Vraag

Hoe vertel ik ??



Toon eerste bericht

129 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@ItsJustMe Helemaal mee eens. Tartan is echt een lieve, behulpzame jongen. Ik denk zelf dat de wereld wat leuker zou zijn als er meer mensen zouden denken als hij. Ik hoop niet dat dit overdreven klinkt😅, maar ik meen het wel.

Als je bovenlijf maar lekker warm is en je voeten dan kun je rustig met blote knieën en kuiten lopen. Probeer maar eens een keertje thuis 😉.

Ik geloof je hoor maar mij krijg je in de winter echt niet in een korte broek. Ik krijg het al ijskoud als ik er alleen aan denk😂

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tartan14 natuurlijk mag je jezelf zijn bij mij ookal kennen we elkaar niet in het echt. Da. Ben ik ook mezelf bij jou. Heel cool dat je jezelf zo durft te omschrijven :)  

 

Groetjes de nu best wel blije smokey

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Hoi @smokey  dankjewel! Top dat je het zegt, doet me goed, het is nog steeds mooi om te weten dat veel mensen toch veel ruimer denken dan je vaak hoort. Gelukkig maar!  Thanks voor je compliment ook, en jij ook wees lekker je zelf!

Hoi hoi @tim16  oeps daar wordt ik wel verlegen van hoor 😊 dankjewel.  Dat raakt me wel. En wederzijds trouwens!  Waren maar meer mensen zo open en eerlijk in alles.  Loves!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

@ItsJustMe Helemaal mee eens. Tartan is echt een lieve, behulpzame jongen. Ik denk zelf dat de wereld wat leuker zou zijn als er meer mensen zouden denken als hij. Ik hoop niet dat dit overdreven klinkt😅, maar ik meen het wel.

Als je bovenlijf maar lekker warm is en je voeten dan kun je rustig met blote knieën en kuiten lopen. Probeer maar eens een keertje thuis 😉.

Ik geloof je hoor maar mij krijg je in de winter echt niet in een korte broek. Ik krijg het al ijskoud als ik er alleen aan denk😂

 

 

 

Uit eigen ervaring: Het is echt goed te doen hoor @tim16  haha ik moest echt lachen om je reactie XD.  Het valt echt mee 😉💪 

Liefs, Tover xxx

Reageer