Vraag

Zelfmoord



Toon eerste bericht

41 reacties

Hoi
Ik heb geen vragen voor jou meer jij voor mij?

Gr
Ik sneed mezelf omdat ik dacht dat het beter werd of dat ik afleiding had en toen dacht ik dat ik mezelf dood wou snijden en ik luister van alles qua muziek zoals dj pop en zo
Ik wil dood ik heb vandaag iemand in elkaar geslagen soort van omdat hij mij made in china noemde en dit was de druppel van elke keer dat ik word uitgescholden niemand begrijpt het want de kinderen waren alleen bezorgt om die jongen en niet om mij ik haat mijn klas ik wil dood ik wil weg naar een ander land ik wil niet hier meer blijven???
Hoi

Bedankt voor de reacties ik heb tegen iedereen gezegt dat die moet stoppen of anders sla ik ze helemaal dood ookal lukt dat toch niet.
Ik weet het niet ik wil op vakantie voor altijd opnieuw beginnen ergens in amerika zonder het verleden. Idontknowoeps jij mag wel mee dan gaan we samen opnieuw beginnen want ik ben er klaar mee jij ook begrijp ik ik weet zelf niet goed wat ik meer moet doen... Dus misschien opnieuw beginnen een optie?

Gr kian
Hey

Ik word elke keer boos als ze me pesten omdat ik zovaak ben gepest. Mijn ouders weten dat ik werd gepest maar niet dat het zo erg is/was maar oke ik zie niks meer positiefs en dat lukt ook niet meer ik wil dood... Ik zie het niet positief ik heb geen hobby's of andere dingen die ik leuk vind ik heb nergens meer zinin...
Ik wil alleen ergens op vakantie met onbekenden die ook op reis wil en opnieuw willen beginnen is het misschien een idee om een refunding te starten voor mensen die opnieuw willen beginnen want ik kan dat niet allemaal alleen betalen ik wil echt weg later als ik groot ben verhuis ik naar amerika hoop dat de mensen daar anders zijn en niet zo egoïstisch als de nederlanders...

Gr kian ik moet nog 4 weken ik ben zo blij dat ik dit jaar heb gehaald vorig jaar ben ik blijven zitten ik was zoooo verdrietig en boos ik stond maar 3 onvoldoendes het werd teveel ik kreeg alleen maar blackouts en kon me niet meer concentreren. Ik heb foute dingen gedaan. Ik kwam vorig jaar in een nieuwe klas ik was toen de hele zomervakantie boos geweest dat ik niet over ging ik wist niet hoe ik dit schooljaar door moest komen maar ik heb het toch gered zonder zelfmoord ik hoop dat het volgendjaar zo weer gaat want ik ga dan naar Vmbo examenjaar weer een nieuwe klas ik zat btw op havo... Alle docenten zeggen dat ik havo makkelijk aan kan dat weet ik maar ik had zoveel stress in het 3e jaae dat ik toch naar vmbo wil en omdat ik niet goed in me vel zit. Ik weet zelf ook dat ik havo kan ik heb veel verkeerde keuzes gemaakt ik ben zo boos weet niet waarom ik wil dooddddddd??? waarom ik?

Groetjes kian
Hoi

Ik voel me zoo slecht erger kan niet ik haat me leven ik zit zo erg in de problemen ik wil liever niet zeggen welke en niet alleen het pesten ik haat me leven ik heb 13 reasons why 2 weken geleden afgekeken ?? ik ben het leven zat alles zit tegen niemand geeft iets om mij. Wat moet ik doen ik wil ook graag een goede vriend/vriendin die me begrijpt... Ik heb aangepast rooster de afgelopen 2 weken omdat ik heb aangegeven dat ik zo moe ben telkens dat helpt wel beter maar het gaar nog steeds heel slecht ik ga in de zomervakantie naar Kroatië


Gr

Bericht aangepast door De Kindertelefoon
Hey

Ja ik wil wel graag op vakantie naar Kroatië en ik heb wel een keer met 113 gechat alleen dat duurde 45 minuten zonder iets nuttigs dus dat helpt niet.
Ik zie het echt niet meer zitten als ik me volgendjaar nog zo rot voel ga ik zm plegen

Gr
Dit valt niet meer optelossen er is teveel gebeurt ook al zal alles nu goed gaan blijft het verleden bij me elke keer denken aan toen ik alleen was en gepest werd het komt niet meer goed daarom ga ik er een einde aanmaken ik laat dan deze berichten zien
Hai
Ik word ook gepest
Ik snijd mezelf ook
Ik wil ook zelfmoord plegen
Maar dat is niet de oplossing
Nu heb ik overal littekens en word er veel na gevraagt op het zwembad door me vriendje
Ik ben gestopt met snijden ma me zelfmoord pogingen zijn er nog
Ik zoek hiervoor hulp bij 113
Deze helpen goed
Ik ben ook gepest, vaak zelfs. Je moet jezelf niet meer straffen dan je al gestraft wordt door die stomme en niet denkende mensen. Ik weet niet precies wat ze je allemaal hebben aangedaan, maar weet dat dit mensen zijn die niet nadenken. Ze hebben vaak geen idee hoe hard sommige dingen kunnen zijn. Ik heb ook bijna geen vrienden of mensen waar ik mijn verhaal bij kwijt kan. Dus ik besluit dat we sowieso vanaf nu vrienden zijn. Ik weet zeker dat ik niet de enige zal zijn, en jij ook niet.
Niemand is alleen, je hebt altijd kansen. Het is veel te vroeg om zomaar op te geven. Dat is wat ik mezelf bleef vertellen.

Blijf leven. Doe het voor jezelf, voor mij, of voor alle andere mensen die vanaf nu om je geven. Hoe stom dit bericht ook mag klinken ik hoop dat je mij snapt. Ik snap jou in ieder geval wel. En weet dat het leven onmogelijk klinkt af en toe.

Maar blijf in ieder geval je gevoelens uiten op papier of bijvoorbeeld op deze site. Bij familie, mentor of iemand anders van school.
Geloof me, alles is beter dan dat je denkt. Je hebt veel meer in je dan dat jij nu denkt, of wat andere denken. Het is te vroeg, het is ALTIJD te vroeg❤️ Ik zit in het 3de leerjaar, ik heb een naam die iedereen expres verkeerd uitspreekt, en ik heb een gehoorapparaat en bril. Ja en nu snap jij vast wel dat het wel erg makkelijk is om daar over te grappen. En zelfs als ik een 'normale' naam, 'normale' oren, en 'normale' ogen. Dan was ik, niet meer ik, dan was ik niet meer het meisje dat altijd riep: sorry wat zei je, wil je jezelf herhalen. Kortom, ik denk dat het erbij hoort. Dit is een stukje mij, en iedereen heeft zijn eigen puzzelstukjes. Ookal missen er bij mij een paar, en bij jou een hele hoop. Komt het goed, ondanks dat jij er niet meer in gelooft. IK GELOOF WEL IN JOU? praat niet met je ouders als dit niet lukt. Of met andere familie. Kies een totale random stranger. Zoals mij, ik ben erg trots op je dat je überhaupt dit alles durft te delen. Verder meld ik me niet ziek. Ik wil JUIST ist niet thuis zijn... De hele dag met ouders en broertje en zusje... Hmmm nee, school is afleiding voor mij. Ondanks de pesterijen. Ondanks de kut kindjes die het altijd op iemand hebben gemunt, zelf als ik mezelf totaal wil veranderen. Wat ik heb gedaan, in de brugklas. Ik had a semetrisch haar, en blauw gekleurd in de puntjes. Inmiddels is het dezelfde lengte als het was. Maar sins dien ben ik mensen gaan proberen te negeren. Niet laten merken dat alles wat ze iedere dag verzonnen me enorm kwetste/kwets. Ik heb zelf een aantal jaar op judo gezeten en op een cursus voor mijn zelfvertrouwen. Dat 0% was in die tijd. Dat hielp mij enorm. Ik ben blijer met de persoon die ik nu ben. Nog niet blij... Maar blij genoeg. Om door te gaan. Niet op te geven, en af en toe zit het tegen, af en toe ga ik zitten op de wcfjes en huil ik effe alles eruit. Wat een opluchting is trouwens. Door de judo lessen heb ik alles recht kunnen zetten. Als zij mij kwetsten, sloegen, schopte, en God weet wat nog meer... Kon ik iets terug doen. Toen ik een keer de kracht had om van mij af te bijten. Om mijn woede op de allerergste te uiten, had ik heel hard aan haar haren getrokken. En geloof me, dat was het beste gevoel OOIT?❤️ Sommige mensen zijn gewoon zielig. Zoals een Sam. Degene waarover ik het heb is een meisje. Ze zat bij mij op de basisschool en het was een kleine school. Dus 15 kinderen in 1 klas, waar ik 8 jaar lang mee door een deur moest.... Van de 15 kiddos waren er 6 meiden. 1 daarvan was ik. Ik was altijd alleen. Ik ben creatief dus meestal zat ik te tekenen, of had ik iets mee genomen om te laten zien. Om te laten zien dat ik wel iets kon. Dus ik had een spin gemaakt met van die loom elastiekjes. Ik was heet trots en liet het zien aan de hele klas. Niet veel later was het pauze. Ik naar buiten, alleen op een steen zitten met een houdsnipper die ik aan ret polijsten was. Want ik had niets beters te doen. De meiden kwamen naar buiten. Ze hadden uit mijn lade mijn spinnetje gepakt en waren hem een voor een uit elkaar aan het puzzelen. Bij ieder stiekje, werd een stukje van mij weg genomen. Het deed pijn, zonder dat ze me aan hadden geraakt, hoe kon dat nu? Toen wist ik het nog niet. Want ik was toch maar een klein onnozel meisje.

