Vraag

Verslag van je dag


  • Anonymous
  • 0 reacties

Een topic voor iedereen die iets kwijt wil over de dag en wat er zoal ( niet ) is beleefd en gezien etc. Maak er ajb géén chat van, gebruik geen Quotes en houd het anoniem :)   Vertel hier wat je hebt meegemaakt en wat je wilt !


Dit topic is gesloten

383 reacties

Mijn verslag over vrijwel elke dag:

Verveling, Niks aan school doen en een saai leven hebben, weinig vrienden hebben en de hele tijd (over school) denken (over hoe ik faal natuurlijk). En meer onnodige onzin.

Hoihoi, 

Echt leuk om jullie verslagen te lezen! Voor degene die niet zo’n leuke dag hebben gehad: ik wens dat jullie morgen een betere dag hebben.

Ik heb net zoals Julian lekker gezeild vandaag en het weer was echt super, de wind was niet zo hard maar daardoor was het wel heel warm en goed weer voor de jongste van de groep om te leren. In de middag spring m’n beste vriend bij mij aan boord. De laatste tijd had ik een beetje het gevoel dat we uit elkaar aan het groeien waren maar vandaag was het weer gewoon zoals het was eigenlijk (vooral veel flauwe grappen en dingen die alleen wij snappen). Nou zullen er wel weer verhalen komen dat we iets hebben maar das helemaal niet waar, laat ze maar lekker praten denk ik dan.

Vanavond heb ik nog lekker tv gekeken en nu ben ik nog even op het forum wat topics aan het lezen. Ik zal vanavond denk wel lekker slapen na de hele dag buiten te zijn geweest :)

Het begon al een saaie dag . Ik ben ongesteld geworden en dat is stom . Overal bloed dat vind ik echt niet fijn .gaat nog 4 dagen duren. Zucht Zucht . Ik moet nog huiswerk maken van geschiedenis en biologie 

 

Emma

Ik keek naar mijn verslag . Sorry, dat ik zo chagrijnig bent. Jullie weet het . ongesteld zijn is altijd stom. Ik word gek als ik elke keer bloed zit 

Reputatie 7
Badge +5

@Emmalove   wat vervelend hoor! Ik ben benieuwd of ik ook veel bloed zou krijgen 😅

Ben namelijk niet ongesteld   ;)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi vandaag weer een eind gelopen na het nodige huiswerk  🙂 en ongeveer 13 km echt lekker weer maar het wordt saai als ik dat elke keer beschrijf haha.  Wel staan kijken naar een stel van ergens in de 20 die met een delta vlieger gingen vliegen  en niet als vlieger maar met motor ze hingen er zelf aan !  Ik had best ook een keer gewild (A) maar ze hadden geen passend tuigje. Volgende week loop ik er weer langs 😉 en gisterenavond super leuke muziektips gelezen van @J8j8  in een metal-topic 🙂 echt vette muziek ! Vooral Elan van Nightwish wow !   En vanaaf heb ik chinees gegeten met mn ouders. En het katje is er ook nog steeds.  En als laatste iedereen weer bedankt voor de verhaaltjes en beterschap voor wie niet lekker is 😉 !! 

Groetjes liefs Julian X

 

Hey allemaal,

Vandaag heb ik lekker in de tuin genoten van de zon, het mag van mij wel dit soort weer blijven. In de avond heb ik mijn lievelingseten gekookt en gegeten dus dat was heel lekker. Verder heb ik weinig te vertellen maar vandaag was wel een relaxte dag. 

Ik wens @Emmalove en alle andere meiden die nu ongesteld zijn sterkte want het is niet leuk :(

Bedankt voor jullie dagverslagen allemaal en ik hoop dat jullie morgen weer een leuke dag hebben :)

Reputatie 7
Badge +17

( aanvulling op mijn verhaaltje : beterschap ! )

Ik ben niet echt blij , omdat mijn topic gesloten is zonder een goede reden

Maar ik ben blij voor @Julian12 dat @wilhelmavemela  terug is , maar aan de andere kant vind ik nu @Een hulpvol meisje zielig 

Ik hoop voor @Ikke13 dat @Wereld snel ook weer terug is, want hij was een held

 

Emma

Hoi, vandaag moest ik (net zoals bijna iedereen hier) weer naar school :( nouja ik had dus totaal geen zin maar het viel wel mee. Het was opzich best oké maar ik werd op een gegeven moment wel gek van de herrie in de gang want daar kan ik soms slecht tegen. 

Nu voel ik me wel weer goed, ben nog even jullie verhalen/topics aan het lezen en morgen heb ik gelukkig een wat kortere schooldag dan vandaag.

Ik hoop dat jullie dag ook leuk was en alvast welterusten.

Reputatie 7
Badge +5

Hallo iedereen! Goedenmorgen ;)

Ik ben eergisteren naar kinderstad geweest! Het was super leuk! Alleen was ik gisteren ziek geworden... ik had keelpijn en hoofdpijn... vandaag heb ik een oorontsteking!! Ik voel me niet lekker :( ik wil niet ziek zijn! Want vandaag gaan we de rollen van de musical uit kiezen :( ik wil heel graag mijn rol... maar ja. Dat kan dus niet meer... doei..

Groetjes ehm

@Julian12 Gefeliciteerd met je Goude Gids  !!!! Ik ben blij voor je!!!! Ik moet nog even wachten tot ik de Goude Gids krijg . Snik Snik Snik Snik 

 

 

Emma

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi nu nog even hier maar straks naar de huisarts vanwege mijn lengte en mijn voor de 1e keer ongesteld zijn. Want ik ben ongeveer 143 centimeter en je groeit gemiddeld maar 8 centimeter. Beterschap @Een hulpvol meisje Ik hoop dat je snel opknapt nog een rare vraag hoe oud ben je?

En @Julian12 GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Echt leuk nu sta ik weer wat minder eenzaam aan de top. Jeej

Kusjes Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +5

Hoi nu nog even hier maar straks naar de huisarts vanwege mijn lengte en mijn voor de 1e keer ongesteld zijn. Want ik ben ongeveer 143 centimeter en je groeit gemiddeld maar 8 centimeter. Beterschap @Een hulpvol meisje Ik hoop dat je snel opknapt nog een rare vraag hoe oud ben je?

En @Julian12 GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Echt leuk nu sta ik weer wat minder eenzaam aan de top. Jeej

Kusjes Wilhelmavemela

Haha! Sorry voor de late reactie @wilhelmavemela 😅

Ik ben 12 jaar.. 🥳

Nu over mijn dag!

Ik werd wakker op 3:41... ik had pijn aan mijn oor en ik wist niet wat er was en opeens een oorontsteking!  Ik was met pijn naar school gegaan :(

Ik voelde me echt ziek.. maar de dag gaat wel goed. 

Byeee  xx ehm

Ik heb vandaag iets gedaan dat ik trots op bent . Ik heb een briefje met gedicht over mijn crush in zijn kluisje gedaan . Ik ben super zenuwachtig. Wacht .... Nu herinnert ik pas !!!!! . Hij heeft dyslexie!!! Maar ik ben toch trots op mezelf.  Ik heb de briefje met de gedicht over hem mooi versierd . Ik heb NIET mijn naam op gezet . Alleen Een Anoniem meisje XXX erop gezet . Ik ben hoe dan ook blij en opgelucht dat ik eindelijk het gedaan heeft . O ja , ik ben niet meer verliefd op mijn Forumcrush 

 

Emma 

Reputatie 7
Badge +19

@Emmalove Wie was jouw forum crush dan?

Mijn dag was leuk. Ik was bezig met het project. Daarvoor ben ik nu thuis aan het borduren. Heerlijk. En we moesten vanochtend figuurzagen was ook heel leuk verder ben ik naar de huisarts geweest voor mijn lengte en die heeft me doorverwezen. En ja hele goeie dag. @Een hulpvol meisje Vrienden?

Wilhelmavemela

'Bloos' ehhh ..... ik durf nog steeds niet , maar wie denk je ?????Het is een jongen. Twee keer raden

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 ?

@TheMightySlayer ?

@Wereld ?

Antwoord geven als ik er een goed heb zeg dan ja erachter. En we zullen er goed mee omgaan + je bent toch niet verliefd meer? Of wel een beetje?

Wilhelmavemela

Nee, allemaal niet 

Reputatie 7
Badge +19

Is het iemand die ik ken? Vertel gewoon.

@Sano07 ?

@DaVinci ?

@J8j8 ?

Wie????

Wilhelmavemela

@J8j8 is een meisje !!!!! En Nee

Reputatie 7
Badge +19

Hier is het Borduur werk:

 

Je moet ook je initialen erop zetten alleen mag ik dat niet foto graveren.

Reputatie 7
Badge +19

@J8j8 is een meisje !!!!! En Nee

Oeps maar vertel? Please ik ben toch je bestie (emotie met puppy ogen)

Wilhelmavemela

@wilhelmavemela je kan blijven doorgaan met dit maar ik vertel het niet(ook sl kan ik niet tegen puppy ogen , maar toch) , dus heb ik besloten om niet meer off topic 

Ik ga niet meer off topic , daarom ga ik dit bizare verhaal nog even vertellen 

De laatste les is uitgevallen. Daarom ging ik maar de bibliotheek om even te lezen en toen zag ik mijn aartsvijand vijand (ik noem haar even Star) Star is enorm populair met haar moderne kleren (zei zij) Ik vind haar niks anders dan een aansteller.  Ik dacht echt wat doe zij nou hier ??? Zij vind lezen stom . Toen zag ik Justin (niet zijn echte naam , maar past wel bij hem) Zij komt voor hem dus . Ik wil niet liegen , maar Justin is echt knap en leuk (maar mijn crush Z blijft mijn crush ) Star stapte naar hem toe en wou hem zoenen,  maar Justin duwt haar weg en liep naar mij toe Ja !!! Naar mij toe Hij gaf me een knipoog en keek even naar mij , dan liep hij weer weg . Star keek heel jaloers naar mij . Ik ben bang dat zij wraak gaat nemen !!! En wat moet ik doen met Justin (hij is aardig, maar ik heb al een crush, maar hij is wel leuk )

 

Help me

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou wachten tot het antwoord van je crush.

Wilhelmavemela

P.S met welke letter begint jouw forum crush?

En hoe was jouw dag verder?