jullie mening over emo's...

  • 1 October 2012
  • 70 reacties
  • 3588 Bekeken


Toon eerste bericht

70 reacties

ik heb niks tegen emo's maar 2 vriendinnen van mij zijn het wel en die snijden zich wel
maar ik zit daar best wel mee dus....


xx
Het is niet mijn ding, maar ik vind het op een een of andere manier wel sterk.
Die mensen durven voor hun mening uit te komen en zijn dus geen meelopers..

Ik zal zelf nooit emo worden of overwegen om emo te worden, maar ik vind wel dat iedereen emo's of andere soorten mensen
in hun waarde moeten laten, ze zijn eenmaal wel wat orgineler dan alle meelopers met dezelfde kleding , hetzelfde haar en dezelfde stijl.
ik weet niet echt wat emo allemaal is. Maar ik denk dat het gewoon een styl is. en muziek enzoo,, gewoon een vraag hoor maar is gothic hetzelfde als emo of is er een verschil?

xxx
Oh oke, dankjewel! Ik wil trouwens een emo kapsel, maar ik ben zelf geen emo. Maar dat kapsel vind ik gewoon echt gaaf! Maar ik weet niet hoe andere er over zullen denken..
Ja, snap ik. Maar ik hou me gewone kledingstyl wel. Ik wil alleen dat prachtige kapsel.. ik laat me haar ook gewoon blond. Dus ik ga binnenkort naar de kapper en het kan me niks schelen wat andere ervan vinden!

Btw. moet je naar een speciale kapper gaan voor een emo kapsel? gewoon vraagje :)

xx
Ik vind emo's er altijd wel gaaf uitzien
Ik vind emo stijl meestal wel leuk!  Het is to-taal niet mijn stijl, maar ik vind t zo leuk omdat het niet zo gewoontjes is. Het is gewaagd en vaak stoer!
emo's is idd een soort stijl. srry maar echt 9/10 van de mensen die zichzelf snijden zijn geen emo. van emo's is het bekend. maar echt 9/10 doet het omdat ze problemen hebben nog al erge. maar omdat het van emo's bekend is dat sommige zich snijden betekend niet dat ze zich allemaal snijden.
Mijn ex-vriendje was emo (de stijl EN het snijden). Ik vond het interessant en vernieuwend. En ook leerzaam! 🙂
Ik vind emo's eigenlijk wel stoer. Ze durven hun eigen stijl te dragen ondanks er zoveel vooroordelen over zijn.

Bij mij op school is er zo'n groepje die zo'n style hebben. Als ze iemand op school hebben gevonden, vragen ze diegene ook bij de groep. Maar er zijn ook zulke andere mensen op school die weer vooroordelen hebben. Ze praten erg negatief erover zonder dat ze die mensen echt kennen. Als ze bijv. langskomen gaan mensen roddelen over wat ze ervan hebben gezien, wat ze ervan vinden etc. Daarom vind ik het juist zo stoer dat ze die stijl durven dragen!

Dat groepje staat ook soms bij ons (ik ben geen emo) En het is altijd heel gezellig en die mensen zijn heel sociaal. Ik vind dus dat er over emo's veel te veel vooroordelen zijn. Want zoals hier al vaker werd gezegd, emo is een kledingstijl en dat betekent niet meteen dat die mensen snijden!
Hi,
Ik vind Emo's wel cool.
Zelf hou ik meer van scene. <3
xx
<-----------
emo is gewoon een stijl, mensen geven tegenwoordig veel vooroordelen.
er kunnen toch ook skaters zijn bv die depresief zijn? of hipsters enso?

ik werd eerst super vaak uitgescholde door zo'n paar gaste voor emo omdat ik sneed.
Ik vind de meeste emo's, goths, scene en punk mensen hartstikke cool haha en nee niet alle emo's. Snijden zich
eindelijk eens een paar die het begrijpen...
dankje voor de reacties!! xx

ik was zo op internet aan het googlen,
en vond ik dit:http: //oncyclopedia.net/wiki/Hoe:_word_je_emo%3F
er staa bij:stap 3 denken als een emo...
moet je maar even lezen anders
echt dikke dikke boelshit!!
hoe kunnen mensen zo iets stoms op internet plaatsen!
laat iedereen tog zijn wie hij/zij is!
 xx
)
Als je naar beneden scrollt zie je dat het een bait bericht is (nep)
Je hebt idd helemaal gelijk! Het slaat nergens op dat mensen dat zeggen! Mensen die Emo zijn zijn gewoon anders dan anderen. Ze voelen zichzelf met hun eigen stijl. Er zijn genoeg mensen op de wereld die snijden en die geen emo zijn.
Verder vind ik dat mensen geen oordeel ergens over moeten hebben terwijl ze niet weten hoe het is om emo te zijn. Ik bedoel, niemand weet hoe een ander te zijn.
Emo's zijn geweldig! De kleding en muziek stijl is gwn geweldig!
Ik vind emo's chill. Ze zijn meestal gevoeliger en de stijl zelf vind ik echt cool. Ik zou dat zelf ook wel willen maar ben bang dat dat niet geaccepteerd gaat worden.

Xx
Ik vind Emo's ook cool. Ik heb respect voor ze. Ik ben zelf een Skater soort van. En chill vaak met Skater's/Emo's etc. Super chill! :D

Gr.
Reputatie 2
Badge +3

Hoi!

 

Ik ben zelf redelijk een gothic/emo.

 

Maar ik snijd mijzelf zeker niet. Heck, ik gedraag me meestal wat minder goth of emo.

Reageer