zit er natuurlijk niet mee maar grappen maak ik er ook nog niet over ik moet nog een beetje wennen en kijken wat mijn leven en dat van andere voor mij in petto heeft.

Die jongen die ik heel erg cute vind en die niet op school bij mij zit.

Ja we krijgen aan het einde van de laatste dag nog een foto mee maar in het begin zat ik met drie drama meiden in de boot en die staan dus op nie ene foto met mij en niet die twee leuke jongens want die wisselden de dag daarna pas met die meiden dus jammer.?

Nee helaas contact gegevens worden daar niet weg gegeven of uitgewisseld dus das helaas ook geen optie?.

Ohw das jammer ach ja volgende jongen beter geluk nietwaar??

Het heet een bureaublad of zoiets geloof ik, ik heb er zelf ook een alleen die van mij is doorzichtig dus dat word moeilijk verstoppen die namen.?
Zeer interssant ook die afkortingen die ga ik ook gebruiken als de uitvinder daarvan het tenminste goed vind?.

Dankjewel voor het compliment ik zal het onthouden en er hard voor gaan werken om het zo vol te houden?.

Ja ik zal hem proberen te befrienden.?

Ja dat zijn leuke ideeen en n goed advies alleen ik ben zeg maar niet zo sociaal in t dagelijks keven in de zin van ik game nooit echt met andere, ik ga nooit buitenschool met mijn vrienden om dus dat is ook weer iets nieuws om te proberen denk ik.?

Dat is idd waar denk ik.

Oké ik zal het proberen bij een jongen die ik leuk vind om een vriendschap op te bouwen ik word wel een beetje nerveus of gespannen daarvan want ik heb echt al in geen jaren iets gedaan met vrienden de laatste keer was ergens in groep drie op de basisschool of zoiets. Dus ik ben er een beetje heel erg uit.

Vertrouwen is de macht der vriendschap dus idd wat jij zegt eerst dat opbouwen en dan pas verder kijken.

Dat denk ik ook wel ik heb t nooit meegemaakt maar dat komt nog wel.?

Ja dat zou ik kunnen proberen.

Ik ga trouwens 4 aug naar de canal pride Amsterdam. Ik kan gwn nie wachten is mijn eerste gay pride parade als een gay?.

Ja ik kan het bijv ook een beetje in een spel gesprek veranderen zoiets als truth or dare bijv als ie truth kiest kan ik vragen hoe denk jij over de gay pride.

Het gevoel van liefde word dan langzaam een soort van opgewekt of gesignaleerd zeg maar.

wat kan er nou idd gebeuren.

Ik denk het of nee ik hoop het?.

Ja ach ja ik snap zelf al amer iets van die verdomde ADD maar ja wat die je er tegen het is erfelijk dus medicijnen verminderen het enkel ze laten het niet verdwijnen helaas. Was het maar wel zo dan zat ik nu waarschijnlijk een niveau hoger op school dan mavo maar ach wie weet wat er anders had kunnen lopen niemand kent de toekomst en niemand kent het hele verleden.

Aahw dat is heel erg aardig van dat zal ik zeker doen en ik zal die tekst ook zeker in mijn achterhoofd of ergens anders in mijn hoofd waar geen chaos heerst koesteren?.

Wie niet durft te ontdekken leeft niet en wie te veel durft te ontdekken leeft niet lang meer en daar zitten zowat alle mensen bijna precies tussen in.

Dankjewel ik dat je me zoveel helpt en zoveel vertrouwen in me hebt dus zeg ik ik heb ook veel vertrouwen in jouw dat jij je twin luca en jur een keuze kunnen maken over wat jullie vier nu allemaal gaan doen. Ik wens jullie allemaal ook je vrienden oneindig veel geluk en succes.?

Ik zal ook wel reageren en helpen in je topic ik weet dan wel niet zoveel van liefde maar ik weet wel hoe je problemen soms op een handige manier kan oplossen dus dat zal ik zeker gebruiken om jou in je topic te helpen.?
En nogmaals ik wens je alvast veel succes met jur en Luca.??

