Twijfel of ik homo ben of bi



Toon eerste bericht

77 reacties

Hi St fvd 15,

oe la la, paskal mmmm
leuke naam, is ken een paskal en die is ook wel cute :)

Hoe lang ken je hem al en is ie gay en uit de kast en hoe oud? Give me all the (filthy haha) details :P

Woont hij bij jou in de buurt in NL? Met andere woorden, kunnen jullie elkaar makkelijk in het echt zien strakjes?

Tuurlijk weet je nog niet zeker of hij leuk leuk is, maar je kan ook niet helemaal verbergen dat je hem wel L E U K vindt haha. Gwn lekker appen en strakjes als je weer in NL bent een keertje afspreken.

Mocht hij niet leuk leuk zijn, maar gwn wel heel leuk, dan heb je toch ook een leuke vriend, maar dan anders. Nooit weg. Think positive.

Ik ben weer terug in NL en moet zo weer naar school. Twin en ik zijn met Boy (een vriend uit NL) gisteren naar huis gevlogen. Nou ja, we hebben zelf geen vliegveld, dus moesten we ook nog een uur met de auto rijden. Hoe lang blijf jij nog in la douce France?

Paskal zou wel eens je eerste vriendje kunnen worden, wie weet 😃 Als dat zo is dan weet je zeker dat je tenminste op jongens valt.

Maar loop maar niet te hard van stapel en neem rustig de tijd om elkaar beter te leren kennen.

Je zegt dat je nog niet veel met hem hebt gepraat. Wat heb je dan wel gedaan? Met open mond naar zijn profielfoto gekeken en dan wegdromen en fantaseren over hem haha 🆒

Is niet erg. Hoort erbij.

Btw nog ff over gay/canal pride. Wel tof dat je moeder met je mee was gegaan. Dat zou mama ook wel doen, maar we zijn er nog nooit geweest, want het altijd in de zomervakantie, toch?

Jongens kijken is altijd leuk en fijn dat je er wat lekkere hebt zien rondlopen. Mama zou steeds aan ons vragen wie we leuk vinden. Doet jouw moeder dat ook?

Er zijn vast genoeg momenten dat je jouw creativiteit goed kunt gebruiken, zeker nu je Paskal hebt leren kennen.

Veel plezier daar :)

Geniet van elke dag.

Houdt ons op de hoogte.

Oh ja, Jur is vrijdag weer naar huis gegaan en Luca zaterdag. We zien elkaar komend weekend weer. Weet nog niet waar enzo, maar dat zet ik wel in mijn topic.

Groetjes,
M&M’s
Hi St fvd 15,

sorry voor de late reactie, maar ik ben net terug uit het ziekenhuis. Ik was aan het begin van de week plotseling opgenomen. In een ander topic (Stapelverliefd op Jur etc) heb ik er wat meer over geschreven.

Daarom heb ik nog niks over Paskal (wat denkt ie wel dat ie zo met jou om kan gaan) kunnen schrijven. Ik vind het wel rot voor je dat hij zo raar reageerde, maar ja, als “het zo is” en “hij zo is”, dan kun je het maar beter snel weten :8

Leuk dat je goede herinneringen aan Tim hebt. Zie je hem nu nog wel of zit hij niet meer bij jou op school?

Tim klinkt ook beter als Paskal hahaha. Ik vind Paskal ineens een "stomme naam" :P

Nee, zonder grappen, Paskal reageerde wel wat vreemd. Of ie is er zelf ineens achter gekomen dat ie zo verliefd op jou dat ie er zelf van geschrokken is en niet precies meer weet wat en hoe hij het aan moet pakken en daarom zo "lullig" reageerde?

Verder moet ik eerst ff alles goed lezen wat je allemaal geschreven hebt, voordat ik er iets over kan schrijven. Ik hoop dat je uiteindelijk toch wel een leuke vakantie in Frankrijk hebt gehad 🆒

Ik spreek je later.
Hopelijk komen er deze week geen rare dingen tussen :? :)

Groetjes,
M&M’s
code:
Hi lieve St fvd15,

als er iemand is die sorry zou moeten zeggen ben ik het wel en niet jij. Jij hebt steeds je best gedaan en ik heb niks laten horen.

Ik ben echt superblij dat je nu ook weer een berichtje stuurt

Ik heb de laatste maanden nog wel eens aan je gedacht, maar door allerlei omstandigheden is het er niet van gekomen om je iets te sturen.

