Skip to main content
Vraag

Waarom leef ik nog? Niemand zal mij toch missen

• January 3, 2023
  • 9 reacties
  • 888 Bekeken

Ik heb geen idee waarom ik nog leef want ik voel mij eenzaam omdat niemand met mij wilt omgaan, een heel slecht zelfbeeld omdat ik vroeger wat zwaarder was dus gewoon overgewicht, thuis gaat het slecht   , op school gaat het slecht niemand heeft mij nodig echt niemand die wat om mij geeft niemand wilt naar mij luisteren wat moet ik doen 

9 reacties

Juul D
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • January 3, 2023

Hoi @Gekehenkie,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes,

Juul (De Kindertelefoon)

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 3, 2023

Hoi @Gekehenkie  bel en laat je helpen.  Dat mag dat kan en dat is fijn! :) 

Groetjes liefs Julian X

• January 3, 2023

Door wie 

• January 3, 2023

Als je nu zelfmoordgedachten hebt kun je bellen met 0800-0113 (Zelfmoordpreventie hulplijn) Je kan ook met ze chatten op www.113.nl Dat kan 24 uur per dag.

Het is zo klote om die gevoelens te hebben. Je gelooft het misschien nu niet maar jij doet er WEL toe en er zijn altijd mensen die je nodig hebben ook al zie je dat nu niet. Hier alleen uitkomen is echt heel moeilijk en dat hoeft ook niet. Je kan altijd ook een afspraak bij de huisarts maken.

• January 3, 2023

@tim16 maar alles wat ik aan de huisarts zeg, zegt hij door aan mij verzorgers en ik wil wel een psycholoog maar daar gaat mij ouder en verzorger nooit toestemming voor geven 

• January 4, 2023

Hoi, @Gekehenkie .

Wat vind ik dit toch zo ongelooflijk verdrietig...😥

Je doet er wel toe en bedenk dat het goed komt, ik hoop dat je geen poging meer zult wagen.Doe het gewoon alsjeblieft niet!!!!Ik verwacht dat je familie je echt enorm zal missen .

• January 5, 2023

Thanks en mij familie zal mij het minste missen dan ze zijn gewoon meer geïnteresseerd in mijn broers vader en me oma 

Forum|alt.badge.img+15

Oké nou dan heb ik al een reden om te blijven leven, je vriendje! En bovenal is het natuurlijk jezelf, en je familie zou je echt missen, anders eens naar school psycholoog! Want ook op het voren geef mensen jou!!!

* fotum 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

• January 6, 2023

De school psycholoog weet er al van en ze heeft zonder te overleggen aan mij oma vertelt gelukkig geloofde mij oma het niet