hoe gaat het met je

  • 4 January 2022
  • 97 reacties
  • 820 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal,

ik ben best wel inactief geweest op dit account, door de feestdagen, school en eerlijk gezegd ook omdat ik me voor t eerst in een tijdje weer goed in mijn vel voelde. Het was ook best wel een drukke periode en dat leidde af op een of andere manier.
 

Maar goed, genoeg over mezelf gepraat.
Hoe gaat het met jullie? 
Zijn jullie blij dat de basisscholen, voortgezet onderwijs en mbo1 en mbo2 weer open gaan? Of hadden jullie liever nog langer in lockdown gewild en online les gekregen?

Hoe gaat het met jullie mental health (mentale gezondheid) en zijn er problemen in je familie? 

spill the tea :) 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

97 reacties

Hey!

Met mij gaat het wel oke.

Morgen ga ik met vrienden surprises doen(Stelde wel al uit sinds sinterklaas). En ik ga komende week waarschijnlijk nog wel een keertje afspreken omdat het hier vakantie is.

Ik ga ook nog met een andere vriendin afspreken, maar ik moet nog afwachten of dat leuk gaat worden. Ze neemt zelf nooit contact met me op en heeft me pas meer dan een maand genegeerd. Dus ik ga dan aan haar vragen of ze nog vrienden wil zijn. Ik hen het gevoel dat ze het niet meer wilt, maar nog steeds wil ik het dab liever horen dan dat ik zelf de vriendschap stop zet omdat ze me negeerd.

 

Beauuutje

Bestie💞💞

Het probleem is dat ik niks doe of gedaan hebt en toch haten of mogen mensen mij niet😡. Ik kan er niet meer tegen

Zoals ???

 

Xxx Zelle 

Ik wil uit het leven stappen😰

Niet doen, wij vinden jou fantastisch! Ik weet zeker dat mensen jou zullen missen. Ik zou jou dan ook heel erg missen omdat jij een van mijn beste forum-vrienden bent. Doe het asjeblieft niet! Probeer misschien te bellen of chatten met 113 zelfmoordpreventie. Doe iets, maar geen zelfmoord plegen!

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil uit het leven stappen😰

Niet doen, wij vinden jou fantastisch! Ik weet zeker dat mensen jou zullen missen. Ik zou jou dan ook heel erg missen omdat jij een van mijn beste forum-vrienden bent. Doe het asjeblieft niet! Probeer misschien te bellen of chatten met 113 zelfmoordpreventie. Doe iets, maar geen zelfmoord plegen!

-TheMightySlayer <3

 

 

😰

Reputatie 7
Badge +7

Vroeger toen ik aan zm dacht dan was ik heel erg bang en zou ik het nooit doen, maar nu wil ik graag doen 

Reputatie 7
Badge +7

Zoals ???

 

Xxx Zelle 

 

 

Ik ben mijn hele leven lief en heel aardig tegen iedereen geweest en toch haten en mogen mensen mij niet

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil uit het leven stappen😰

Oh nee niet doen! Er zijn heel veel mensen die van je houden! Ook al  voelt dat niet zo. Je kan altijd met ons praten of met de kindertelefoon bellen naar 0800-0432 of chatten. Ook zou je naar 113 kunnen bellen. Maar ga alsjeblieft geen zelfmoord plegen! 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +18

Ik ben het eens met @Eenmeisje004  niet doen joh :disappointed_relieved:  je betekent zo veel voor ons ! Ik had gereageerd in de andere tpc maar dat word gecheckt maar ik snap je wel een beetje ik was een tjd geleden ook heel erg slecbt  van binnen ik zag geen leuke dingen meer egen plezier of nut en ik voelde me verschrikkelijk en vernederd en van alles. En ook dankzij dit forum en de lieve kids hier te veel om apart te noemen maar o.a. Eenmeisje004 kwam er weer wat licht  :) en ik gun jou dat ook. En anders echt, bel met de ktf laat je helpen ! Please :kissing_heart:

Liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +18

Ja nu wordt dus alles weer achter de check gegooid ik heb gereageerd maar komt hopelijk zo !