Ik ben echt maanden hier niet geweest en heb nu net pas al jouw berichtjes gelezen. Ik vind het echt lief hoe je ze allemaal geschreven hebt. Dat raakt me.

Ik was van plan eerder terug te komen op het forum, maar eerst was ik ziek en dat op zich heeft al best even geduurd en toen was er dat ongeluk met Newt, waar ik bij was en ja, dat heeft van alles door elkaar geschud en nu nog steeds.

Twin en ik zijn zo veel mogelijk bij hem. Dat is het minste wat we voor hem kunnen doen.

Ik kom daarom bijna niet aan het forum toe en dat vind ik wel jammer. Ik bedoel, school gaat ook door en we willen wel over gaan. Soms post ik wel eens wat, maar dan heb ik niet altijd tijd om het op te volgen. Ik doe hierdoor anderen tekort en dat spijt me.

Ik heb nu tijd gemaakt voor jou. Dat wil ik graag en je verdient het. Het is wel een beetje op een rare tijd, maar als ik het nu niet doe, dan blijft het misschien weer liggen, zoals veel andere dingen die ik graag zou willen doen.

Zo te lezen is er bij jou sinds afgelopen zomer veel gebeurd. Bijna een vriendje en toen toch weer niet. Eerst blijdschap en toen weer teleurstelling. Ja, zo gaat dat.

Gelukkig zie ik dat je er soort van steeds weer bovenop bent gekomen. Alhoewel je ook duidelijk minder leuke dingen hebt meegemaakt.

Ik vond het leuk om te lezen dat je een tijdje terug toch een vriendje hebt gehad, ook al is het, jammer genoeg, nu weer uit. Maar dat je die ervaring iig mee hebt mogen maken, vind ik wel fijn.

Als ik het goed gelezen heb, doen meisjes je niet zo veel als jongens en misschien geeft dat al een beetje meer duidelijkheid en houvast in je ontdekkingstocht. Je hebt al verschillende keuzes gemaakt, zoals uit de kast komen thuis, maar ook op school.

Dat vind ik wel mooi. Je bent wel een aanpakker en o.a. daarom ben ik trots op je.

Ik ben wel benieuwd hoe jouw nieuwe paarse lange haar je staat. Vast heel goed. Ik heb me er natuurlijk wel een voorstelling van proberen te maken en dan denk ik aan een jongen met paars haar die ik een keertje zag bij “Paul’s puberkookshow” (ik weet de aflevering niet meer precies) van een tijdje geleden. Ik heb daar alleen maar goede herinneringen aan, net als aan jou, zoals ik je ken van het forum.

Mooi om te lezen dat jij op school een zichtbare en belangrijke rol speelt voor andere kinderen die op één of andere manier geïnteresseerd zijn in “gay dingen” als ik het zo mag zeggen. Dat het bespreekbaar is en misschien ook tot steun voor anderen, ook al durven ze het misschien niet uit te spreken. Maar ik denk wel dat jouw rol belangrijk is.

Natuurlijk is het wel jammer dat er nog steeds met homo enzo gescholden wordt. Ik heb het van de week ook nog meegemaakt op een chatsite. Verschillende keren ben ik uitgescholden zodra ik vertelde gay te zijn. Tot het moment dat ik het vertelde waren het leuke gesprekken en dat sloeg om op het moment van vertellen. Gelijk riepen ze “vuile homo” en andere nare dingen. Een meisje schreef “kowed zbb” en verbrak gelijk de verbinding. Ik weet niet precies wat het betekent, maar veel goeds is het niet iig. Waarom die haat tegen ons. We zijn gwn wie we zijn en doen daar andere mensen volgens mij geen kwaad mee. Strange world. Ik bedoel, vragen waarom ze schelden kun je niet. Discussie is niet mogelijk met zulke mensen. Die schelden alleen en verbreken daarna de verbinding.

Veel succes met je toetsen. Met jouw instelling ga je het vast wel halen, maar het kost wel wat tijd dat leren allemaal. Maar, het is een investering waar je volgens mij geen spijt van krijgt.

Cool dat je je op het tekenen hebt “gestort”. Als leek vind ik (en twin ook) dat je aanleg hebt.

Btw we hebben je tekening uitgeprint en die hangt nu boven/naast ons bureau. Dan ben je toch een beetje dichter bij ons.

Nogmaals, superlief dat je bent blijven reageren en ik ga proberen de draad weer een beetje op te pakken. Ik kan alleen niet in de toekomst kijken en weet niet hoe het allemaal gaat lopen. Maar weet dat je een plekje hebt in ons hart.

Alle goeds en tot de volgende.

Groetjes en een dikke knuffel,
M&M’s en twin

sorry emoji's werken niet
Badge +2
Beste forumgebruikers,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Hartelijke groet,

De Kindertelefoon.
Hey!

Het is ook lastig als je even niet weet of je Bi, Hetero, of Homo bent, het beste is uitzoeken wat je prettig vind, voel je goed bij een meisje en een jongen en je vind ze allebei even aantrekkelijk en je denkt dat je bi bent helemaal geen probleem, en als je homo bent is het ook geen probleem, het is wel een taboe in Nederland (vooral bij buitenlandse mensen) om daar erover te praten, maar als je voelt dat je homo bent en fijn vind bij het zelfde geslacht kan je eerst uitzoeken of het echt zo is zo ja dan kan je en wanneer je wilt en tijd voor heb om tegen je ouders te vertellen, het s ook lastig om te vertellen tegen een ouder, maar het komt wel goed misschien moeten ze even wennen omdat misschien niet van je verwacht of misschien wel het beste is te vertellen in ieder geval eerst tegen je ouders. En als je echt niet alleen durft kan je beste vriend of vriendin meegaan als hen bijvoorbeeld langer weten en jou accepteren hoe je bent kunnen ze jou altijd steunen.

Succes!
Xjes S
Heel erg bedankt voor de hulp en uitleg over hoe ik dit een soort van moet uitvogelen bij mezelf en wanneer het tijd is het te vertellen dus nogmaals heel erg bedankt menspersoon en m en ms

Ik heb er geen nachten meer van wakker gelegen maar heb gisteravond wel even de tijd genomen om er rustig over na te denken, oftewel ik twijfel niet langer geaardheid en weet nu zeker dat ik homo ben en daar ben ik erg blij mee.

Ik ben verder ook nog van plan om het zo snel mogelijk te vertellen voordat ik het niet meer durf. Want geloof me mijn durf duurt niet eeuwig.

Ik ben van plan om het vanmiddag enkel nog aan mijn moeder te vertellen ben wel erg gespannen en zenuwachtig??.

Nou ja alles valt uiteindelijk wel op zijn plaats. Nogmaals bedankt.

Groetjes,
St fvd 15
Oh en nog bedankt voor de verwelkoming in the club ?
Dank voor de steun en ik hoop ook dat ik snel bevriend zal worden met meerdere mensen hier.

Ik kan mijzelf echt niet bij school houden ik ben gewoon zo gespannen en ik pieker echt de hele tijd over vanmiddag.

Ik ook nog een vraag ben jij ook uit de kast gekomen bij je klasgenoten, vrienden of de school en zo ja hoe deed je dat dan ongeveer

Groetjes, St fvd 15

- aangepast door de Kindertelefoon, meerdere berichten samengevoegd.-
Oh mijn God bedankt voor het sturen van de link van dat l’m comming out liedje van Diana dat is nu echt mijn lievelingsliedje
Ik zal die liefjes zeker even beluisteren en ook de video bekijken.

ik heb het mijn moeder al verteld en ik wad echt heel nerveus, zenuwachtig en gespannen oh man ik zat zelfs een beetje te trillen. Gelukkig was ze erg begrijpend en geruststellend in haar reactie en je had gelijk over dat moeders dat al een soort van doorhebben en zo was dat ook bij die van mij.

Ik heb mijzelf vandaag pas bij die site van jongenout aangemeld en verheug mij erop mensen die ook homo van mijn leeftijd te ontmoetten.

Bedankt voor de uitleg het begrijpen van mijn gepieker en het helpen daarbij dat waardeer echt heel erg?.

Ik zou zo graag een comming out doen naar de hele wereld in een keer maar ik ben een beetje bang over hoe mensen reageren en daarmee bedoel ik mijn school en mijn mede leerlingen daar want ik heb niet bepaald wat je echt vrienden kunt noemen en ik doe liever mijn school comming out op mijn vervolg opleiding want op de school waar ik zit word nogal vaak gescholden om niets en ook wel eens gediscrimineerd.
Dus ik hoop dat je mijn snapt.

