Vraag

heet douchen

  • 9 February 2022
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik weet niet of andere dit ook weleens doen maar ja. Af en toe voel ik me echt rot dan wil ik mezelf pijn doen maar ik ben te slap om me te snijden, dus dan ga ik douchen en de kraan echt super heet zetten zodat mijn huid er rood van word, of dat ik het benauwd krijg ofz maar als ik dan weer uit de douche kom dan vind ik mezelf weer te slap omdat ik de kraan niet nog heter hep gezet, ik hou er nooit wonden aan over ofzo maar doet iemand dat ook weleens of niet. : l


5 reacties

Hoi “te slap om te snijden”, ik denk dat het juist goed is dat je dat niet doet. Dus das beter zo :) snijden is zo akelig :(  ik heb nooit te heet gedoucht maar wel een tijdje gehad dat ik me ook heel slecht voelde en toen ging ik juist heel erg met te weinig kleren aan de kou in. Met een hempje en rokje zo naar buiten in de winter  of de harde regen. Net of ik het van me af wou spoelen. is al weer een tijdje terug en ben er wel veel beter aan toe. maar ik denk dat je soms een weg zoekt voor gevoel dat je niet kan uiten.  Heel soms, als ik echt verdrietig ben en niet weet waar ik ermee heen kan, ga ik nog wel eens huilen onder de stromende regen of op mijn blote knieën zo met de benen in een plas zitten en dan wil ik er eigenlijk in gaan liggen. Ik ken het dus wel. Maar je hoeft jezelf niet zo hard te straffen dat je je te slap vind want het is niet raar of slap. Je bent al goed bezig door het te vragen hier. En uit je gevoel gewoon ook hier het helpt mij ook heel goed !  En ik hoop dat je iemand vind of kent waar je alles tegen kan zeggen . Sterkte en wees niet te hard voor jezelf !

Lieve groetjes Ellen -xxx- :kissing_heart:

Hey ellen (alweer) .Huilen in de stromende regen doe ik ook wel eens, ik heb ook weleens dat ik de spiegel in de badkamer kapot wil slaan zodat ik mezelf niet meer kan zien

En mag ik weten hoe oud je bent?

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, 

Laura | De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Punker

Je bent niet te slap om de kraan heter te zetten. Ik vind het juist dapper van je de kraan niet heter had  gezet  als je dat wel wilde. In plaats van onder de hete douche staan kun je ook nog andere dingen doen als je je rot voelt en jezelf pijn wilt doen: 

Alternatieven zelfbeschadiging

Je kan ook altijd van 11:00 tot 21:00  met de kindertelefoon bellen naar 0800-0432 of chatten als je je rot voelt. 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer