Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

S (beginletter) 

Hoe was jouw dag ??? Ik heb al een hele hoop verteld 

 

Reputatie 7
Badge +19

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

@StackedBlock ?

@Sano07 ?

@Sunset ?

Mijn dag was leuk wel door gelekt met ongesteld zijn. En nog met honden geknuffeld.

De rest staat in de reactie hierboven.

P.S. wat is de tweede letter?

@Sunset is een meisje !!!! Zucht Zucht en nee. Ik vertel de tweede letter niet

Misschien kan we een topic maken speciaal over Forumcrush vertellen (kan jij het maken???) Zo ga we niet meer off topic 

 

Mijn ongesteldheid is voorbij !! Ik ben zo blij , want ik vind echt stom als ik bloed ziet op mijn onderbroek. Zo vies en goor . Eindelijk niet meer ongesteld!!! Zo happy

@wilhelmavemela 

@Emmalove 

Zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat een Topic een chat wordt. Daar lijkt het nu wel op. Willen jullie daar alsjeblieft op letten, anders moeten we het topic sluiten.

Dankjewel alvast,

Anne / De Kindertelefoon

Thanks dat jullie ons even waarschuwen . Dan is het ook beter dan meteen sluiten

 

Thanxxx

Emma

Reputatie 7
Badge +5

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

Sure!! Slay bestea!!❤✨😝

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela

@Emmalove

Zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat een Topic een chat wordt. Daar lijkt het nu wel op. Willen jullie daar alsjeblieft op letten, anders moeten we het topic sluiten.

Dankjewel alvast,

Anne / De Kindertelefoon

Sorry bedankt dat u ons waarschuwt. Ik zal er een topic over maken.

@EmmaloveWie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

Sure!! Slay bestea!!❤✨😝

Top tof van je ik zelf zou dat erg lastig hebben gevonden zo happy jeeej.

Wilhelmavemela

Please lieverds laten we nou doen wat Sankonijn wou ( dit is nog zijn topic) en niet quoten en chatten. Anders gaat zijn laatste ding hier verloren ! Als dit topic dicht gaat is Sankonijn zijn laatste stukje op het forum weg 😔😔 laten we daar aan denken !! 

Liefs Sanny xxxxx

Om dit topic een beetje te houden waarvoor het bedoeld is zal ik een verslag van m’n dag posten:

Vandaag was voor mij wel een goede dag ookal heb ik niet superveel gedaan. Ik was een uur eerder uit dus dat is altijd leuk en ik heb in een tussenuur over muziek, crushes, seks en andere dingen gepraat met een klasgenoot. Het was echt een superfijn gesprek dus daardoor voel ik me ook wel goed denk. Na school heb ik niet heel veel meer gedaan maar soms is dat ook wel lekker.

En hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi mijn dag was goed :)  heb ik beschreven in Dagboek . Maar ik zag daar dat er precies onder mijn bericht een waarschuwing stond van de KTF dus ik ga voorlopig even niks meer plaatsen in deze topics. Ik ga mailen met forum@kindertelefoon want ik begrijp blijkbaar nog steeds niet wat nou een chat is en wanneer een verhaaltje. Ik was er van overtuigd dat ik on topic was. Misschien was dat ook zo maarja.  Ik heb al een officiële waarschwing dus  een 2e kan ik er niet bij hebben. Het spijt me, maar dan blijf ik liever weg  van deze leuke topics :( sorry allemaal !  Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was goed dat heb ik eerder al beschreven. En nu zeg ik weltrusten.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag was oke, ik was voor het eerst zins tijden productief bezig. Ook heb ik leuk gevaren met mijn moeder en de hond, dat was erg gezellig. Helaas viel de motor uit dus toen moest ik langs een weiland lopen om de boot voort te trekken hahahaha.. We hadden het wel naar ons zin! 
we hebben een stijger, maar die ligt denk ik 1,5m onder onze tuin als het ware. We hadden altijd een mooie trap waarop onze hond zelf naar boven kon maar die is het water in gewaaid.. dus ik moest de hond optillen maar dat ging niet zo goed, want ze trok 1 van mn zweerknopjes er uit. Ik heb bijna 2 weken geleden 2e gaatjes laten schieten en die oorbellen moeten er minimaal 6 weken in blijven. Het ging helemaal bloeden en ik kreeg een lichte paniekaanval, want die oorbel is waarschijnlijk in het water gevallen, ik kon m niet meer vinden. Maar het is nu weer gefikst denk ik, ik heb er een andere oorbel in gedaan en nu hoop ik dat het niet gaat ontsteken.. 

nou goed verhaal dit loll 

Fijne avond iedereen<3 

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +7

Hoi mijn dag was goed :)  heb ik beschreven in Dagboek . Maar ik zag daar dat er precies onder mijn bericht een waarschuwing stond van de KTF dus ik ga voorlopig even niks meer plaatsen in deze topics. Ik ga mailen met forum@kindertelefoon want ik begrijp blijkbaar nog steeds niet wat nou een chat is en wanneer een verhaaltje. Ik was er van overtuigd dat ik on topic was. Misschien was dat ook zo maarja.  Ik heb al een officiële waarschwing dus  een 2e kan ik er niet bij hebben. Het spijt me, maar dan blijf ik liever weg  van deze leuke topics :( sorry allemaal !  Groetjes liefs Julian X

Vervelend dat je je zo voelt! Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik zag idd ook de waarschuwing. Ik denk niet dat die voor jou bedoeld was maar gewoon over het topic in zn geheel, want het is op zich wel het zoveelste topic over dat ‘onderwerp’. Ik zou me er niet te druk om maken want volgens mij deed je helemaal niks verkeert:) 

@kwakend1tje  helemaal mee eens ! En ik vind het een heel naar idee dat iemand als hij zo bang moet zijn om iets te typen. Kan niet de bedoeling zijn! Drom bemoeide ik me er ook mee in die topic. 

En nu weer on topic, sorry

Sanny xxxxxc

Nou , de eerste les is uitgevallen heb ik gehoord, daarom ga ik nog even hardlopen voordat ik naar school gaat . Ik ga eerst paar vragen beantwoorden op De Forum dan ga ik hardlopen. Ik hoop dat Justin (zie je bij mijn vorige verslag ) gewoon vrienden wil zijn . Hopelijk 

Gewoon een normale dag gehad . Justin vind mij echt leuk !!! Ik heb al een crush, dus wat moet ik doen ???!!!! Nou waarom ik dat denk 

-  hij trakteert mij op milkshake 

- hij kijkt steeds naar mij

- hij lacht naar mij

- hij vroeg : heb je zin om naar de bioscoop te gaan  Ik zei : misschien wanneer??? zo begon de gesprek

- hij doet heel lief tegen mij

 

Als hij echt op mij is . Waarom zou een populaire jongen op een basis meid vallen (hij kon kiezen voor een andere populaire meisje Star) die weinig vrienden heeft (er zijn duizenden meisjes die hij kon kiezen)

 

Emma

Ik vind hem leuk als een vriend . Niet verliefd 

Hoi, mijn dag was erg lang, hij was natuurlijk gewoon even lang als altijd maar het voelde als lang. Ik heb wel lekker gekookt en gegeten dus dat was denk het hoogtepunt van vandaag. Nu ben ik best wel moe maar daar weet ik de reden niet van, ik zal wel een beetje op tijd proberen te gaan slapen vanavond. 

@Emmalove je moet jezelf niet zo naar beneden halen, je bent super lief en leuk dus ik snap het wel als Justin op jou is :)

Hoe was jou dag?

Ahhhhhhhhhh. Justin ging een bezoekje nemen bij mijn thuis !!!!!! (hoe weet hij mijn adres ???? Waarom neem hij een bezoekje bij mij ???? Ik heb duizenden vragen aan hem) Hij had bonbons meegenomen voor mij met een kaartje erbij  Dit stond op de kaart

Lieve (mijn echte naam)

Veel beterschap en Ik steun je 

Knuffel voor jou

 

XXXX

(Justins echte naam)

Wat betekent zoveel kruisjes ??? 1 kruisje is vriendschap    2 kruisje ook    3 kruisje is je bent leuk en 4 dan ???