Verder heel erg bedankt voor alle hulp en als ik nog eens vragen heb dan weet ik met wie ik contact moet opleggen.

Groetjes,
St fvd 15
Ik heb de liedje en de videos gezien en vond ze allebei erg mooi en leuk zal ze zeker onthouden en vaker beluisteren

Groetjes,
St fvd 15
Ja ik voel me erg opgelucht nu ik bij mijn moeder uit de kast ben.

Ik vind de steun erg fijn en daar wil ik jou en je familie waar je mijn verhaal tegen hebt verteld erg voor bedanken.
Zonder jou (en jouw familie hun) hulp zat ik waarschijnlijk nu nog te piekeren over mijn geaardheid.

Ik ben van plan het binnenkort ook aan mijn vader te vertellen en misschien ook aan mijn zusje.
Mijn broertje daar wil ik nog even mee wachten want hij zit in een soort puberteit fase waarbij door het kleinste beetje chagrijnigheid nogal wat random gaat schelden dus ik wil hem eerst even die fase laten passeren.

Verder weet ik nog niet wanneer ik de rest van de familie het wil vertellen.
( neefje zit in zelfde soort fase achtig iets als broertje dus die ook later).

Verder als ik zo een kut reactie krijg op mijn comming out ben ik van plan daar niet te veel aandacht aan te besteden.?

Ik je verder nog wel op de hoogte.?

Groetjes,
St fvd 15
Ik vroeg mij trouwens nog af weet jij misschien het e-mail adres van jongenout.nl want ik heb het e-mail adres gebrobeerd dat daar word aangegeven maar die werkt bij mij niet zo dus zou jij mij daar misschien mee kunnen helpen??

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Ik vind het zelf ook wel fijn dat ik uit de kast ben het geeft gewoon zo’n gevoel dat je niet meer verbergt voor wie je echt bent.

Ik hoop ook dat ik leuke homo jongens van mijn leeftijd zal ontmoeten en daar bevriend mee word of een leuke relatie mee start.

Ik vind het fijn dat jij in je gedachten bij mij zat en mijn hand vast hield om mij te steunen dat geeft mij een rustgevend gevoel.

Dat zetje heb jij zeker gegeven want zonder jou, je advies en je steun zat ik nu waarschijnlijk nog te piekeren over mijn geaardheid.

De serie ‘uit de kast’ zal ik zeker een keertje bekijken en misschien zal ik ook wel naar de tv roepen dat die ouders hun kind gerust moeten stellen met een knuffel.

Misschien is dat wel gek maar ik vind dat gek op de goede en leuke manier?.

Wat fijn dat jullie met ze allen zo veel om mij geven en ja, gisteravond voor heb ik voor mijn gevoel nog beter geslapen in een nacht dan Doornroosje in 100 jaar.??

Ik vind dit verhaal helemaal niet zo raar het is het leven en in het leven gebeuren zoveel rare dingen dat alles eigenlijk normaal is?.

Ik vind het fijn dat jullie mij zo aardig vinden want ik vind jou en je familie ook erg aardig.

Ik vind het ook wel fijn dat ik mijn verhaal met jullie of in ieder geval iemand gedeeld heb en die “virtuele arm” betreft die heeft zeker heel veel geholpen en daar wil ik jullie allemaal voor bedanken.

Ja dat is zeker het belangrijkst. Wat ik je wel wil vertellen is dat mijn mama heel begrijpend praatte en ze zei dat het helemaal oké is dat ik op jongens val.

Een lekkere knuffel hadden ik en mijn mama ook wel verdiend dus hebben we ook heerlijk even een minuutje geknuffeld.

Ik zelf heb wel twee keer een vriendinnetje gehad maar dat was toen ik nog een stuk jonger was, maar wat ik nog wel weet is dat ik nog nooit echt verliefd geweest ben en dat vind ik wel jammer want ik heb nooit meegemaakt hoe zoiets voelt?. ( zou het wel graag eens willen meemaken).

Ik wil het ook aan mijn papa vertellen maar hij was vandaag jarig en we gingen uiteten dus om dan een gezellig etentje om te toveren in een awkward stilte zag ik niet zo zitten dus ben van plan het morgen te vertellen?. (wish me luck)??.