Ik wil uit het leven stappen😰

Ik snap het echt !!!!

Want ik heb al paar zelfmoordpogingen gedaan

Mijn Goude Tip is 

Doe het niet !!!!

Je leven is beter dan je denkt 

 

Geloof me 

Iedereen uit dit topic zou je erg missen

Ik heb een kijkje genomen bij de 113

Ze zijn gewoon fantastisch 

Als ik je was zou ik een kijkje nemen

 

Vergeet niet

Je bent gewoon de geweldigste jongen die ik ken samen met mijn crush 

Je bent echt lief

 

Zelle

Ik heb ook gereageerd 

Het moet door de moderator 

Reputatie 7
Badge +7

 

 

❤️

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben het eens met @Eenmeisje004  niet doen joh :disappointed_relieved:  je betekent zo veel voor ons ! Ik had gereageerd in de andere tpc maar dat word gecheckt maar ik snap je wel een beetje ik was een tjd geleden ook heel erg slecbt  van binnen ik zag geen leuke dingen meer egen plezier of nut en ik voelde me verschrikkelijk en vernederd en van alles. En ook dankzij dit forum en de lieve kids hier te veel om apart te noemen maar o.a. Eenmeisje004 kwam er weer wat licht  :) en ik gun jou dat ook. En anders echt, bel met de ktf laat je helpen ! Please :kissing_heart:

Liefs Julian X

 

 

 

Oké Julian dankje

Reputatie 7
Badge +19

Heyy DON'T GO DIE WE KUNNEN JE NIET MISSEN JE BENT ECHT EEN GEWELDIG PERSOON EN DE MENSEN HIER HEBBEN JE NODIG IK OOK EN IK WEET ZEKER DAT JE OP EEN DAG BLIJ ZAL ZIJN DAT JE HET NIET GEDAAN HEBT OMDAT JE DAN AANGENAAM VERRAST KAN WORDEN

Reputatie 7
Badge +7

Ik ga niet doen, maar wil het graag doen

@MCES 

Doe het niet

we zijn er voor je

We zou je steunen 

We kunnen je ook nooit missen

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Met mij gaat het trouwens goed en met jou?

Reputatie 7
Badge +7

 

Fantastisch, dit maakt mij wel blij weetjewel

Reputatie 7
Badge +19

Gelukkig maar ik word ook heel verdrietig als anderen ook verdrietig zijn

Reputatie 7
Badge +7

@MCES

Doe het niet

we zijn er voor je

We zou je steunen 

We kunnen je ook nooit missen

 

Zelle

 

 

Natuurlijk, ik ga het niet doen😊

Reputatie 7
Badge +19

Gelukkig dan hoeven we ook geen begravenis topic voor je aan te maken;) ik vind het fijn om te horen gaat het al beter?

Reputatie 7
Badge +7

Het gaat wel, door jullie voel ik me elke keer weer iets beter❤️

Hallo wat een lieve vraag is dit. Ik ben een jongen van 13 en ik kom even kijken op dit forum en hetz iet er leuk uit, je kan van alles vragen en opzoeken en ook hulp krijgen zie ik. Ik kan niet zo vaak komen want mijn ouders zijn heel streng op internet en er op zitten maar ik heb al 2 reacties gedaan.  Ik ben hier omdat ik met een paar ervaringen zit die ik wil verwerken. En om anderen te helpen als het kan. maar helaas niet zo vaak dus. 

hartelijke groet van Sankonijn

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Sankonijn

Wat leuk dat je even komt kijken! Je kan  altijd een topic aanmaken als je iets dwars zit of gewoon even iets wilt delen. :) 

Bedankt voor je compliment. 

Het is helemaal niet erg dat je niet zo vaak actief bent. Iedereen heeft wel eens een periode dat iemand niet echt actief is en dat je ouders heel streng zijn helpt ook niet echt mee. Je kan altijd terug komen! In ieder geval tot je 18e. :)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +18

Zo is het ! Welkom hier en je mag alles vertellen !  :kissing_heart: