Beantwoord
Ik wil niet meer
Hee,
Ik stuur wel vaak berichtjes van pleeg geen zelfmoord enzo. Maar zelf wil ik t ook. Ben dr zo ontzettend klaar mee. Met alles. Mn vrienden laten me links liggen. Bij mn ouders kan ik niks goed doen. Op mn werk en school verkloot k alles. Ik zie t nut niet meer zo. Waar leef ik nog voor? Om miss ooit te trouwen?? Kinderen?? Idk. Niemand is toch geïnteresseerd in mij. Blijf toch alleen. Ik ben te dik. Niemand mag me. Miss is het beter als ik er niet meer ben. Geen hatende blikken en genegeerd worden. Het lijkt zoveel beter als ik dat niet meer voel. Gewoon helemaal niks meer. Alle mensen die me haten zullen opgelicht zijn. En ik zelf ook....
Ik heb me vlgnde week een jaar niet gesneden. Maar zelfs dat lijkt zinloos. Ik heb daar zo hard voor gevochten maar het is net alsof ik van binnen al dood ben....
En toch. Om nou te bedenken dat dan alles wat ik doe voor het laatst is, voelt ook raar. En leeg. Dus helemaal dood wil ik ook niet denkik. Hoe kom ik van deze zelfmoord gedachtes af??
Kan iemand me helpen??
Xxjee
Ik stuur wel vaak berichtjes van pleeg geen zelfmoord enzo. Maar zelf wil ik t ook. Ben dr zo ontzettend klaar mee. Met alles. Mn vrienden laten me links liggen. Bij mn ouders kan ik niks goed doen. Op mn werk en school verkloot k alles. Ik zie t nut niet meer zo. Waar leef ik nog voor? Om miss ooit te trouwen?? Kinderen?? Idk. Niemand is toch geïnteresseerd in mij. Blijf toch alleen. Ik ben te dik. Niemand mag me. Miss is het beter als ik er niet meer ben. Geen hatende blikken en genegeerd worden. Het lijkt zoveel beter als ik dat niet meer voel. Gewoon helemaal niks meer. Alle mensen die me haten zullen opgelicht zijn. En ik zelf ook....
Ik heb me vlgnde week een jaar niet gesneden. Maar zelfs dat lijkt zinloos. Ik heb daar zo hard voor gevochten maar het is net alsof ik van binnen al dood ben....
En toch. Om nou te bedenken dat dan alles wat ik doe voor het laatst is, voelt ook raar. En leeg. Dus helemaal dood wil ik ook niet denkik. Hoe kom ik van deze zelfmoord gedachtes af??
Kan iemand me helpen??
Xxjee
Beste antwoord door Anonymous
Hoi, ik ben naar de kindertelefoon gegaan in de hoop dat ik iemand zou vinden die ongeveer hetzelfde probleem had als ik en kijken of het met depressie te maken had. godzijdank heb ik iemand gevonden
Mij zit vooral dwars dat mijn vrienden me in de steek laten. Ik heb twee andere "vrienden" maar die doen iedere dag heel irritant tegen me. Ik voel me best eenzaam en zou het liefst de hele dag thuis op mijn kamer blijven of iets gaan doen als zeilen in mn eentje... helaas kan dat niet, k heb eigenlijk ook geen zin om verder te gaan, maar ik heb te weinig lef om dood te gaan, anders was ik het nu al lang. K heb t twee keer geprobeerd,maar durfde niet verder...
Je bent dus niet de enige...
Bekijk origineelMij zit vooral dwars dat mijn vrienden me in de steek laten. Ik heb twee andere "vrienden" maar die doen iedere dag heel irritant tegen me. Ik voel me best eenzaam en zou het liefst de hele dag thuis op mijn kamer blijven of iets gaan doen als zeilen in mn eentje... helaas kan dat niet, k heb eigenlijk ook geen zin om verder te gaan, maar ik heb te weinig lef om dood te gaan, anders was ik het nu al lang. K heb t twee keer geprobeerd,maar durfde niet verder...
Je bent dus niet de enige...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.