Ik twijfel nog steeds over mijn broertje want hij barste weer eens een keer uit van irritatie en chagrijnigheid.

Ik zit nu in klas 3 van vmbo-t dus als ik over ga kan ik het jaar daarna naar de vervolgopleiding en dan wil ik naar het “Media college Amsterdam” of het “grafisch lyceum Utrecht” (ik hou nogal van tekenen als je wil kan ik kijken of ik een keer via deze site of jongenout.nl een foto van een van mijn tekeningen kan doorsturen)?.

Nee, dat ben ook al wel gewend dat ik veel kritiek krijg op wie ik ben en hoe ik doe van mijn broertje?
Hij doet al zo sinds hij 4 jaar oud is en hij is nu 13 dus ik ben gewend om dat soort mensen te negeren.

Ik zal kijken met dat e-mail adres van jongenout of dat werkt maar ik blijf proberen.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Dankjewel voor de felicitatie, het feestje dat was vorige week vrijdag toen deden we surprise party want hij is 50 geworden en ja maar eerder een comming out etentje.

Bedankt voor de Twin-luck die zal ik zeker goed gebruiken want ik vind het ook weer gewoon zo spannend?.( ik ga dood!!!).

Mijn mama doet ook zoiets achtig maar dan tikt ze me eens aan of fluistert ze even wat in mijn oor.
Bericht aangepast door De Kindertelefoon

ja mijn mama laat echt de hele tijd merken dat ze trots op me is.

Is het gevoel misschien zoiets als een soort opluchting of dat je juist zo’n gelukkig of blij gevoel krijgt als je mama je laat weten dat ze trots op je is.

Ja niet iedereen heeft ouders thuis die je af en toe laten weten dat ze trots op je zijn maar dan soms op van die geheimzinnige manieren.?

Ik hoop maar dat ik dat inderdaad binnenkort zal voelen ?. Kun jij mij misschien dan wel wat relatie tips geven want heb bij die meisjes de relatie eerlijk gezegd ook niet echt iets aangedaan?.

Ik denk dat klunzig doen als je je liefde tegemoet loopt er nou eenmaal bij hoort en soms kan die persoon die je leuk vind er een beetje om lachen en heb je ook weer een nieuw gesreksonderwerp gevonden?.

Ach ja als broers of broertjes aandacht willen is dat altijd wel grappig vind ik doet me denken aan mijn kat die wilde echt sinds van s’ochtends vroeg tot s’avonds laat aandacht.?

Goede nacht en ook goede morgen?.

Ik zal zeker proberen de hulp en dat ene zetje die jij en je familie mij gegeven hebben door te geven aan andere jonge homo’s die nu nog steeds aan het piekeren zijn over hun geaardheid of over hun comming out.

Bedankt voor het compliment ?.


Ik ben nou juist niet zo een ster in 3D tekenen in heb het wel eens geprobeerd toen ik een stage bij een architecten bureau liep en geloof me ik vind het al moeilijk om in de klas stil te zitten moet je je voorstellen dat ik dat 6 uur volhoud??.

Ik denk het ook wel maar moet gewoon even bij hem wachten tot dat hij definitief is afgekoeld.

En ja dat was een prins en ik hoop dat ik inderdaad ooit ook word wakker gekust ( door mijn droomprins ??) ik wens dit jou ook toe. Eigenlijk ging het alleen on de 100 jaar maar dit is ook een leuk gespreksonderwerp ?.

Veel plezier met hardlopen.

Veel succes op school en we spreken elkaar via de site nog wel ?.

Groetjes,
St fvd 15
Hi M&M’s

Neem de tijd met de reactie maar hoor.

Graaggedaan en nee maar het is bijna gelukt.

Ik heb het mijn papa vandaag verteld en hij reageerde goed.

Groetjes,
St fvd 15
Hey M&M’s

Ja ik ken dat gevoel het werkt een soort van rustgevend en het maakt je blij. Apenstreken wie heeft die niet uitgehaald toen die klein was de straffen herinner ik me niet meer zo goed.

Dat had ik ook wel eens maar ja dat gebeurt gewoon.

Iets wat ik van iemand een keertje hoorde: een vriendelijk woord in de vroege morgen verwarmt het hart de ganze dag.
Oftewel al is het een klein compliment iemand kan er met een lach de hele dag mee door.

