Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Superlief dat jullie allemaal zo aan mij hebben gedacht echt geweldig. Ik ben er gelukkig weer.

Wilhelmavemela.

Ik had een beetje een rare schooldag! LO (gym) viel weer uit en ik wil oefenen met turnen.

Reputatie 7
Badge +19

Lieve Bazo wil je a.u.b niet off topic gaan want ik wil niet dat het topic verwijdert word. Over je topic die zien mensen vanzelf wel en er zijn zat andere topics over dat onderwerp.

Wilhelmavemela.

Ik kwam op school aan praatte even met wat zesde klassers en liep toen naar wat leraren om even met hun te praten. Dus mijn ochtend was leuk.

Ik lig nu ook wakker ook wat piekeren net als Julian12.  Weet niet eens waarom. Al die beelden die je ziet over de oorlog denk ik. @Julian12  je bent begaafd/hoogbegaafd dus ?  En die angstgevoelens, knap dat je het zo vertelt! Ik heb ze soms ook. Ben licht auti dus ook ik heb er soms geen grip op maar als ze je overnemen zoals bij jou lijkt het me echt moeilijk. Wel knap en stoer dat je ze langzaam overwint ! Ik denk dat het dan heel cool is dat we hier elkaar allemaal accepteren met onze bagage en elkaar helpen. Heel tof ! We gaan winnen allemaal :)

Sanny xxxxx

Ps @wilhelmavemela  als het een leuke jongen is go for it ! ;)  en @J8j8  zo'n receptentopic lijkt mij ook leuk xd . Ik bedoel dit niet als chat hoor jullie 3 dus quote maar niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi  weer complimenten voor de verhalen !! nou het ging best op school nu nog :) er vloog een duif door de aula haha wel lol allemaal gejoel en gegil ;). En vanmiddag na school meteen door naar familie dorp verderop. Feest tot laat had k niet eens meer aan gedacht. Ik ga in stijl dus kilt 😊 en het zal dus morgen worden dat ik hier weer ben. En qua de iq test ik gun mezelf nog wat tijd. @Sanny  antwoord is ja k loop er niet mee te koop maar ja iig begaafd 😶 ( ik en hokjes haha)....Nouja iedereen weer een fijne(re) dag en tot morgen dan heb ik meer te vertellen denk.

Groetjes allemaal en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @Sanny Ik ben in love met @Julian12 Hoor ;)

Mijn dag was raar. Ik had me verslapen dus 9.15 wakker dus haast haast. Toen ik fiets wilde pakken had mijn moeder expres de sleutel van de schuur verstopt dus rennend naar school gegaan:( leuke pauze gehad en maandag musical boekjes jeeeej. En gerapt want voor mijn gewone toneel moet ik rappen Yo! Eigen solo geoefend (zelf geschreven) en gekletst met mijn meester van groep 6.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

Hey jongens!! Ik had een ellendige dag! Ik had verkering met een lief meisje! Ik ben helaas ziek geworden. Alweer!!! Ik voel me echt dom e stom want ik word altijd ziek!! ALTIJD!!! ik heb er genoeg van. Ik ben ook super moe. Ik heb hoofdpijn en be misselijk-- ik hoop dat het goed met Julie gaat<3​

Hoi, 

Ten eerste wil ik @Een hulpvol meisje beterschap wensen.

Dan over mijn dag, ik zou vandaag eigenlijk buiten gym hebben maar dat ging niet door door het slechte weer. Verder denk ik dat mijn mentor me vervelend vind. Ik vind mezelf ook vervelend in de mentorles maar het lukt me niet om me te verbeteren. Ik vind het gewoon stom en ik kan het niet serieus nemen. 
Na school ging ik nog naar vrienden en nu ben ik met weer thuis. Nu nog even op het forum, dus ik ga zo het receptentopic maken op verzoek van @Julian12 en @Sanny :)

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

@Een hulpvol meisje heel veel beterschap! <3

Even een verslag van m’n dag :) : 

Ik had vandaag het 1e  t/m het  6e uur les. Engels viel uit en aardrijkskunde werd verplaatst dus ik had eerder vrij, wat echt chil was. 