Dit was een heel lang verhaal, maar het belangrijkste is:
Ik geef om jou
Ik geloof in je
Ik ben trots op je
We gaan samen de puzzelstukjes zoeken om de puzzel compleet te maken.

groetjes Randomgebruiker
En ik wil je echt helpen, daar zal ik heel veel tijd in stoppen. Alle tijd die ik heb. Want ik zou graag vrienden willen. En ik hoop jij ook^-^ en ik hoop zo veel mogelijk mensen te kunnen helpen, zonder zelf achteruit te gaan.
gr. De randomgebruikster ?
hii kian,
gek he ik ga door ongeveer hetzelfde ik wil je echt graag helpen want ik voel me ook zo en ik weet waar je door heen gaat♥

dus als je nog hulp nodig hebt ik wil je echt wel helpen
hit me up if you're down
ik wacht op een reactie:$
Haii k
Ja met mij gaat het ook niet al te goed ik snap echt precies waar je door heen gaat ik vertel het mn ouders namelijk ook niet . Ik zit op tl alleen het gaat best wel moeilijk op school al die cijfers hoog houden niemand houd rekening met mij het is gewoon soms te veel. Over dat hele zelfmoord gedeelte maak maar nog geen plannen laten we er samen uit komen sinds ik ook geen vrienden heb?
Haiii
Nou opzich heb ik ook vrienden gehad alleen die hebben me letterlijk emotioneel gesloopt dus daar kon ik niks mee daarom ben ik nu ook zo slecht in vrienden maken en nieuwe mensen ontmoeten. Soms denk ik ook zo van uhg kan alles niet stoppen kan ik niet even helemaal alleen zijn ergens en dan gwn niks doen maar nee hoor school zit in de weg. Ik ben trouwens 14 wij hebben op deze leeftijd al van zulke problemen?‍♀️. Ik wil ook graag een vriend die me snapt waar ik alles tegen kan vertellen en gewoon mn zelf kan zijn.
Gelukkig ben ik niet alleen jij gaat door hetzelfde als ik?
jow ik wacht nog op een reactie??‍♀️?

Reageer