Beantwoord
Ik denk dat ik met een depressie zit
Hoi ik ben een jongen van 14 jaar.
Ik denk al een lange tijd dat ik een depressie heb..
Ik heb bijna geen zin meer om op te staan als ik wakker word en hoop dat ik gewoon dood ga terwijl ik slaap.
Ook heb ik gewoon geen zin om buiten te komen.
Thuis zit ik ook altijd op mijn kamer (meestal te huilen) Als ik op school ben doe ik alsof er niets is.
Kan iemand helpen want ik weet dus niet echt of ik nu echt een depressie heb of niet
Ik denk al een lange tijd dat ik een depressie heb..
Ik heb bijna geen zin meer om op te staan als ik wakker word en hoop dat ik gewoon dood ga terwijl ik slaap.
Ook heb ik gewoon geen zin om buiten te komen.
Thuis zit ik ook altijd op mijn kamer (meestal te huilen) Als ik op school ben doe ik alsof er niets is.
Kan iemand helpen want ik weet dus niet echt of ik nu echt een depressie heb of niet
Beste antwoord door Anonymous
Heyy,
wat vervelend dat je je zo rot voelt! Het lijkt mij verstandig om er met iemand over te praten, zodat je de juiste hulp kan krijgen. Je kunt het er over hebben met je ouders/je mentor/ vrienden/ vertrouwenspersoon etc. Uiteindelijk willen deze mensen je allemaal helpen. Blijf er niet te lang mee zitten, want dan wordt het moeilijker om er iets aan te doen. Hou vol!!
Bekijk origineelwat vervelend dat je je zo rot voelt! Het lijkt mij verstandig om er met iemand over te praten, zodat je de juiste hulp kan krijgen. Je kunt het er over hebben met je ouders/je mentor/ vrienden/ vertrouwenspersoon etc. Uiteindelijk willen deze mensen je allemaal helpen. Blijf er niet te lang mee zitten, want dan wordt het moeilijker om er iets aan te doen. Hou vol!!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.