1e uur coach/mentor uur: mevrouw T heeft gevraagd of we allemaal onze MAS (maatschappelijke stage) hadden afgerond. Daarna moesten degene die onvoldoende stonden voor een vak een mail sturen naar de docent die dat vak geeft.Ik sta onvoldoende voor aardrijkskunde en Engels dus moest ik een mail sturen naar mevrouw B. en meneer G.

2e uur biologie: we hebben uitleg gekregen over groei fases en waarom oudere mensen veel rimpels hebben. Was wel interessant. 

3e uur aardrijkskunde: we hebben uitleg gekregen over een praktische opdracht. We moeten in tweetallen een ontwerp maken van een woonwijk dat toekomstbestendig is (duurzaam, klimaatneutraal en circulair) . Vet leuk! Ik ga met J. samenwerken.

In de pauze op de wc gezeten. 

4e uur Frans: Uitleg gekregen over deellidwoorden. Was wel oké. 

5e uur economie: Er moesten 2 groepjes het ondernemingsplan presenteren. Het eerste groepje had een brouwerij (alcohol) /coffeeshop (drugs) gekozen. Was echt een super grappige presentatie, alleen de docent vond het niet zo grappig. Ze mogen hun presentatie herkansen. Het 2e groepje had voor een loonbedrijf gekozen. Was echt een hele goede presentatie. 

6e uur Nederlands: in drie woorden: een hele saaie les. :) 

Na school wat huiswerk gemaakt,  gerelaxt en dat soort dingen. Ik ga zo koekjes bakken. (vraag me niet waarom, ik had vanmiddag het deeg gemaakt en ik ga de chocolate chip cookies (lekker lekker) zometeen bakken.)

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ik had gister een enorm feest tot half 2 vannacht was super leuk en ik zit nu al weer in mn outfit voor de waterscouts dus vanaaf meer verslag en ga ik ook topics kijken en reageren :) ik ben echt druk haha. En ik merk dat mn scoutskniebroek te klein begint te worden paaaap maaaam mag ik een nieuwe bestellen ? ;) 

Ik kom dus vanaaf weer en dan meer van me. Compliment aan jullie weer voor de verslagjes en de nieuwe topic van @J8j8  is leuk :D ik ga er ook zeker wat in plaatsen !! En @Eenmeisje004  maakt ook heel goeie verslagen ! Iedereen hoor !

Groetjes hugs en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb melkchocolade koekjes gebakken met mijn zus . Maar in plaats van melkchocolade zijn ze veranderd naar puur chocolade, want ze waren helemaal zwart geworden (in normale taal : MIJN KOEKJES WAREN VERBRAND !!!) Ik wou toch iets lekkers maken, dus keek ik nog even naar de receptenboek.  Ik zag meteen iets supers Brownie in een kopje !!! Ik ging meteen aan het slag en dit is wat er geworden is 

Het smaakt goor en het is plakkerig 

 

Het hoort zo . Dit is de echte brownie in een kopje

En dan moest ik nog afwassen. Zo'n plakkerige ding is enorm moeilijk om eruit te wassen . Het kostte me 19 min 57 sec 87 honderdsten 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +2

O ja, @wilhelmavemela je bent niet meer zo actief vind ik . Waarom niet ???

Hoi, mijn dag was wel leuk vandaag. Ik heb lekker gezeild! Dat @Julian12 in een kniebroek loopt snap ik niet want ik vond het behoorlijk koud, zeker in de hagel was ik blij met al m’n laagjes kleding. Nouja Julian is natuurlijk wel wat gewent, een echte bikkel denk ik :). Terug fietsen was wat minder leuk want het waaide hard en we hadden tegenwind, gelukkig fietsen we met een groepje dus was het wel gezellig. 

Verder zag ik dat mijn receptentopic het goed doet en dat vind ik leuk om te zien! Ik zal proberen morgen weer een recept te plaatsen :)

Dus dat was mij dag, hoe was die van jullie?

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Weer een verslag van m’n dag: 

Om 10 uur ben ik naar de manege gegaan om te paardrijden. Ging super goed en was heel gezellig. Er waren ook veulens geboren dus dat was wel echt heel cute. :) 

‘s middags zijn m’n moeder en ik naar m’n oma en haar teckel gegaan. We hebben daar thee gedronken en de chocolate chip cookies opgegeten. (de koekjes waren best goed gelukt  :) We moesten steeds met haar teckel zijn balletjes gooien. Ik heb ook nog een eindje gewandeld met de teckel. We liepen langs een kanaal een kilometer of 2 van m’n oma vandaan. Tijdens de wandeling ging het meerdere keren stevenen en hagelen, dus dat was fijn (maar niet heus). M’n moeder en ik zijn daarna langs de mcdonald’s gereden (yummy) en hebben daar wat gegeten. Echt heel veel geluk. 

