hoe gaat het met je

  • 4 January 2022
  • 97 reacties
  • 820 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal,

ik ben best wel inactief geweest op dit account, door de feestdagen, school en eerlijk gezegd ook omdat ik me voor t eerst in een tijdje weer goed in mijn vel voelde. Het was ook best wel een drukke periode en dat leidde af op een of andere manier.
 

Maar goed, genoeg over mezelf gepraat.
Hoe gaat het met jullie? 
Zijn jullie blij dat de basisscholen, voortgezet onderwijs en mbo1 en mbo2 weer open gaan? Of hadden jullie liever nog langer in lockdown gewild en online les gekregen?

Hoe gaat het met jullie mental health (mentale gezondheid) en zijn er problemen in je familie? 

spill the tea :) 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

97 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Slecht ik heb een vriendin gefriendzoned en ze weet het niet eens en net toen ik dacht dat ik er over heen was snapte ze me weer en biem nu haat ik mezelf weer

Reputatie 7
Badge +9

Best slecht door thuissituatie 

 

En ik wou eigenlijk dat alle scholen dicht bleven want ik moet vier toetsen inhalen 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Hoi ! met mij : Beter nu weer, ik had een paar bad days en zat niet goed in mijn vel. Maar wordt al weer beter.  Dingen worden anders enzo doordat je verandert.  Ik denk veel na over de toekomst wat ik wil. Hoe ik wil zijn. Veel jongens bijv. willen heel graag baardjes en haren overal op de benen enzo. Ik helemaal niet, vind ik zo lelijk ! Dus dat hou ik wel bij :)  en ik draag soms een rok , niet op school, maar dat is ook nog apart helaas. Maar verder heb ik het wel  naar mijn zin ik moet af en toe even een soort “schop”krijgen of bemoediging en dan gaat ie wel weer haha, zei ik ook in een andere topic. Jongens en ik dus ook doen vaak heel stoer en zeker maar van binnen is er genoeg te vragen en te denken. Ook over je lichaam en je gevoel. En ik wil bijv met iedereen heel gewoon en leuk omgaan en niet alleen over seks en dat soort dingen praten zoals sommige jongens doen.  Maar ben wel verliefd en mijn lijf doet dan van alles en maakt me ook onzeker.  Ik hoop altijd het meest dat ik voor anderen een leuke jongen en vriend ben en help graag mensen. Nou dat houd mij bezig dus haha :blush:

En dan vraag ik natuurlijk: hoe gaat het met jou dan ? ( en nog eens bedankt voor je reactie ! )

Grtz en liefs X Julian

Reputatie 7
Badge +14

onnodige quote ferwijderd


heyy @Julian12

Wat fijn dat het al wat beter met je gaat.

Echt heel gaaf dat je soms een rok draagt. draag je dan een lange, korte rok en in welke kleur meestal?

Dat met die schop onder de kont heb ik ook vaak, dan zit ik in een dipje en dan is het het beste om gewoon te zeggen: hup meid, stel je niet zo aan en ga verder met je leven. maar ja. :)

Wat aardig van je dat je vraagt hoe het met me gaat! Nou met mij gaat het goed hoor! 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Best slecht door thuissituatie 

 

En ik wou eigenlijk dat alle scholen dicht bleven want ik moet vier toetsen inhalen 

 

Heyy @Gekehenkie ,

Oh ja das niet leuk dat je 4 toetsen in moest halen, hoe gingen de toetsen? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Slecht ik heb een vriendin gefriendzoned en ze weet het niet eens en net toen ik dacht dat ik er over heen was snapte ze me weer en biem nu haat ik mezelf weer

Heyy @Anoniem020,

Mag ik vragen waarom je jezelf weer haat?

xx Eenmeisje004 

Hallo Eenmeisje004 :)

Als ik zeg dat het slecht gaat is het een understatement. Ik voel me erg sad.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @TheMightySlayer

Wat naar dat je je sad voelt… Waardoor voel je je sad als ik vragen mag? 

xx Eenmeisje004

Mijn relatie is sinds bijna een week over. Het is een hard gelag. Dus ja, ik ben sad daardoor. En dat in combinatie met de Coronavirus-problemen maakt het leven er niet beter op.

Reputatie 7
Badge +14

Sterkte! <3

Reputatie 7
Badge +17

heyy @Julian12

Wat fijn dat het al wat beter met je gaat.

Echt heel gaaf dat je soms een rok draagt. draag je dan een lange, korte rok en in welke kleur meestal?

Dat met die schop onder de kont heb ik ook vaak, dan zit ik in een dipje en dan is het het beste om gewoon te zeggen: hup meid, stel je niet zo aan en ga verder met je leven. maar ja. :)

Wat aardig van je dat je vraagt hoe het met me gaat! Nou met mij gaat het goed hoor! 

xx Eenmeisje004 

Hoihoi ☺️ dankjewel voor je antwoorden en klopt helemaal hoor ! Nou ik heb een kilt met echt ruitmotief van de familie dies best bijzonder en die komt tot mijn knieën en dr horen omslagkousen bij onder je knieën . En 1 camo ( beetje stoerig 😊) die tot half boven de knieën komt. Vind 'm zelf heel vet. Ik kan ze dragen thuis en bij sommige bff's ook. En ik ga de camo zeker ook dragen als ik ga hiken met scoutmaatjes of bff's. Ik hoop het steeds meer te durven. Lief dat je het vraagt ook. Verder best wat hw gemaakt en nu is het regen maar ik ga toch ff buiten. Even in het bootje roeien. 

Weet je? Ellen had een topic over leiding geven vlgs mij zit zij ook bij net zoiets als ik. Maar dat topic leek me echt wat voor jou 😎👍  en btw superlief dat je voor iedereen iets vriendelijks zegt. Echt heel tof. 

Grtz liefs Julian XXX

Hoi ! Het gaat goed met mij, ik heb sinds kort verkering en ik vind het super leuk en fijn ! En we hebben al wat dingen samen gedaan en wat een lieve jongen is het :blush::blush:  maarja laat ik niet gaan zweven :yum: op school gaat het nu ook wel goed, veel uitvallers met die vervelende corona maar ik ben er al vanaf.  En ik ben bezig met de verkenners een postenspel te maken en natuurlijk bedenken we altijd alleen maar heel serieuse vragen :innocent:  en wordt er niet gelachen ;);D  en ik heb net een nieuw blousje gekocht en zit te denken aan een rokje en tuniekje of zoiets . Trouwens wat Julian zegt, ik heb een jongen in de klas die ook cross dresst zo noemt ie dat zelf en ik vind dat wel zo vet stoer ! van mij mogen jongens lekker rokjes dragen en van alles :D  Nouja en nu moek nog wel wat leren en maken maar komt goed. En Meisje004  Hoe gaat het met jou dan ? Ik hoop goed !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Goed en met jou

😀

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Ellen  en @Zelle

Met mij gaat het ook goed! 

@Ellen Ooh wat leuk dat je een vriendje hebt! Een tuniekje is echt gaaf. Van mij mogen jongens ook alles dragen wat ze willen, en meiden ook! Ja ik moet eigenlijk ook voor economie leren, scheikunde maken en Nederlands 🙂 maar geen zin in haha. 

@Zelle Fijn dat het goed gaat met je! :) 

 

xx Eenmeisje004 

@Eenmeisje004  haha ja is heel leuk en lief die jongen ( van het gedicht )  en ik heb ook tegen hem gezegt dat ie aan mag wat hij wil ga zo mee iets uitzoeken haha ;)  dus straks voor het voorjaar even een paar leuke shorts kopen met hem :) en ik heb het tuniekje intussen ook, zo leuk :D 

haha en hoe ging het leren? Alles goed in  je hoofd gekregen ?  Geen zin snap ik, soms denk ik ook waarom leer ik dit ? :thinking:  maar it's for the greater good  ;)  en jij leest graag las ik bij mijn vragenlijst :) wat leuk! spannende of romantische ? 

En zou je je mening willen geven bij mijn topic? Ik hoor heel graag tips van mensen :blush: ben een beetje onzeker opver hoe ik moet doen enzo

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Nog 1 ding ik vind dit trouwens een super leuke topic. Gewoon een vraag van Hoe gaat het met je ? Zo fijn want dan kun je even vertellen over van alles ( hopelijk verveel ik niemand :blush: )

echt fijn, dankjewel @Eenmeisje004    :kissing_heart:  dikke kus Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik dacht net aan dit topic is eigenlijk heel leuk !   En ik ben benieuwd naar hoe Ellen's verhaal met dr vriend afloopt die ze straf gaat geven haha :joy:  En verder gaat het nu goed, ik ben dit forum dankbaar dat het  bestaat en ik heb het gevoel dat ik steeds beter ontdek wie ik ben enzo.  En hoe gaat het met jou ?

Grtz liefs Julian X

haha Julian ! Nou dat gaan we zaterdag meemaken :laughing: Zet ik wel in het juiste topic :)  @Eenmeisje004  dat zal jij ook wel heel grappig vinden dat verhaal ;) en met mij gaat het nu ook goed,  lekker vakantie :D en vandaag geshopt en getraind en ik wil morgen naar een Buitensportzaak om wat spullen te kopen .Kwam op het idee door jouw hoofdlamp Julian :) ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

Dit is idd een hele leuke topic, het gaat hartstikke goed met mij en ik heb al een vriendin dus ik heb altijd wat te doen als ik me verveel. Ik ga lekker met haar leuke dingen doen, zoals: naar de bios gaan, naar de stad, en noem maar op. Ik ben ook heel erg blij en dankbaar dat deze forum bestaat want als het niet bestond dan was het veel saaier geweest dan nu😊 en ik hoop heel graag dat de scholen wee dicht gaan en inline les krijgen maar het goede nieuws is dat de coronavirus verzwakt is waardoor het minder effect heeft op ons maar wel op zwakke mensen☹️. Hoe gaat het dan met jou mijn bestie💞@Ellen Cutie @Julian12 cutie @Zelle cutie en jij @Eenmeisje004 jij natuurlijk ook😘

 

Kiss me

MCES 

Het gaat redelijk met mij. Beetje irritatie over de moderatie op dit forum. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004 bestie ik hoop dat het ook goed met jou gaat💞

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

met mij gaat het niet zo goed tbh, thuis gaat het slecht en school ben ik ook aan t falen. Mijn ouders hebben te vaak ruzie en ik zit er altijd middenin. Mijn broer is vaak de oorzaak van de ruzies, hij heeft asperger en ze verliezen hun grip op hem. De ruzies gaan vaak over hoe hij opgevoed zou moeten worden. Ik voel me er slecht over dat school niet meer goed gaat, want ik ben ‘de goede dochter’ ik wil mijn ouders niet tot zorgen baren. Ze hebben al genoeg gezeik aan hun hoofd. 
 

groetjes,

kwakend1tje

@kwakend1tje  ik wil jou een hele lang hug geven ! En misschien kun je een keer een momentje pakken omtoch iets er over te zeggen want jij telt ook mee ! :)  Nu klinkt het net of je je zelf aan de kant zet en dat vind ik zielig. Daarom een hele lange hug en een kus ! :blush::kissing_heart:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

@kwakend1tje wat Ellen ook zegt, ik wil jou ook een een lange hug geven😚. Je weet dat je altijd hier bij ons terecht kunt en over alles kunt praten:). Een hug en een kus😘

 

Kiss me

MCES 

Reputatie 7
Badge +9

Nu gaat het vrij kut, ben naar de kapper geweest en van me moeder moest ik terug naar de kapper op dezelfde dag. Ik schaam me zo, want ik ging 1 uur geleden ernaar toe en nu zit ik hier en zitten dezelfde mensen nog te wachten. Heel gedoe over mijn haren enz. echt kut.