Opschrijven is vask beter dan onhouden ?.

Btw ik laat het maar bij mijn telefoon dit versturen want mijn computer snap ik nie.

Groetjes en een fijne vakantie,
St fvd 15
Hey agirl2002

Bedankt voor je advies ik heb t al wel gedaan maar ik ken nog steeds mensen die t nie weten dus daar zal ik jouw advies bij gebruiken heel erg bedankt.?

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Sorry voor late reactie maar je moet nog ietsje langer wachten want ik ga t morgen sturen.

Ik ga vandaag namelijk naar huwelijks jubileum feestje van mijn opa en oma ze zijn 50 jaar getrouwd??.

Na het feestje gaan we vertrekken naar Frankrijk en dan gaan we met de auto en we gaan gwn dan aan een stuk door rijden dus heb dan zoveel mogelijk slaap nodig.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Dat maakt nie uit hoor?.

Idd je hebt gelijk ik het stokje doorgeven en tegelijk op allerlei manieren blijven helpen.

Miss heeft ie wel insta alleen ik weet zijn insta of zijn achternaam nie dus dat word n probleem.

Dit is wat ik tot nu toe ff stuur rest komt later nog.?

Iig ik wil wel ff zeggen dat ik niet aan de Middellandse zee zit maar juist aan de atlantische maar ook hier heel veel leuke en knappe jongens alleen durf ze nog steeds nie aan te spreken?.
Maar denk wel veel aan al die hotties and cuties??.

Ik heb btw nog niet je topic verder gelezen zal ik nog wel doen?.

Iig take care en vp.?

Groetjes,
St fvd 15
Oh btw zit nu lekker op t strand jongens te kijken??????☀️?
Hey M&M’s

Ik wil het zeker wel proberen maar t probleem os dan weer dat ik niks van m weet behalve zijn voor naam en die mensen van mijn zeilschool zijn slimme mensen dus die gaan mij echt geen gegevens geven.?

Idd wel jammer van die foto maar die werd ook op die woensdag gemaakt en ja toen hadden we nog niet van groepjes gewisseld.?

Het is idd een geweldig plan mr er is een probleem die organisatie/zeilschool krijgt dan sws argwaan. Maar ik kan t natuurlijk blijven proberen?.

Jaaaa dat zou zoo fijn zijn ik ga t miss proberen.?

Zal ik zeker doen jij je twin en je moeder krijgen alle drie van mij een grote dikke (virtuele) hug.☺️

Haha leuk en dankjewel voor de toestemming voor gebruik?.

Oke dat advies zal ik zeer zeker opvolgen en gebruiken?.

Ik hoop t maar ik zal t proberen met de tips om in contact te komen maar ik moet eerst ook nog wel meer durf en moed krijgen voor ik het probeer?.

Dit is het weer even voor nu ik ga weer even de volgorde af anders word het zo een warboel. Iig de rest komt later vandaag of ergens morgen?.

Verder nog veel suc6 met jur luca en je twin ik heb btw je topic verder gelezen en ik zag dat het beter gaat tussen jou en jur en ik hoop dat jullie goed uitvogelen hoe het verder gaat tussen jou, jur, luca en twin.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s, twin, Luca, jur en vrienden.

Das waar als ik mijn dreamboy tegen kom zal ik gwn sws instant smelten ?.

Ik kan het proberen maar idk of ik t wel durf nu Tuurlijk ooit miss wel maar nu moet ik beetje kijken hoe alles werkt dus daar ga ik nu nog nie aan beginnen☺️.

Tja dat zit er wel in dat niet alle jongens gay/bi zijn maar dat ze er wel een paar kennen ofzo.

Ik hoop t maar?.

Ik ben er met mijn moeder naartoe gegaan maar wie weet wie er volgend jaar mee gaat?.

Ja das idd waar en ik moet zeggen dat er heel wat moois rondliep op de canal pride???.