Dit was m’n dag wel zo’n beetje. :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6

Hey ik was vandaag naar de verkenners o.a. levend stratego en brancards bouwen en daarna met ons gezin uit eten. Onze ouders wilden heel chic maar mijn zus en ik niet 😉 dus werd het een soort truckrestaurant waar je echt mega veel keus had. Bloemkool voor mij dus met gebakken aardappeltjes en bal gehakt, die al zo groot was dat ik aan honkbal dacht 😎. Was wel heel gezellig en het zonnetje scheen zelfs. Daarna naar een toneel voorstelling erg leuk en nu thuis moe en tevreden. Haha ja @J8j8  maar ik las in zn reacties dat hij altijd max 3kwartbroeken draagt, idd bikkelig 😉 maar bij zeilen toch ook dikke hoge sokken stond in een topic over wat je draagt enzo. Toch @Julian12 ? ( hoop ik anders heb je t wel koud toch)  Maar goed bij ons was het 's middags best zonnig nog. Een leuke dag. En leuke mooie verhalen ook van jullie ! 

Kus fijne n8. Sanny xxxxx

Ps ik zal ook een x recepten in de topic van J8j8 zetten. Leuk !!

@Sanny Hier in Nederland kan je morgen naar het park en overmorgen skiën! Dit weer verandert zo snel. Ik heb vandaag huiswerk gemaakt en gechild. Ook met iemand afgesproken die iets voor me ging tekenen. Nu heeft mijn broer wat vrienden op bezoek en ik lig in bed!

@Emmalove04 Die koekjes zien er lekker uit! Volgende stap: Cake! :)

Reputatie 1
Badge

Mijn verslag van vandaag was eigenlijk niet geweldig, vandaar dat ik een topic heb opgezocht erover. 
ik heb vandaag een dansvoorstelling gehad wat erg leuk was, maar na afloop wilde ik graag iets gezelligs doen met vrienden. Ik had iets met een paar afgesproken, maar die hebben afgezegd. Nu zat ik de hele avond alleen thuis en zag ik vervolgens dat een paar andere vrienden met de jongen zijn die ik leuk vind. Ik weet niet maar ik heb enorme fomo en probeer nu genoeg afleiding te zoeken 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben er weer.  Dat was een weekendje tot nu toe :)  eerst dus vrijdag dat feest waar ik het al over had en gister dus waterscouts , @J8j8  haha ik ben idd een beetje  maf  ( topic hoe vertel ik ) maar ik doe er wel een regenbroek overheen als het echt te gek wordt hoor anders mag ik van mn boots niet mee ;)  en ook lange sokken zoals Sanny zegt. Maar goed dus heerlijk gezeild eerst in de regen en daarna werd het mooi zonnig en hebben we een vette tocht gemaakt en onderweg nog geocaches gepakt die onder een paar bruggen hingen, leuk om te doen.  na de scouts met mijn vader mee naar familie verder weg en daar bleven we langer plakken dan we dachten. mijn oom en tante hadden een wijnproeverij ( ik kreeg druivensapjes enzo ;))  en bbq na de tijd  en  gezelligheid. Ik ben met mijn neef en nicht nog even de dijk op gelopen en toen zagen we in de verte een jongetje op een klein fietsje en die viel.  Wij er snel naartoe. En hij had helemaal een bebloed gezicht bij zn neus heel zielig dus ik heb meteen mn bovenste shirt uitgedaan en daarmee gedept en snel naar mn oom en tante terug met hem en ik had  dat jongetje wat gerustgesteld hij huilen van de schrik dsu wat grapjes maken enzo. En mn tante is verpleegkundige dus die hielp hem verder 😉 en toen kwamen z'n ouders hem ophalen  en ik even naar binnen om wat anders aan te doen en kwam ik terug en die ouders helemaal van dankjewel en wat goed enzo ...oef bloos bloos ik en complimentjes ...;) maarja wel lief en mn pap helemaal trots hahaha je doet gewoon wat je moet doen zeg maar. Nouja en dat werd allemaal nog gezellig na de tijd en we gingen klikbeet filmpjes kijken waar ik van moets tranen van het lachen en  tegen 23 uur pas naar huis haha.  Kreeg een extra knuf van mn moeder vanwege dat verhaal sjonge nouja en toen  het bed in en slapen tot best lang. Nu weer even schoolwerk doen en forum kijken en vanmiddag lekker weer naar het water  ( in de korte broek  @J8j8  😉 ) haha  lief bedoeld hoor :)

Groetjes en liefs Julian X

PS bedankt ook weer voor jullie verslagjes ! Klavertje van mij = compliment voor jou  !