Dat hoop ik wel ☺️. Ik hoop ook dat jij zo gezegd de ‘ware’ vind.

Ik zal je advies gebruiken en ik zal de topic ook nog wel bekijken.

Bij mij thuis is het net een dieren tuin waaronder mijn broertje de Tasmaanse duivel.?
Als je de rest van de dieren wilt weten zeg je het maar.?

Knap hoor ik heb het wel eens geprobeerd 3D tekenen en het liep niet goed af.

Creatief is iedereen wel alleen willen sommige mensen hun creativiteit op hun manier uiten.

Ooit ik zal ik mijn droomprins vinden en zullen wij tweeen ons eigen liefdesverhaal schrijven (figuurlijk gezegd) en natuurlijk elkaar wakker kussen en heerlijk verwennen in bed?.

Ik vind sporten ook wel leuk moet er alleen neer tijd voor vrijmaken.

Ja ik heb nu mensen die achter me staan waaronder jullie en mijn ouders.

Ik moet trouwens zeggen dat ik veel van mijn moeder hoor over dat vrienden van mijn ouders, hun kinderen en een aantal van mijn familieleden al voor mij een beetje doorhadden dat ik homo ben wel een beetje grappig en interessant vind ik.

Dat vind ik fijn zo’n trotse ‘virtuele’ hand op mijn schouder die mij zoveel steunt?. Ik verheug mij op de ontmoetingen en het chatten met andere gay jongens?.

Wat is je gebruikers Na aM van insta of jong& Out
Gebruik hoofdletters en kleine letters door elkaar en zet de letters uit elkaar dan breek je feitelijk geen van de regels?.

Groetjes,
St fvd 15
Hi M&M’s

Dat zijn inderdaad apenstreken op een geheel ander level. Hoe hebben jullie dat überhaupt voormekaar gekregen?

Bij ons thuis hebben wij ook zoiets.

Ik stuur niet zo vaak foto’s naar anderen laat staan berichtjes ik ben niet zo met social media bezig.

Ja dat is waar gewoon erachter komen op welk soort type mannen je valt.

Nou ik weet het niet zo met de Tasmaanse duivel. Ik bedoel ze zijn wel schattig en zien er leuk uit maar ze zijn zo agressief. Maar ja als je het op die manier stelt zou ik ze ook beide willen houden.

Haha nou ja het zou vast wel eens bij iemand op die manier zijn gebeurd.

Ik zou het echt niet weten maar wat ik wel weet is dat ze er sinds ik 6 jaar of zo met andere over praat en dan zegt (heeft ze mij pas verteld) ja hij is op dit moment een metroman
Of zoiets.

Dat zij het nog niet vertellen want ik wil dat met de meeste op mijn eigen tijd doen.

Dat is te snappen hoor is oké.

Ik ben eindelijk volledig ingelogd op jongenout!!?
Het lukte telkens niet met legetimatie laten zien.

Groetjes,
St fvd 15
Hi M&M’s

Jeetje wat erg dat dat bij jullie is gebeurd maar waarom werden jullie misbruikt (dit hoef je niet te zeggen).?

Die Tasmaanse duivels zijn agressief maar je hebt gelijk rustig benaderen en belonen voor goed gedrag kan ze ook temmen. Als je er ooit eentje neemt good luck.

Haha ja je hebt gelijk moeders hebben ook altijd alles door. Ik herinner mij niet echt over wie ik het meest praatte maar inderedaad het spijt mij meisjes maar ik ben de rest van mijn leven bezet door relaties met jongens?? want we zijn gay.

Ja inderdaad ik ben ook wel van plan mijn oma het binnenkort te vertellen.

Ja inderdaad anders gezegd niet iedereen hoeft het van jou te horen. Maar zoals jij ook al zij ik neem ff de tijd ervoor.

Wat grappig en leuk klinkt als een soort comming out op letterlijk jonge leeftijd. Jullie zagen er vast en zeker zo schattig uit op die leeftijd toen jullie dat zeiden. Ik weet zelf niet of mijn ouders ook zulke video’s hebben ik ga het denk ik een keer navragen.

Ja zeg dat wel en bij het chatten daar mag je tenminste wel je persoonlijke of social media gegevens delen zo veel fijner.