 

Emma

Ik stond in mijn Micky Mouse pyjama . Maar hij vond dat het goed bij mij stond , maar nu omgekleed 

 

Snap jullie niet hoe gênant het was voor mij ???(die helemaal aan het blozen is) en moet hij niet naar school ????

Reputatie 7
Badge +7

Mijn dag was niet zo leuk. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet doen. Het proefwerk wat ik vandaag had ging echt verschrikkelijk en kan niet hoger zijn dan een 2. Mijn andere proefwerken gingen ook niet top, ik heb vast nog meer onvoldoendes. Ik denk dat ik uiteindelijk 4 of 5 onvoldoendes sta, ik sta nu afgerond 3 5en en dit was het moment om dat te fixen. ik denk niet dat dat gelukt is en ik ben dan ook bang dat ik ga blijven zitten. Ik wil er gewoon mee stoppen maar dat kan natuurlijk niet maar ik vind het allemaal echt niet leuk meer. Ik heb vorige keer mn ouders al enorm teleurgesteld en ik heb met mn mentor afgesproken dat ik er voor zou gaan maar het lukt me gewoon niet. Wat als ik blijf zitten en het dan weer niet haal? dan moet ik naar 4 havo en dan doe ik uiteindelijk 7 jaar over havo. Zou ik dan beter nu meteen al naar 4 havo kunnen gaan? maar dat lijkt me zo zonde want ik zit al in 4 vwo, dan had ik dat beter vorig jaar al kunnen bedenken. Ik snap niet waarom het opeens zo slecht gaat. Vroeger was ik altijd slim en begreep ik alles maar ik ben de afgelopen 3 maanden opeens super dom geworden en ik snap helemaal niks meer.

nou wat een gezellig verhaaltje weer voor vandaag, ik had ook graag een wat positiever bericht geschreven maar dat zit er niet echt in denk ik;)

groetjes,

kwakend1tje 

Reputatie 7
Badge +5

M'n dag is k*t! Ik wou dat deze dag niet bestond en nooit zou bestaan... mijn vogel is dood gegaan... hij was wel oud maar wel super lief😭❤

Ik kan geen dagen voor stellen zonder hem :(

Doei... ehm

Als eerste wil ik zeggen dat ik meeleef met iedereen die een slechte dag had. 

Mijn dag was wel leuk, ik ben vanavond naar een soort concert geweest en het was superleuk. Ik kende ook een paar mensen die moesten optreden dus daarom was ik daar en ik heb echt genoten. 

Verder heb ik vandaag gedacht aan @wilhelmavemela en gehoopt dat het goed met haar gaat.

Hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik vertel kort dat ik op zich een leuke dag had maar wel veel zorgen om Wilhelmavemela en ik heb ook te doen met @Een hulpvol meisje  en @kwakend1tje  sterkte aan jullie ! En aan @J8j8  fijn en ook dat je cijfer beter was dan je verwachtte :)  Ik had 's morgens les en vanmiddag excursie maarja dat is nu niet zo belangrijk.Ik houd het kort, ik kreeg bericht van de ktf dat ik niks verkeerds had gedaan dus ik plaats weer wat geruster een berichtje hier :)  Ik hoop dat we gauw wat lezen van haar en dat het met iedereen beter  gaat vanaf morgen .

Groetjes en liefs Julian X

Hey ik wil niet tegen het topic ingaan maar @Julian12  ik leef ook met jou mee hoor ! Denk wij allemaal wel. Je bent een lieve jongen en je zal ongerust zijn en ik hoop ook op snel bericht van Wilhelmavemela ! Ik bid zelfs ik weet niet naar wie maar toch. Laten we moed houden en hugs ook van mn zus ! 😘

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +5

Hey jongensss! Noortje hier!♡ 

De laatste 2 dagen is @wilhelmavemela  weg.. ik maak me zorgen. Waar is ze? Wat is gebeurd? Waarom is ze er niet? Hoe gaat het bij haar? Die vragen kan niemand beantwoorden!! KOM ALSJEBLIEFT TERUG!!  :(

Lieve mensen . Ik ga weg . Ik zit in een lastige situatie. Nee ,mijn ouders hebben niks ontdekt over dat ik op De Forum zit .

Bedankt voor alles!!!

 

Emma

Niet off topic !!!