Vraag

Hoe vertel ik ??


Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb een kort verhaal over mijzelf wat ik misschien aan mijn klas of iig mijn mentor wil vertellen zodat ze weten wie ik eigenlijk ben. Ik heb de privé dingen er uit gelaten voor dit forum. Kunnen jullie me helpen of het zo goed is en het niet raar over komt ? En alsjeblieft als je wat verbeteren wil, graag, of als ik wat te vaag heb beschreven , let me know ! Super bedankt vast.

Hier is het:

 

Hoi jullie kennen mij als Julian en als de jongen die jullie zien. Ik ben volgens sommigen een beetje gek en de meesten vinden mij heel aardig en grappig en gelukkig heb ik geen ruzie met iemand. Dat gek zijn komt denk ik hoe ik er uit zie en omdat ik een hele eigen kleedstijl heb tenminste dat hoor ik vaak. Ik loop altijd in maximaal ¾ lengte broek, hou van losse kleding en als er een klein straaltje zon is heb ik de kuitjes al bloot ;-) ik hou van mij vrij voelen en de wind om me heen op mijn huid en ik ben heel graag buiten. In de les ben ik meestal rustig en stil en zoals jullie weten soms ook helemaal niet en dan weet ik al wel dat de gang of het hoekje zeggen ‘kom maar Julian je bent welkom’ ;-) of strafschrijven en dat snap ik want mijn lachbuien zijn al beroemd, en ik kan ze dan niet stoppen. Later heb ik dan spijt maar de straf is dan al geweest. Ik help iedereen waar ik kan, geef vaak tips aan jullie en ik vind iedereen in de klas op z’n eigen manier helemaal oké ! Ik zeil, ik doe aan karate en ik heb heel veel fun bij de waterscouts. Maar ik heb van binnen ook heel veel vragen en emoties. Wie ben ik eigenlijk? Wat wil ik ? Dingen die iedereen wel kent. Wat jullie misschien niet weten, is dat ik niet alleen maar typisch een jongen ben voor mijn gevoel.( ik noem het maar even zo) Ik wil bijvoorbeeld liever geen haar overal, mijn benen houd ik glad, gelukkig zit er ook wat oosters in mij dus baardhaar komt er niet veel ( hoop ik) en ik zou het jammer vinden om een te zware stem te krijgen, vind het eigenlijk wel goed zo. Ik snap ook bijvoorbeeld meisjes helemaal als ze over uiterlijk, kleding en opmaken praten, had en heb speelgoed en dingen thuis die misschien wel “typisch”meisjes achtig zijn. En ik kan giechelen en heel hoog gillen en ja, ik heb 2 rokken/rokjes in mijn kledingkast. 1 is een kilt van mijn familie en daar ben ik trots op ( Schotse familie ) en 1 camo-kleuren rokje . Dat draag ik best graag, niet naar school dus jullie hebben mij nooit zo gezien. En dat zal ik ook niet snel doen. Eerlijk gezegd dat durf ik niet. Maar en ik wil ook niet een ander geslacht. Ik hou niet van hokjes maar als je mij ergens wil zetten is dat gewoon een jongen die geen verschil maakt tussen ‘meisjesdingen doen’ en ‘jongensdingen doen’ en dat geld ook voor mijn kleren. Toen ik de rok uitzocht had ik er wel 1 die een beetje stoer moest zijn , die ‘nog bij een jongen past’ want ik ben dus een jongen maar wel DIE jongen :-) En weten jullie ? Ik doe er niemand kwaad mee, ik ben daar blij mee en ik ben daar trots op !

En, van mij mag dus iedereen lekker zijn wie die wil zijn :-) Mag ik dat bij jou ook ?

 

Nou dat was het en ik ben heel benieuwd wat jullie vinden :blush:

Grtz en Liefs Julian XXX


121 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@IkBenRaar  dankjewel ! Was echt een opluchting en het pakte heel goed uit :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil zo graag nog een keer zeggen hoe stoer lief grappig geweldig schattig mooi en alles vind. Heel dapper precies dit en alles van jou is waarom ik van je hou.

Wilhelmavemela😘😘😘😍😍😍😗😘😍.

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  dankjewel !! Door jou <3 en anderen hier kon ik dat doen !  Beeld je maar in ik loop nu op dit moment in het rokje en voel me prima dat was 2 maand geleden nog veel minder. Heel fijn ik wens iedereen dat ze zich vrij voelen. En jou alles 😘

Groetjes liefs Julian X 

@Julian12 ,
Ik vind dat je moet kunnen zijn wie je wilt zijn. Waarom zou je dingen indelen bij "Meisjes”  of "Jongens”. Roze is niet meteen meisjes, Rokken hoeven ook niet meisjes achtig te zijn. Ben wie je wilt zijn, ben wie je van binnen bent.

Loveee,

JustTalking

Reputatie 5
Badge +1

Wauw he! Ik lees eerlijk gezegd nu pas dit topic maar het is een hartstikke goed en duidelijk verhaal. Echt cool van je dat je zoiets aan de klas / mentor durft te vertellen. Ik vind het heel nice dat je zo lekker jezelf kunt zijn. Is weer eens wat anders dan jongens met harige benen en een zware stem:)). En om nog even op je laatste vraag terug te komen: Natuurlijk mag je zijn wie je wil zijn!