Tja dat heb ik dan weer niet gedaan maar ik zal t heus nog wel n keer proberen?.

Er zijn ook wel degelijk voordelen aan ADD zoals veel mensen met ADD zijn heel creatief en dat ben ik zeker en dat kun je zeg maar op veel verschillende manieren gebruiken als je snapt wat ik bedoel???.

Dat is t weer voor nu iig zoals je weet er komt meer ?.

Ik hoop dat je t echt uitvogelt wat verder te doen tussen luca, twin, jur en jou ik wens je daarbij veel suc6 en geluk?.

Btw ik zit nu wel aan de atlantische kust maar volgend jaar ben ik weer terug aan de Middellandse zee????.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Dus ik heb nieuws ik heb dus n hele leuke jongen ontmoet via n vriendin en hij is echt een schat hij cute, knap, lief, ik kan fijn met m praten al heb ik dat nog niet echt veel gedaan.?

En ik heb m ook nog niet in eigen persoon ontmoet alleen via app dus dit keer heb ik wel zijn nummer.

Ik vind m echt een geweldige jongen ik weet alleen nog nie of ik hem leuk leuk vind (verliefd ben) maar dat komt hoop ik nog wel.?❤️?

Meer nieuws komt later.

Groetjes en xxx,
St fvd 15
Btw hij heet paskal.
Hey M&M’s

Laat dat van paskal allemaal maar zitten hij vroeg wat mijn hobby’s waren want hij zei dat ie meer van me wilde weten en dan opeens dumpt ie me fck rude hij heeft me gwn keihard genozoned?.

Ik haat m nu echt heel erg?.

Ik deed t btw gwn op n gemiddeld tempo gwn beetje kletsen over de dag die je had en af en toe iets vragen om te vertellen over zichzelf.

Ja ik heb heerlijk met zijn pf kunnen dagdromen maar das nu dus voorbij.

Oke weer ff zen en rustig worden?☯️.

Ja idd t is altijd in de zomervakantie maar das alleen de pride van Amsterdam er zijn ook nog andere prides daar kun je miss wel maar toe?.

Nee mijn moeder doet dat niet mr ze stelt wel enorm veel vragen over Mn vrienden van j&O.

Ugh nooit meer met paskal er zwemmen gelukkig nog andere vissen in de zee waar ik mijn creativiteit wel op kan gebruiken.???

Thx zal ik nodig hebben want k lijd aan zware vv (verveling) en ook nog aan n andere vv (deze mag je zelf uitvogelen als je m nie weet mag je t zeggen dan vergelijk wat ie betekent?.

Doe ik al gwn heerlijk bruin worden wel jammer dat ik niet zo’n fijne tuin heb waar ik heerlijk naakt kan zonnen.

Ik hou jullie zeker op de hoogte. Altijd toch ??‍♂️.

Oke ik lees lekker mee met je topic ?.
Ik hoop echt dat je uitvogelt wat nu te doen tussen jullie 4en.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Mijn ogen open houden dat lukt wel ik moet zeggen dat ik vooral naar jongens heb gekeken die sprekend op n klasgenoot van mij van vorig schooljaar leken en ik vraag me af of dat iets te betekenen heeft voor Mn gevoelens ofzo idk.??

Iig dit keer weet ik wel zijn achter naam ofc ik zat bij m in de klas en ik volg m op insta en snap.???‍♂️

Btw hij heet Tim.?☺️

Voetbal daar ben ik net als bij tafeltennis enorm slecht in dus dat gaat sws nie werken.?

Ik merk wel van mezelf nu ik zeg maar uit de kast ben dat ik heel veel socialer ben.☺️?

Ik ben nog niet bij iedereen out zoals Mn klasgenoten van de basisschool.??‍♂️

En die vertel ik t zo om en om via de app dat werkt ook.?

Ja idd gwn n Beetje vrienden maken werkt altijd.?

Die afkortingen moet ik nog aan beginnen want ik heb er met nog geen een gesproken.?

