jullie mening over emo's...

  • 1 October 2012
  • 70 reacties
  • 3585 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey allemaal

iedereen zit altijd te zijke dat emo's zih snijden en aan zelfmoord denken enz.
dikke dikke boelshit!!...
op wikipededia staat die onzin ook al...
emo is een stijl als alle andere..
gotic,skater,punk,rock.......,EMO!
oke ja,snijden komt onder emo's voor,maar dat beekend niet dat ze het allemaal doen...
wat is jullie mening over emo's,en waarom?

xxx

70 reacties

ja,dat is wel waar dat je niet snel emo vrienden vind.
ik heb zelf wel wat vrienden,en die vinden emo's zo gaaf en cool,...
ze willen er graag ook zo uit zien,maar dat durven ze niet.
1 vriendin van school is er wel voor durven uitkomen,en zij kleurt haar haar ook in alle kleuren,blauw,groen,wit met blauwe lokken,rood,....
het boeit haar niet wat andere van haar zeggen,ze is zoals ze is,en ze is er trots op.
ik heb super veel respect voor haar,wand ze moet vele commentaren aanhoren over hoe ze is.
ze zeggen ook dat ze lekker moet gaan snijden,ze was het beu te horen,en heeft haar hele armen laen zien aan iedereen,en er was een krasje te bespeuren.
nu krijgt ze wel minder commentaar,maar dan nog,respect!

ik wil graag zoals zij zijn,
maar mijn ouders accepteren dat niet,ze vinden emo stijl niet mooi en belachelijk.
tog probeer ik beetje bij beetje wat meer emo stijl aan te brengen bij mezelf,men haar anders knippen,donkerdere make-up,...
binnenkort mag ik men haar ook kleuren, zwart met paarse schein, eerst waren men ouders er dik tegen,na heel lang zeuren en vele ruzie's mag het nu tog 😛 x
Ik heb niks tegen emo's, vind hun muziek zelfs best goed. Alleen emo's die het aan iedereen willen laten weten dat ze er een zijn.
of emo's die zichzelf expres buitensluiten wel aandachtzoekerig.. zelf geef ik mijzelf geen kaartje, ik ben gewoon ik en behoor niet tot een groep 😃
Hee, ik ben zelf ook richting de EMO style aan het gaan. Ik heb nu knalrood haar enzo haha. Ben er echt gek op. Mn vrienden zeggen ook altijd dat EMO's zichzelf snijden ofzo maar da is echt onzin. Ik vind dat het woor EMO 2 betekenissen heeft, Mensen die heel extravert zijn met gekleurd haar en piercings en zo en van die mensen die aandacht trekken door zichzelf te snijden. Tegen bijde kanten heb ik niets maar de mensen die er iets tegen hebben zijn gewoon racisten die er niet tegen kunnen dat wij toevallig afwijken van het 'normale gedoetje' en een eigen style hebben. Wij zijn tenslotte ook maar mensen 😉 Ik heb respect voor iedereen die zijn eigen weg gaat en of je nou EMO bent of iets anders, het maakt me geen ******* uit 😉 XXXmeXXX xx
Ik vind emo stijl meestal wel leuk!  Het is to-taal niet mijn stijl, maar ik vind t zo leuk omdat het niet zo gewoontjes is. Het is gewaagd en vaak stoer!
emo's is idd een soort stijl. srry maar echt 9/10 van de mensen die zichzelf snijden zijn geen emo. van emo's is het bekend. maar echt 9/10 doet het omdat ze problemen hebben nog al erge. maar omdat het van emo's bekend is dat sommige zich snijden betekend niet dat ze zich allemaal snijden.
fijn voor die positieve reactie's!!
ik ben blij dat er toch nog andere zijn die een positieve reactie hebben op emo's.
en weten dat snijden niks met emo te maken heeft!
xx
Hi,
Ik vind Emo's wel cool.
Zelf hou ik meer van scene. <3
xx
Ik heb altijd al interesse gehad in alles wat alternatief is (of het nou goths, emo's, geiten-wollen-sokken-figuren of scene girls zijn).

Ik vind het wel tof, ben zelf ook steeds meer emo aan het worden, maar ik probeer er geen labeltjes aan te houden; ik ben een beetje emo, een beetje scene, een beetje natural, dus uiteindelijk ben en blijf ik mezelf met een combi stijl, geen sterotype.
Mijn kledingsstijl is erg zwart met bandshirts en allstars of dr. Martens, ik heb een voorliefde voor scene-haar en tunneltjes/plugs en ik hou van Nirvana en Bring Me The Horizon en dergelijke, maar ik hou ook gewoon van Coldplay dus dat zegt niks :P

Niet alle emo's snijden en zeker niet alle mensen die zichzelf snijden of pijn doen zijn emo! Ik van dan net weer wèl onder de snijdende categorie, maar dat heeft er verder niks mee te maken (niet zo van omg ik ben emo nu ga ik snijden wauw), dat zijn psychische problemen waarvoor ik hulp heb.