Liefs<3

Ik ben het helemaal eens met @Esmay07 ik dacht er nog aan  het is echt heel cool en moedig van je. Ook van je benen en je stem. En over je verhaal nog iets, een keertje straf is niet erg daar maakt geen enkel meisje een punt van ;) en ik vind jongens met gladde benen zeer hot en al helemaal in rokje 😍

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Dank jullie wel @Esmay07  en Sanny ! :) doet me goed !  Heel fijn !

Groetje liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

@justtalking  ik ben het 100 % met je eens. Zo zie ik het ook :) dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

@justtalking  ik ben het 100 % met je eens. Zo zie ik het ook :) dankjewel !

Groetjes liefs Julian X

Hoihoi,

Fijn dat je het zo ziet. Veel mensen zien het niet zo:( 

Grtz,

Noah

Reputatie 7
Badge +17

@NOAHBOSS  nee dat is helaas waar. Daarom doe ik naar school ook geen rokje aan, Er zijn altijd mensen die denken dat ze anderen moeten veroordelen of pesten en dat ga ik dan maar uit de weg, met mijn korte broeken krijg ik soms al blikken, maar dan kijk ik vaak heel lang terug en zegt men niks.  Ik ben gelukkig  tegenwoordig weerbaar maar er zijn ook genoeg mensen die zichzelf niet mogen zijn, En dat vind ik erg voor ze want ik begrijp ze zó goed.

Groetjes liefs Julian X

Zò stoer dit ! Wat cool ! Ik ben meisje ik draag ook meestal rokje omdat ik dat ook fijn vind zitten dus snap jou wel.  Ik vind het trouwens ook heel sexy rokken  bij jongens.  En dat jij altijd korte broek of rok draagt mag je lekker zelf weten en is stoer.  Groot gelijk ! 

Liefs Sjammetje xxx

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Tartan!  Ik heb je topic gelezen en ook die anderen. Ik vind dit echt super stoer en dapper! wat super hip en leuk dat jij dit doet en rokjes draagt ! Ik ben het helemaal eens met iedereen die zo reageert ! Dat je er mee zat snap ik wel. Maar gelukkig dat je het nu doet ! Ik vind het echt cool ! Draag lekker rokjes ! Blijf jezelf, ook al moet je soms in de hoek staan las ik haha, dat vind ik eigenlijk zielig maar ook super grappig (sorry) 😉 maar dat heb je er wel voor over denk ik. Je lijkt me een krachtige jongen!
Groetjes  Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +8

Hey @Tartan14  ik was gewoon even benieuwd en wist niet in welk topic ik dit kan vragen dus maar hier: heb jij met deze vrieskou ook geen lange broeken aan? Dus loop je nu ook in korte broek ? 😮 😉 zou ik wel heel stoer vinden trouwens haha.  Ik had training en ook een stuk buiten lopen in het sportbroekje, dat was best koud  XD en toen dacht ik aan jou !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +3

Ik dacht daar ook al aan @Tover01 🙃😉

Ik ben heel benieuwd!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @Tover01  en @Anoniem3675  het antwoord is ja XD want ik vind lange broeken niet fijn. Maar als het zo koud is als nu doe ik wel dikke thermosokken aan en een voor mijn doen heel lange  ¾ er broek net onder de knietjes 😉 en ik ben er al jaren aan gewend (en anderen ook). Dus geen zorgen hoor ! Haha wat lief eigenlijk ! 😘

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Brrrr, koud hoor @Tartan14. Ik snap dat je er nu wel aan gewend bent, maar ik kan het niet. Hartstikke stoer!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +3

Doe je die sokken dan tot je knieën aan, of heb je alsnog een een stukje bloot?

Lijkt mij iig heel koud! Stoer dat je het alsnog doet🙃

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi    @Natureflower ,   @Anoniem3675 en @Tover01  ik heb van die dikke kniesokken die ik inderdaad kan optrekken. Dat doe ik onderweg wel, en als ik binnen ben  vouw ik ze weer om tot de enkel zeg maar:) haha het went echt. Check bv de korte broeken challenge van KiKa maar, heel veel kinderen doen daar aan mee en buiten (ook in de sneeuw) merken ze weinig van de kou.  Als je bovenlijf maar lekker warm is en je voeten dan kun je rustig met blote knieën en kuiten lopen. Probeer maar eens een keertje thuis 😉. Niet dat ik nu iedereen wil overhalen hoor, doe lekker aan wat je fijn vindt natuurlijk XD. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +8

Hey lieve @Tartan14  ik heb nu vrij en probeer het de rest van de dag ook 😄met een korte broek, het valt tot nu toe mee 💪 haha 😉

Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +3

Heyy, 

Ik zou het doen! heel dapper van je, @Tartan14 !

Dit is inmiddels een jaar geleden, dus heb je het nog gedaan? Ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @3costaboy   dankjewel! ja zeker heb ik dat gedaan destijds. was heel spannend maar toen ik het had verteld een grote opluchting en sinds toen vinden de meesten het allemaal heel gewoon inmiddels. En wie het niet gewoon vind, went er maar aan toch ? 😉 Bedankt voor je reactie !

Groetjes liefs Tartan X

Reageer