Vraag

selfharm vragenlijst

  • 14 November 2023
  • 32 reacties
  • 482 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, zoals jullie misschien wel weten doe ik aan sh en ik vroeg me dus af: wie doet het nog meer. dus ik heb nu een vragenlijst die daar over gaat zodat we elkaar misschien kunnen helpen.

  1. wanneer ben je ermee begonnen?
  2. waarom ben je begonnen?
  3. wanneer doe je het?
  4. hoe voel je je als je het doet?
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen?
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen?
  7. bloed het wel eens?
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten?
  11. zo ja, wie?
  12. probeer je er af te komen?
  13. zo ja, hoe?
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent?

32 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hoi, zoals jullie misschien wel weten doe ik aan sh en ik vroeg me dus af: wie doet het nog meer. dus ik heb nu een vragenlijst die daar over gaat zodat we elkaar misschien kunnen helpen.

MENSEN IK BEN WEER BACKKKKKKKKK

  1. wanneer ben je ermee begonnen? maandje geleden
  2. waarom ben je begonnen? ik kon het niet meer aan
  3. wanneer doe je het? meestal savonds
  4. hoe voel je je als je het doet? k*t
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen? zekers
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen? wrist soms wel
  7. bloed het wel eens? elke keer
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten? ja
  11. zo ja, wie? vrienden
  12. probeer je er af te komen? nee
  13. zo ja, hoe? xxx
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent? xxx

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen triggerende content 

Reputatie 4
Badge +1

hoi, zoals jullie misschien wel weten doe ik aan sh en ik vroeg me dus af: wie doet het nog meer. dus ik heb nu een vragenlijst die daar over gaat zodat we elkaar misschien kunnen helpen.

  1. wanneer ben je ermee begonnen? 11
  2. waarom ben je begonnen? Ik voelde me kut
  3. wanneer doe je het? Wnr ik me heel rot voel
  4. hoe voel je je als je het doet? Goed en slecht
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen? Ja
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen? Ligt eraan waar je sh doet
  7. bloed het wel eens? Nee, mss 1x
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten? Online wel
  11. zo ja, wie? Online vrienden + forums/KT
  12. probeer je er af te komen? Ik doe het bijna nooit meer maar ja k wil t wel stoppen
  13. zo ja, hoe? Geen idee, k ben al wel n keer gestopt, gwn nie meer doen (ik voelde me toen niet meer kut ook)
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent? Ik deed letterlijk niet meer doen maar idk

 

Reputatie 4
Badge +1

hoi, zoals jullie misschien wel weten doe ik aan sh en ik vroeg me dus af: wie doet het nog meer. dus ik heb nu een vragenlijst die daar over gaat zodat we elkaar misschien kunnen helpen.

  1. wanneer ben je ermee begonnen? Dat is lastig, ik ben er laatst achtergekomen dat jezelf slaan of aan haren trekken enzo ook sh is, dus als dat zo is al echt sinds mn 7e, maar snijden denk ik 12
  2. waarom ben je begonnen? omdat ik me vreselijk voel/voelde
  3. wanneer doe je het? ​​​​​​​als het me weer te veel is en ik alles even wil vergeten
  4. hoe voel je je als je het doet? tijdens dan ik het doe voelt het goed, daarna minder​​​​​
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen? soms, maar aan de andere kant, het intereseert ze niks dus waarom zou ik er moeilijk over doen
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen? nee, gewoon trui of armbandjes overheen doen
  7. bloed het wel eens? altijd
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten? ja
  11. zo ja, wie? mn beste vriendin en online vrienden
  12. probeer je er af te komen? ik probeer het, maar het lukt niet. Het is zo makkelijk om op terug te vallen als je je weer slecht voelt
  13. zo ja, hoe?
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent?

 

Reputatie 4
Badge +1
  1. wanneer ben je ermee begonnen? 1 jaar geleden
  2. waarom ben je begonnen? omdat ik me slecht voelde
  3. wanneer doe je het? smiddags of savonds op mijn kamer of op de wc bij school
  4. hoe voel je je als je het doet? slecht, ik voel me meestal schuldig
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen? ja heel erg
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen? ja soms wel
  7. bloed het wel eens? ja bijna altijd
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten? nu niet meer
  11. zo ja, wie?
  12. probeer je er af te komen? ja
  13. zo ja, hoe? door het niet te doen
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent?
Reputatie 2
Badge
  1. wanneer ben je ermee begonnen?  in 2023
  2. waarom ben je begonnen?  zelf haat
  3. wanneer doe je het? savonds als ik het niet meer  zie zitten
  4. hoe voel je je als je het doet? goed en slecht
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen? ja
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen? soms
  7. bloed het wel eens? ja
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten? er zijn een paar mensen
  11. zo ja, wie? mijn vriedinnen (als ik die heb)
  12. probeer je er af te komen? ja en nee
  13. zo ja, hoe? ik heb geen idee
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent
Reputatie 1

 

  1. wanneer ben je ermee begonnen?  4/5 jaar geleden
  2. waarom ben je begonnen? Door mn ouders
  3. wanneer doe je het? Wanneer k t gevoel heb dat t nodig is
  4. hoe voel je je als je het doet? Kut
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen? Ja
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen? Ja
  7. bloed het wel eens? Ja uhm altijd
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten? Ja 2
  11. zo ja, wie? Mn 2 beste vriendinnen
  12. probeer je er af te komen? Ja soortvan ig, k wil stoppen maar ook weer niet
  13. zo ja, hoe? Idk gwn hopen dat t niet tot dat punt komt
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent? In ieder geval niet aan beginnen
Reputatie 4
Badge +1

hoi, zoals jullie misschien wel weten doe ik aan sh en ik vroeg me dus af: wie doet het nog meer. dus ik heb nu een vragenlijst die daar over gaat zodat we elkaar misschien kunnen helpen.

  1. wanneer ben je ermee begonnen? 4 weken geleden
  2. waarom ben je begonnen? Voelde me heel rot 
  3. wanneer doe je het? Vooral in de avond 
  4. hoe voel je je als je het doet? Iets beter 
  5. ben je soms bang dat mensen er achter komen? Beetje 
  6. zo ja, is het lastig om het te verbergen? Beetje 
  7. bloed het wel eens? Ja niet erg 
  8. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  9. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon, het gedetailleerd omschrijven van manieren van zelfbeschadiging kan als trigger werken voor anderen )
  10. zijn er mensen die het weten? Nee 
  11. zo ja, wie? Niemand 
  12. probeer je er af te komen? Beetje 
  13. zo ja, hoe? M’n zakmes verstoppen 
  14. heb je tips voor mensen die sh doen als je gestopt bent?nog niet  
  15. hopelijk heb je hier iets aan Byee 

 

Reageer