Ik weet t eerlijk gezegd niet ik ben t allemaal nog steeds aan t uitvogelen maar de vrouwen hebben me niet doen twijfelen daar gebeurde bij mij namelijk niks beneden.?

Maar ook niet bij de jongens dus het zou miss kunnen zijn dat ik asexueel ben maar ook gedeeltelijk gay want ik kijk nog steeds vaker naar jongens dan meisjes dus ik weet het nog niet mr sws ben ik niet hetero en ook niet bi das voor mij al duidelijk.?

Btw ik ben ok weer terug in Nederland.???????

T hier wel erg koud hoor we kwamen aan na iets van 12/13 uur gereden te hebben ugh ik ben uitgeput want ik kan echt nooit goed inslaap komen in n auto k heb gelukkig wel n uurtje of 3/4 geslapen en das voor vandaag wel ff genoeg vanavond ga ik natuurlijk wel weet meer slapen maar nu blijf ik voorlopig nog ff wakker.?

Ik begin volgende week dinsdag weer met school en eig verlang ik er ook wel naar.?

ik verveelde me namelijk nogal in Frankrijk behalve dan bij t jongens kijken natuurlijk.??‍♂️?

Nou iig dat was t voor vandaag ik spreek je nog.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Maakt niet uit iedereen moet weer n beetje wennen na zo’n lange vakantie ik ook ik had gister eerste dag terug op school en was best leuk.?

Tja beter vroeg dan laat he that’s the best way.?

Ik zie hem nog wel alleen zit hij in n andere klas dus das wel n beetje minder. hij is gelukkig niet naar n andere school.☹️

Ja ik ook mr daar moet je niet te veel aan denken want miss ooit ontmoet je wel n heel leuke jongen die paskal heet waar jij dan bijv goede vrienden mee kan worden ik hoop alleen wel dat dat dan niet de paskal is die ik ken.?

Nou ik denk dat t zeker geen verliefdheid is want hij zei dat hij n ander gad gevonden in Tsjechie waar hij op dat moment was.?

Is goed hoor neem de tijd doe ik ook zoals je in de vakantie wel zag stukje voor stukje antwoorden.

Ja idd ik hoor nog wel wat van je terug en jij dan weer van mij en zo gaan we weer verder.??

Btw ik heb dus echt iets te horen gekregen waar ik echt n beetje shicked over ben. Namelijk dat iemand die ik van Mn basisschool kende koen heet hij dus blijkbaar gay is en dat hij t al heel vroeg in zin leven wist want hij is dus blijkbaar uit de kast gekomen bij enkel zn beste vrienden toen hij srs pas tien jaar oud was of zoiets. Mr ja zulke mensen heb je dus die vroeg in hun leven achter hun diepste verlangens en geheimen komen.???‍♂️

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Hoe gaat t Mn goeie vriend ik maak ne n beetje zorgen omdat je al 2 weken nie heb gereageerd Hier en in je topic over jur.?☺️

Btw hoe is t eig tussen jur, luca, je twintig en jou????

Iig ik hoop dat t goed met je gaat.

Btw Mn nieuwe klas ijzig met n aantal bekende en onbekende in de klas maar omg wat zitten er n hoop mooie jongens tussen??.

Groetjes,
St fvd 15
hey M&M's

ik maak me beetje zorgen om je bc je bent al meer dan 2 weken niet meer online geweest en hebt ook niet gereageerd dus ik vraag me af is er iets gebeurd?:(:?

heb je het te druk met school?:?

ben je heel erg ziek?:?

of is het iets anders?:?

pls reageer weer eens ik maak me oprecht beetje zorgen.:(

lig ik hoop dat t goed met je gaat en dat het ook goed gaat tussen jur, luca,jou en je twin.:$

lig ik spreek je nog wel hoop ik.

groetjes,
st fvd 15
Hey M&M’s

Ik heb je hulp ergens bij nodig. Dus pls kom me helpen??.

Je weet ik heb dus die crush op Tim toch?