@Julian12  ik begrijp die ouders wel. Wat superlief en stoer dat je dat deed, je bent hun held dat is het :) en vandaag korte broek dat snap ik wel haha.  Ik heb vandaag eerst uitgeslapen toen opa's en oma' s bezocht. En vanmiddag naar een tropisch zwemparadijs heerlijk. Stoombad en sauna en scrub hihi lekker verwend worden mn vriendje gaat volgende keer met mij en Ellen en haar vriend mee dat lijkt me zo leuk ( en hot hihi ) en nu chillen maar ik zie net dat ik nog wat werk heb jeetje. 

Groetjes van Sanny xxxx

Hoi,

Vandaag was bij mij een rustig dagje. Ik heb wat huiswerk gemaakt en een stukje gefietst. M’n jas had ik wel mee maar eigenlijk niet nodig, het was echt lekker in de zon! Daarna heb ik nog een tijdje in de zon gezeten, het was echt heet! Ik smolt bijna dus daarom heb ik een ijsje gegeten om af te koelen. Ik had natuurlijk ook een korte(re) broek aan kunnen doen (zoals @Julian12 ) maar ik heb meestal juist liever een lange broek aan want dan voel ik me meer op m’n gemak. Ik heb ook een paar littekens op m’n benen waar ik niet zo trots op ben en als ik een lange broek draag hoef ik m’n benen niet te scheren haha. Maar als het echt heel warm wordt zal ik ook wel weer korte broeken gaan dragen hoor, maar niet zo kort als ik ze soms op straat en school zie. Ik wil wel graag dat m’n billen ook in m’n broek zitten aks je begrijpt wat ik bedoel.

Dit gaat nu al niet meer echt over m’n dag dus ik zal wel stoppen met dit verhaal over broeken :)

(Hoewel, mijn gedachtes horen natuurlijk ook bij mijn dag lijkt me?)

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik had vandaag een relax dagje. Lekker lang uitgeslapen en de hele dag in pyjama gezeten. Niet veel gedaan, wat huiswerk gemaakt, YouTube gekeken en op het forum gezeten.  :) 
 

@Julian12 wauw wat een mooi verhaal! Wat top  dat je die jongen zo goed had geholpen. Je bent echt een held! 
 

Wat hebben jullie vandaag gedaan? 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +9

Vandaag ging verschrikkelijk, 

Ik heb letterlijk niks gedaan voor school, geen huiswerk en geen leerwerk, terwijl ik overmorgen een grote formatieve vertaaltoets voor Latijn en ik vind dat leuk maar ik heb niks gedaan. Ik loop nogsteeds 3 weken achter met Duits en ik heb gewoon geen energie. Ik denk dat ik moet stoppen met crushen op mn crush. Het beïnvloedt mijn mentaal kapot erg, het is gewoon niet meer te doen. Ik haat het weekend, ik verveel me alleen maar en ik kan niet met vrienden afspreken omdat het te ver is en het is gewoon kapot saai. Enige wat ik doe in het weekend is gamen en me tijd verspillen. Nou, ik ga nu leren en maken want ik heb geen zin om alles morgen in de halen.

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb wel opzich oké weekend gehad was mijn telefoon en computer kwijt weer terug jeej en vandaag eigenlijk morgen was mijn zus P jarig 14 jaar. En toen ben ik vergeten om te leren voor ak oeps;) foto's gemaakt en doornemen. Veel visite zelfs uit Engeland en sokken en een smartgame gekregen.

@Julian12 Wat stoer! Ik begrijp mezelf alleen maar meer waarom ik op je val;) ik had zo graag dat jongetje willen zijn.

Leuke verslagen allemaal.

Wilhelmavemela.