Groetjes,
St fvd15
hey M&M's

sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben vooral bezig met chatten met een leuke gay jongen die ik op jong&out heb ontmoet we leren elkaar een beetje kennen en praten elke dag zo een beetje.

oke maar ik hoef geen vragen te stellen daarover want voor mijn gevoel is dat behoorlijk privé.

wat een pervers waren/zijn dat zeg. oke ik heb daar nu toch wel een vraag over: zijn die andere jongens opgepakt of aangeklaagd of weet je niet wat er met ze is gebeurd?

wat een verschrikkelijke en zieke mensen heb je soms ook op deze planeet zeg. wat heeft die school daar tegen gedaan als ik vragen mag.

fijn om te weten dat het goed gaat met jullie ook op school. ik hoop dat dat voor jullie ook zo blijft.

sexuele handelingen kunnen leuk en fijn zijn maar er zijn heel erg duidelijke grenzen voor iedereen en dat sommige dat niet begrijpen en zich dan ook nog aan kinderen vergrijpen met deze handelingen is gewoon echt niet oké het is gewoon echt ziek.

dat advies van neem de tijd zal ik zeker nemen.

bij mij op school heb ik nog nooit van iemand behalve docenten gehoord dat die persoon gay is natuurlijk zijn er wel gay jongens en meisjes op mijn school dat is overal zo geloof ik alleen durven ze het niet te vertellen zelfs niet tegen hun eigen vrienden en vriendinnen daar ik durf het zelf ook niet te vertellen maar ik heb daar ook niet echt wat je kunt noemen vrienden. op jong&out heb ik een gay jongen van rond mijn leeftijd gevonden die bij mij in de buurt woont dus chatten wij samen veel alleen via berichten natuurlijk nog. hij zelf zegt dat hij nog niet uit de kast is en dat wilt hij wel maar hij durft niet want zijn ouders zijn homophoben en moslim dus hij is bang dat als hij het hun verteld zijn ouders hem zullen verbieden uit de kast te komen bij de rest van de familie.

ik hoop dat ik nog meer gay vrienden en vriendinnen zal vinden zodat ik ook in zo'n "gay-circuit" kom.

ik zal het proberen om mijn broertje rustig te benaderen maar hij is zo iemand die enorm veel twitch streams op de computer maakt en mijn ouders laten hem dus te lang daar achter games spelen (4/5 uur lang per dag).

dat weet ik ook en dat zal ik ook aan blijven denken als ik het de volgende vertel.

omg jammer dat je ze niet via deze site kunt versturen volgens de regels ik had ze zo graag gezien.

btw weet jij misschien hoe ik van die emojis kan plaatsen in mijn berichten met mijn computer want ik zou het echt niet weten tot nu toe heb ik alles vanaf mijn telefoon verstuurd dus ja.

ik ga bij mijn ouders navragen of zij ook zulke filmpjes van mij hebben.

haha mijn vader zou geen enkel huisdier meer in huis nemen we hebben er al een aantal maar ik weet zeker dat hij dat in geen honderd jaar zou doen.

tja met de leeftijd woorden de gedachten van het spelen van bepaalde spelletjes toch ff heel erg anders.

wow de toekomst voorspellende twins dat is nog een bijzonder een afspraak maken op jonge leeftijd en die jaren later nog uitvoeren ook.

de schattige twins tot in de eeuwigheid haha.

thx zoals ik al zij eerder in het bericht ben ik daar al mee begonnen.

groetjes,
st fvd 15
hoi nienke3321

je advies is zeer handig ik zal het heel misschien overwegen om te doen.

groetjes,
st fvd 15
Hey M&M’s

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik had PTA week dus ik was druk.

Over die jongen waar ik mee chat hij klinkt heel aardig en lief maar hij reageert steeds minder in het begin was het iets van een berichtje om de paar minuten en nu is het een berichtje om de paar kwartier of de paar uur en vraag mij af waarom of zou ik dit beter kunnen laten gaan??
Wat fijn voor die Marokkaanse jongen dat zijn ouders zo achter hem staan.?

Ik wilde wel wat vaker contact hebben met hem want mijn school WiFi is echt heel slecht dus ik stuurde hem mijn nummer maar volgens mij heeft hij daar niks mee gedaan want hij heeft mij nooit geappt of gebeld.?

