LBGTQIA+ mening

• 4 February 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi iedereen!

ik ben dus best wel benieuwd wat jullie van mening hebben met de LBGTQIA+-groep. ik heb net namelijk een topic gelezen over iemand die er heel erg tegen was. ik vind dat zelf echt raar. ik denk dan zo: wat doet het met jouw leven dat iemand anders zichzelf is? maakt de ander toch blij. maar goed, iedereen mag dus ook hun eigen mening hebben. wat vinden jullie ervan? voor of juist tegen

liefs, anoniem meisje :)

4 reacties

Badge

Ik zelf probeer mij nog te vinden op welk geslacht ik val. En ik vind het ook heel raar en jammer dat er veel kritiek op is.

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind dat iedereen lekker zichzelf noet kunnen zijn. Of dat nou gay, hetero, pan of whatever is. En of dat nou Cis, trans of nonbinair of dergelijk is boeit me echt heeeelemaaal niks.

Reputatie 7
Badge +11

Zoals ik in dat topic ook al zei, ‘tegen’ LGBTQ+ zijn is zinloos. Niemand kiest z’n geaardheid dus door op tegen zijn slaat nergens op. Net zoals het nergens op zou slaan ‘tegen’ mensen met groene ogen te zijn.

Helaas hebben heel veel mensen nog dat soort ‘meningen’, en daarom is goede voorlichting op school over dat soort onderwerpen ook zo belangrijk.

Reputatie 2
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

om eerlijk te zijn, ik ben het er niet mee eens. niet op deze manier. er word zo erg aangedrongen dat iedereen gaat twijfelen en er nog maar 25% van de mens 100% hetero is! op school was ik een van de weinige hetero's (ben een meisje) en werd heel erg achterop gesteld (ook door docenten want ik was "Normaal” dus ik kon wel mezelf redden zeiden ze). daarom ben ik het er niet mee eens! ps, ik heb er geen haat naar maar ben er ook niet blij mee maar ben wel gewoon vriendelijk tegen jullie en behandel jullie gewoon goed.

Reageer