Forumregels De Kindertelefoon

  • 11 January 2016
  • 33 reacties
  • 5158 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Hoi anoniempje1910 en pin,

Wij zijn het met jullie eens dat fouten maken menselijk is. Het gebeurd daarom ook wel eens (niet vaak) dat wij een waarschuwing intrekken. Soms maakt De Kindertelefoon een inschattingsfout, dan kan een waarschuwing ook worden ingetrokken.

Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
No problem, gebeurd iedereen wel eens!
Bedankt! Sorry voor mijn onterechte vermending over de zware overtreding, daar had ik dan overheen gelezen.
"Bij een zware overtreding ontvang je een ban."
Het staat er wel in 🙂 Een ban betekent dat je niet meer kunt inloggen, nooit meer. Je bent zegmaar 'verbannen' van het forum.

Waarschuwingen zijn voor altijd. Ik ben het daar ook niet mee eens...

Gr. Pin
Beste kindertelefoon.

Onder "wat gebeurt er als je de forumregels overtreedt?" staat alleen de uitleg over lichte overtredingen. Er staat niet vermeld wat er gebeurd bij een zwaare overtreding. Niet dat ik deze informatie nodig heb, maar ik ben wel geïntereseerd. Ook vraag ik me af of je deze overtredingen die gekoppeld zijn aan je account ook weer kwijt kunt raken. Want hoe vorzichtig je ook bent, fouten zijn menselijk.
Alvast bedankt!

Gr. Ik
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Maii,

Bedankt dat je met ons meedenkt! We begrijpen je vraag. Leeftijd zegt niet altijd iets over hoe iemand is. We moeten echter wel een grens stellen en die grens ligt bij 13. Dat zegt natuurlijk niet dat jongere kinderen niet goede reacties kunnen geven. Maar zoals Broke zegt wordt het te ingewikkeld als we moeten gaan beoordelen wie hier wel en niet mag schrijven.

We hopen dat we hiermee antwoord geven op je vraag.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
@Maii
Bij 12 doen ze denk ik niet zo moeilijk, maar 11 is weer anders. Je hele leven ziet er anders uit; basisschool, niet middelbare. Je zit meestal nog niet in de puberteit. Dan kun je mentaal wel vooruit zijn, maar dan nog. Ik denk het niet maar ja.
Gr. Pin
Hoi @Maii,

Ik denk dat dat niet mag vanwege dingen z'n leeftijd.
En anders lijkt het me ook ingewikkelder wie wel mag en wie niet..
want iedereen kan wel zeggen :" Ik ben verstandiger en meer 16 dan 11 jaar!"
Dan zouden ze waarschijnlijk een soort test moeten doen, dat je bijvoorbeeld 1 week moet reageren op dingen en dan kijken of je er echt klaar voor bent.

Goed mee gedacht!
Maar ik denk dat het niks gaat worden.

~ Broke
Ik heb een vraagje, stel ik ben 11 maar ik ben verstandiger en meer 16 jaar en begrijp ook veel meer dingen dan de meeste kinderen.
Mag ik dan op dit forum?
Want het lijkt mij vrij on eerlijk dat je iemand neerhaalt omdat hij jonger is maar mentaal even goed kan helpen.
( ik probeer niet onbeschoft of arrogant over te komen )

Xx Maii

Reageer