Ik hoopwel dat er ook homoseksuele jongens bij mij op school zitten en ik denk dat ik opeens iets heb uitgestippeld hoe ik het iedereen wil zeggen: 1. Mijn familie behalve de jonge kinderen vertellen dat ik homo ben, 2. Op social media mijn status veranderen in dit: i’m gay and proud, 3. Ik ga de school vragen of ik via een docenten account een mail aankonding wil versturen van mijn school en daarin staat ongeveer: hallo iedereen van deze school als je twijfels over je geaardheid hebt of niet weet hoe je uit de kast kunt komen kun je terecht met vragen bij deze schoolmail ( mijn schoolmail) dan kan ik mensen helpen die er problemen mee hebben of ze uitleggen waar ze nog meer vragen kunnen stellen bijv. Hier op deze site.

Wat verschrikkelijk ik ben blij dat er met jullie verder niks is gebeurd dat erger was en ik hoop dat ze hun verdiende loon hiervoor kregen bah wat een vieze perverst zijn dat zeg ongelofelijk.?

Ik hoop dat als ik volledig uit de kast ben of zelfs misschien daarvoor nog gay vrienden zal hebben en zo meer gay mensen leer kennen en misschien zelfs een toekomstig vriendje.?

Haha dat had ik graag gezien en ik twijfel er niet aan dat jullie van die schattige/ grappige piepstemmetjes hadden misschien kom ik je nog wel eens tegen op jong&out ofzo.?dan kunnen we lekker even wat kletsen.

Bedankt voor de emoji computer hulp maar ik denk dat ik toch maar voor de telefoon ga.?

Ik zal wel kijken hoe het tussen mij en mijn broertje afloopt en bedankt voor je advies ik zal het zeker opvolgen.

Succes met je toetsen als die niet al klaar zijn in ieder geval ik ben ook pas klaar met mijn toets week en heb alleen de herkansingen nog.

Ik hoop dat de gesprekken tussen mij en mijn chatvriendje weer wat opborrelen. En meer worden.

Ik twijfel er niet aan dat jullie forever cute zijn.☺️

Zorg goed voor jullie zelf en jullie relaties cuties ?

Groetjes,
St fvd 15 ?
Hey M&M’s

Ik was bijna vergeten iets te zegen.

Kijk ik weet 100% zeker dat ik homo ben maar telkens als ik erover begin na te denken krijg ik weer van die rottige twijfels van ben ik wel homo of ben geen bi of hetero dat spookt er dan meteen weer door mijn hoofd en ik weet echt niet hoe ik het stop.

Ook zou ik niet weten hoe een relatie van verkering in elkaar zit of wat ik erbij moet doen of wat erbij komt kijken.?

Groetjes,
St fvd 15
hey M&M's

ik ben nog nooit bij naaktstrand geweest en ook nog nooit een gezien. wil er zeker wel eens heen hoor.

ik zit nu in een soort app groep van jong&out is best leuk niet veel kinderen maar wel allemaal van mijn leeftijd. heb daar ook mijn beste vriendin ontmoet ze is erg aardig en moedigt mij aan te zijn wie ik ben zij is bi en houd meer van meisjes dan van jongens dus soort van in t zelfde schuitje.

heb die chat vriend ook in de app groep gedaan en hij heeft nu dus meerdere mensen om mee te praten vind ie denk ik wel fijn.

ik heb toch iets andere manier gebruikt om uit de kast te komen. ik kwam er achter dat ik zo'n awkward moment haat dus ik besloot om een mooie afbeelding te maken met de tekst i'm gay and proud erop en heb deze gepost op mijn Facebook pagina ik heb tot nu toe alleen goede reacties van Amerikaanse vrienden, Nederlandse vrienden en familie.ook broertje en zusje weten t nu moeten het nog wel even verwerken maar ze accepteren het. ik wilde het nog niet aan mijn klasgenoten vertellen dus ik kwam uit de kast bij een goede vriendin die het meteen accepteerde en het fijn vond dat ik haar in vertrouwen nam.

je hebt gelijk ik denk dan ook ze kunnen zeggen en doen wat ze willen maar ik ben wie ik ben en dat veranderd niet.

ik heb het mijn mentor nog niet verteld maar wil het binnenkort wel doen.

ik heb mij niet bij gsa aangesloten maar doe dat ook nog wel.

ik zit ook zo nu en dan met hand in of op mijn broek bij piemel soms ook wel op school maar niet altijd dus is heel normaal.

rest komt later moet leren voor herkansingen.

groetjes,
st fvd 15

Reageer