Wat vinden jullie?
Liefs van mij
Oh oke, dankjewel! Ik wil trouwens een emo kapsel, maar ik ben zelf geen emo. Maar dat kapsel vind ik gewoon echt gaaf! Maar ik weet niet hoe andere er over zullen denken..


Niks van aantrekken! Zolang je het doet omdat JIJ het wilt is het prima, het is namelijk jouw lichaam en je mag ermee doen wat je wilt. Trek je vooral niks aan van mensen die zijn van "ja maar je wordt nergens aangenomen als je een felle kleur haar hebt" of "ben je emo ofzo", het gaat erom dat jij blij wordt van een bepaald kapsel, dus moet je het vooral doen (en ja sommige banen stellen het absoluut niet op prijs als je naar een sollicitatiegesprek gaat met felroze haar en drie neuspiercings, maar gezien de leeftijd zal dat voorlopig nog wel meevallen 🙂
Ik vind emo's eigenlijk wel stoer. Ze durven hun eigen stijl te dragen ondanks er zoveel vooroordelen over zijn.

Bij mij op school is er zo'n groepje die zo'n style hebben. Als ze iemand op school hebben gevonden, vragen ze diegene ook bij de groep. Maar er zijn ook zulke andere mensen op school die weer vooroordelen hebben. Ze praten erg negatief erover zonder dat ze die mensen echt kennen. Als ze bijv. langskomen gaan mensen roddelen over wat ze ervan hebben gezien, wat ze ervan vinden etc. Daarom vind ik het juist zo stoer dat ze die stijl durven dragen!

Dat groepje staat ook soms bij ons (ik ben geen emo) En het is altijd heel gezellig en die mensen zijn heel sociaal. Ik vind dus dat er over emo's veel te veel vooroordelen zijn. Want zoals hier al vaker werd gezegd, emo is een kledingstijl en dat betekent niet meteen dat die mensen snijden!
<-----------
Mijn ex-vriendje was emo (de stijl EN het snijden). Ik vond het interessant en vernieuwend. En ook leerzaam! 🙂
Ik vind de meeste emo's, goths, scene en punk mensen hartstikke cool haha en nee niet alle emo's. Snijden zich
eindelijk eens een paar die het begrijpen...
dankje voor de reacties!! xx

ik was zo op internet aan het googlen,
en vond ik dit:http: //oncyclopedia.net/wiki/Hoe:_word_je_emo%3F
er staa bij:stap 3 denken als een emo...
moet je maar even lezen anders
echt dikke dikke boelshit!!
hoe kunnen mensen zo iets stoms op internet plaatsen!
laat iedereen tog zijn wie hij/zij is!
 xx
)
Als je naar beneden scrollt zie je dat het een bait bericht is (nep)
emo is gewoon een stijl, mensen geven tegenwoordig veel vooroordelen.
er kunnen toch ook skaters zijn bv die depresief zijn? of hipsters enso?

ik werd eerst super vaak uitgescholde door zo'n paar gaste voor emo omdat ik sneed.
Je hebt idd helemaal gelijk! Het slaat nergens op dat mensen dat zeggen! Mensen die Emo zijn zijn gewoon anders dan anderen. Ze voelen zichzelf met hun eigen stijl. Er zijn genoeg mensen op de wereld die snijden en die geen emo zijn.
Verder vind ik dat mensen geen oordeel ergens over moeten hebben terwijl ze niet weten hoe het is om emo te zijn. Ik bedoel, niemand weet hoe een ander te zijn.
Emo's zijn geweldig! De kleding en muziek stijl is gwn geweldig!
Ik vind Emo's ook cool. Ik heb respect voor ze. Ik ben zelf een Skater soort van. En chill vaak met Skater's/Emo's etc. Super chill! :D

Gr.
Ik vind emo's chill. Ze zijn meestal gevoeliger en de stijl zelf vind ik echt cool. Ik zou dat zelf ook wel willen maar ben bang dat dat niet geaccepteerd gaat worden.

Xx
Reputatie 2
Badge +3

Hoi!

 

Ik ben zelf redelijk een gothic/emo.

 

Maar ik snijd mijzelf zeker niet. Heck, ik gedraag me meestal wat minder goth of emo.

Reageer