Vraag

snijden


Reputatie 3
Badge +4

Hey ik heb de het niet makkelijk de laatste tijd, ik denk dat ik een depressie heb. Ik snijd mezelf vaak in mijn arm, en overweeg heel vaak om zelfmoord te plegen. Ik heb niemand om er over te praten en wil mijn ouders het absoluut niet vertellen. Ik draag nu meestal een trui maar laatst zag mijn moeder dat ik wat sneeën had ik mijn pols, ik zei toen dat het wat doorns waren waar ik achter was blijven haken in het bos. Met Corona kan ik m’n bff niet zien, niet dat ik er met haar over praat maar het is wel fijne afleiding                Met al die vrije tijd denk ik er veel te vaak over na     Ik heb zelfs een afscheidsbrief geschreven 

heeft iemand misschien een idee hoe ik van het snijden af kan komen of wat ik nu moet doen want ik weet het allemaal niet meer 

(Alexa is niet mijn echte naam trouwens) 

laat het me alsjeblieft weten als je tips hebt

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 9


27 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey hopelijk gaat alles weer beter

Hi,  alexa

Dit is wel heavy, k zou hier wel met je mentor over praten aangezien je nu waarschijnlijk littekens heb voor het leven, verder zou ik het ook aan je moeder vertellen de waarheid komt altijd omhoog. Ik hoop dat het ondertussen wat beter met je gaat

 

 

Mvg Keanu 

Reageer