Hey allemaal, ik heb de laatste tijd heel veel ruzie met mijn moeder, dan zegt ze nare dingen tegen me. Ze schreeuwt en als ik maar ook 1 weerwoord heb wordt ze nog veel bozer. Soms ben ik er zo klaar mee dat ik naar me kamer ren, even huil ik dan en dan zie ik de schaar op mijn bureau. Ik snij mezelf niet vaak echt heel soms als ik heel boos en verdrietig ben. Ik zeg dan dat ik tijdens het sporten met mijn arm ergens langs ben gekomen. Mijn moeder geloofd dat. Maar ik weet dat dit niet goed is, het maakt me alleen maar verdrietiger en bozer waardoor ik meer neigingen krijg om mezelf opnieuw te snijden. Het klinkt gek maar zo zit het gewoon. Wat kan ik doen om dit te stoppen zonder dat mijn ouders er ooit achter komen? Plsss help me en reageer met jou oplossing. Het maakt niet uit wat je zegt alle beetjes helpen.
Beantwoord
Jezelf snijden...
Beste antwoord door Anonymous
Hey
Het lijkt me een best moeilijk probleem. Je snijdt gelukkig niet vaak, dan is het namelijk moeilijker om er mee te stoppen.
Ik denk dat mijn beste tip is om de schaar ergens op te bergen waar je hem niet ziet.(bijvoorbeeld in een laatje) Omdat je de schaar dan niet meer op je bureau ziet liggen lokt het minder om te gaan snijden.
Ik hoop dat je wat aan deze tip hebt en anders zeg je het maar.
Xxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.