Nou ik was dus heel ff vergeten dat ie hetero is en geen bi/gay dus ik kan sws geen kans maken en ik wil t hem ook nie vertellen dat k crush heb op hem.?????

Mr ik heb dus t probleem ik heb moeite met over hem heen komen en hem uit Mn hoofd te zetten en dan srs veel moeite.?????

Dus ik vroeg me af of je daar tips voor heb ofzo miss????

Iig alvast heel erg bedankt.?

Btw je heb me zoveel geholpen en bent zo aardig tegen me geweest dat ik je beschouw als een van Mn beste vrienden.????

Groetjes,
St fvd 15
hey M&M's

dit is mijn laatste bericht hier ik ga hierna niks meer sturen denk ik ik weet het niet zeker.:(
ik weet niet of je ooit nog gaat reageren of niet of at je enkel nog maar mee leest naar wat ik schrijf i just dont know.:?:(

ik heb tim opgegeven want ik weet dat het nooit meer gaat gebeuren, ik moet hem alleen nog uit mn hoofd zetten.:(

school gaat goed ik heb binnenkort Se-week dus moet hard leren en goed mn best doen en dat ga ik ook proberen.:$:8

je weet ik ben uit de kast gekomen voor familie en vrienden en verongeluk ook op school, maar op de een of andere manier voel ik me nog steeds thuis of mezelf en ik ben de kluts helemaal kwijt ik weet niet wat er verder nog meer omgaat in mn hoofd want ik heb daar niet echt controle meer over zelfs niet met mn pillen.:(

ik ben er achter gekomen dat ik me dus al een tijdje een beetje depressief voel maar dat ik dat dus zonder door te hebben enorm heb verscholen voor mezelf. ik ben gelukkig niet suïcidaal en ik ben dat ook niet van plan te worden ik heb namelijk nog zoveel te doen in het leven en nog zoveel mee te maken goede en slechte dingen die ik graag nog trotseer.:):$:P;)🆒

ik ga waarschijnlijk nog veel leuke dingen doen en ik ga die ook zeker doorsturen hier naartoe alleen vind ik het wel jammer dat ik dan niet weet of je ze nu wel of niet gelezen heb.:(

ik hoop dat je nog eens terug reageert (beste) vriend.:?

vriendelijk groet en xxx,
st fvd 15
hey M&M's
ik ben het weer st fvd 15
euhm wel ik ben nu inmiddels 16. ik heb een vriendje gehad helaas korte relatie.
ik ben beter geworden in tekenen waar ik erg blij mee ben.
ik heb mijn uiterlijk veranderd: want ik doe nu namelijk bijna dagelijks nagellak op en ik heb mijn haar paars geverfd vlak voor paarse vrijdag en ik hou het nu ook paars verder laat ik mijn haar lang groeien en doe ik al wel vaker een knot of staart in.
ik zit nu in examenjaar mavo dus veel examens nu, ik zit nu zelfs in een toetsweek dus hard aan het werk.
ik heb veel vrienden nu op school en aangezien ik de enige gay ben die uit de kast is bij mij op school zijn er veel mede leerlingen nieuwsgierig dus das altijd wel leuk om dat uit te leggen.
helaas word er nog steeds op school en in mijn klas veel gescholden met homo niet tegen mij maar gewoon tegen andere mr ook daar voel k me niet fijn bij.
lig ik wilde ook nog even sorry zeggen van die laatste berichten. ik dacht niet na van dat je miss druk had of gewoon bepaalde dingen moest verwerken.
lig ik ben back hoop jij ook en ik hoop je nog s te spreken via hier.

xoxogroetjes, st fvd 15

btw ik teken vaak horror dus tja 😅
Hey ik ben wel een meisje maar oke
Luister niet naar die test
Als ik jou was zou ik gwn een jongen en een meisje kussen
Je kijkt bij wie je je lekker voelt en daar ga je op af
Als je je bij beiden lekker voelt ben je bi

Reageer