Vraag

Waarom leef ik nog? Niemand zal mij toch missen

  • 3 January 2023
  • 11 reacties
  • 560 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb geen idee waarom ik nog leef want ik voel mij eenzaam omdat niemand met mij wilt omgaan, een heel slecht zelfbeeld omdat ik vroeger wat zwaarder was dus gewoon overgewicht, thuis gaat het slecht   , op school gaat het slecht niemand heeft mij nodig echt niemand die wat om mij geeft niemand wilt naar mij luisteren wat moet ik doen 


11 reacties

Badge

Hoi @Gekehenkie,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groetjes,

Juul (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Gekehenkie  bel en laat je helpen.  Dat mag dat kan en dat is fijn! :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Door wie 

Reputatie 7
Badge +17

Als je nu zelfmoordgedachten hebt kun je bellen met 0800-0113 (Zelfmoordpreventie hulplijn) Je kan ook met ze chatten op www.113.nl Dat kan 24 uur per dag.

Het is zo klote om die gevoelens te hebben. Je gelooft het misschien nu niet maar jij doet er WEL toe en er zijn altijd mensen die je nodig hebben ook al zie je dat nu niet. Hier alleen uitkomen is echt heel moeilijk en dat hoeft ook niet. Je kan altijd ook een afspraak bij de huisarts maken.

Reputatie 7
Badge +9

@tim16 maar alles wat ik aan de huisarts zeg, zegt hij door aan mij verzorgers en ik wil wel een psycholoog maar daar gaat mij ouder en verzorger nooit toestemming voor geven 

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Waarom je nog leeft?? Daar weet ik het antwoord wel op. Het is omdat je ongelooflijk sterk bent en de wereld zulke sterke kinderen zoals jij nodig heeft! Ik ben nu een paar maanden niet meer op het forum geweest en "zie" dat je er nu nog steeds bent! Iets anders dan dat had ik ook totaal niet verwacht, want hoeveel topics heb jij gemaakt waarin stond dat je zelfmoord wilde plegen? Ik kan je vertellen dat dat er heel erg veel zijn!! En nog steeds ben je er en blijf je steeds keer op keer hulp vragen hier op het forum! Ik ben ongelooflijk trots op je en heel erg dankbaar dat je er nog bent!! Ga dan nu alsjeblieft niet opgeven!! Je bent het waard om te zien hoe mooi het leven kan zijn, je bent meer waard dan diamanten!! Het is nu bijna een jaar geleden dat ik in een depressie ben gekomen en het klinkt heel gek (i know) maar ik had mijn depressie echt niet willen missen. ik heb (net zoals jij) heel vaak momenten gehad waarop ik dacht dat ik het niet ging redden en dat ik bijna dood ging en ik ben echt zo dankbaar dat dat niet werkelijkheid is geworden en dat ik er nog steeds ben! En weet je waarom?? Omdat ik er nu veel sterker uit ben gekomen!! Als ik die depressie niet had, zou ik nu nog steeds niet weten dat ik meer kan dan ik denk en zou ik nu nog steeds niet aan mijn zelfvertrouwen gewerkt hebben. Dus geef daarom nooit op!! Want jij gaat net als ik er uiteindelijk veel sterker uit komen!!! EN DENK NIET DAT ER NIEMAND OM JE GEEFT, OOK ALS JE NIET DENKT OF NIET VOELT DAT ER IEMAND OM JE GEEFT, DAN GEVEN ER ALSNOG MENSEN OM JE!! IK GEEF OM JE!! IK WIL NAAR JE LUISTEREN! JE BENT NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT ALLEEN, OOKAL VOELT DAT ZO, HET IS NIET WAAR!! 

OOKAL KEN IK JE NIET PERSOONLIJK, IS ZAL HET ECHT HEEL ERG VINDEN ALS JE NU ZOU OPGEVEN!!

I'M SO PROUD OF YOU! KEEP MOVING FORWARD!

OOIT KOMT ALLES GOED, IK DACHT OOK DAT HET NIET MEER GOED KWAM, MAAR DAT IS TOCH ECHT GEBEURD! DUS MET JOU KOMT ALLES OOK GOED! VERTROUW ER OP! GELOOF IN JEZELF!

THE HARD DAYS ARE WHAT MAKES YOU STRONGER!!

liefs EEM37

Reputatie 7
Badge +9

@EEM37 thanks mijn vriendje zegt ook altijd zulke lieve dingen het klopt ik ben er nog maar kon heel anders zijn ik heb paar weken terug bijna een poging gedaan en dat ik veel topics heb gemaakt over zelfmoord omdat uit mij omgeving behalve mij vriendje niet echt over kan praten 

Hoi, @Gekehenkie .

Wat vind ik dit toch zo ongelooflijk verdrietig...😥

Je doet er wel toe en bedenk dat het goed komt, ik hoop dat je geen poging meer zult wagen.Doe het gewoon alsjeblieft niet!!!!Ik verwacht dat je familie je echt enorm zal missen .

Reputatie 7
Badge +9

Thanks en mij familie zal mij het minste missen dan ze zijn gewoon meer geïnteresseerd in mijn broers vader en me oma 

Reputatie 7
Badge +15

Oké nou dan heb ik al een reden om te blijven leven, je vriendje! En bovenal is het natuurlijk jezelf, en je familie zou je echt missen, anders eens naar school psycholoog! Want ook op het voren geef mensen jou!!!

 

 * fotum 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +9

De school psycholoog weet er al van en ze heeft zonder te overleggen aan mij oma vertelt gelukkig geloofde mij oma het niet 

Reageer