Vraag

De Gekste straf ?

  • 21 February 2022
  • 44 reacties
  • 1213 Bekeken


Toon eerste bericht

44 reacties

-onnodige quotes verwijderd-

Zeker had ik dat gezien ! Mooie naam ook dit :sunglasses:  ja het leek wel een app gesprek maar achja vlgs mij is het aardig binnen het topic gebleven :)

oh ik ben zo blij dat ik geen family link en dat soort geflop heb. Mijn ouders letten daar gelukkig nooit op. :innocent:   maar half 8 tot tien ‘s avonds is nog wel goed te doen toch? Behoorlijk lang als je sommigen hoort…. Krijg je er weer wat tijd bij  als je ouder wordt ?

Lieve groetjes en fijn dat je er nog steeds bent !

Ellen -xxx-

Hoi mijn gekste straf was dat ik met een krijtje zo'n pieding het hele bord moest volschrijven met ‘ik moet me gedragen en geen lawaai maken’ en als het bord dan vol stond weer wegvegen en opnieuw :(  en ik moest ook wel eens op de gang staan.  en een jongen moest bij ons ook een keer in de hoek net als Julian en Anonymous ook handen op de rug etc.( trouwens dat  lijkt me helemaal erg voor 70 kinderen zo staan ) . En ik heb alles gelezen en behalve dat jij in de hoek  moest wat mij heel nederig lijkt voor je vond ik Julians’verhaal echt grappig XD lief bedoeld hoor ! Met die kaart haha :D

Sanny xxxx

Jeetje @Sankonijn  dat is wel vernederend voor je zeg. Arme jongen. Keep strong ! Ik wou even posten dat ik met een jongen achter mij net in de les " straf" kregen omdat we een rekenopdracht zaten te verklooien omdat we melig zijn en nu moeten we morgen met zn 2en in de les een spelvorm gebruiken om de rekenopdracht uit te leggen zucht.… we denken aan iets van boter kaas ei ofzo.  Het is niet echt een boze straf hoor meer als grap zovan " doen jullie het ff beter dan " dus dat gaan we proberen haha.

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +17

Ik had gewoon een verhaaltje over een paar grappige dingen en het wordt niet geplaatst en ook een reactie op Mimo niet. En een vraag aan het forum ook niet. 5 dingen achter elkaar. Dat is geen toeval. Ik word serieus para

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Oke dan heel kort: strafregels, op de gang in gr 8, bij groep 3 zitten vanuit gr 7 en in de brugklas strafschrijven en in de hoek . Leuker mag ik het blijkbaar niet plaatsen.

Grtz liefs Julian

@Ellen  sorry ligt niet aan jou hoor !

Bedankt voor je hulp ☺

Btw @Tartan13  wat vond jouw meisje daar eiglk van? Van je 'streek' en van je straf? Was ze erbij? 🤭 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

een aantal reacties is in dit topic verwijderd op grond van forumregel 12: ga niet off topic.

@Julian12 en anderen, goed dat jullie deze vraag ook hebben gesteld 8n het goede topic daarvoor, namelijk bij ‘Over De Kindertelefoon’. Je krijgt z.s.m. Antwoord van ons.

voor de overzichtelijkheid van dit topic heb ik dus wel een en ander veranderd.

groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +19

ik heb ook nig wel een gekke straf maar ik weet niet of het telt nou ik vind het een straf om iemand af te wijzen (nog niet gebeurd) en om te moeten zien dat iemand verliefd op me is terwijl ik verliefd ben op  @Julian12  en niet op hem en dat terwijl hij gepest word ik kan daar echt niks aan doen maar hij is niet mijn type en ik ben dus al verliefd. vandaag ging hij ook helemaal over me heen hangen tijdens de pauze terwijl ik een raadsel aan het oplossen was dat voelde echt niet fijn ik zat dus naast hem maar we zijn van plekken gewisseld dus nu zit ik naast iemand amders jeej.

Hi, leuke vraag.  Ik moest bij sommigen ook wel lachen om wat jullie vertellen haha. Mijn gekste straf was een hele bak met dopjes en gummetjes uitpakken en sorteren en in zakjes op kleur en kapot en nog heel uitzoeken, wat een werk was dat.  Dat kwam omdat ik  eerst te laat kwam en daarna telkens in de lach schoot en een dom antwoord gaf toen de juf vroeg of ik eens wou gaan meedoen met de les.  Eigen schuld ;)  Laatst moest mijn crush op de gang staan en daar naar een  foto staan kijken en toen hij terug kwam vertellen wat daar allemaal op stond XD.  En een jongen uit de 3e moest laatst kei lang nablijven en helpen met gym en hij moest naast de deur staan als hij niks te doen had.  Ook bij onze les. Knappe vent trouwens hihi .

Sjammetje xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Sanny  haha thanks ! Was ook grappig. 😊

Vandaag bijna de klas uit doordat ik telkens in de lach schoot om een gekke b** die een meisje steeds trok maar gelukkig mochten we blijven als we niet meer lachten.  ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +13

Hey! Naast alle keren gang, hoek, bieb en bord (topic) heb ik ook een grappige straf, heb een keer voor de klas voor het e bord gestaan naar dat bord kijken naar een plaatje van  een huilende smurf 😄 later begreep ik pas echt goed wat de juf ermee bedoelde. En ik heb in groep 6 een paar blaadjes vol moeten schrijven en tekenen over hoe ik in 15 verschillende situaties mijn rommel zou opruimen. Ik had wat papiertjes uit mijn zak op de grond laten vallen 🤔.  En jeetje Tartan wat @Maiskolfje  schrijft dat is wel erg streng zeg, moest je op je knieën in de hoek?  Nee toch. Dat gaat te ver toch? Of begrijp ik het verkeerd(hoop ik voor jou😘) . Ohja en Halt heb ik ook een jongen uit mijn straat een keer zien moeten met nieuwjaar.  Dat lijkt me ook echt balen!  Reden genoeg om toch maar uit te kijken 😄 

Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 haha zo ver ging dat niet hoor. Wel bijna 😊 ik had nieuwsgierig een alarmbel ingedrukt in het sportmagazijn. en dat gaf een boel gedoe oeps! O.a. ontruiming 🤭 en daarvoor kreeg ik een half uur straf gym met oefeningen telkens 2 minuten waaronder wandrek klimmen, squads, push ups en op mn knieën zitten met de zware bal in de handen. Dus allerlei oefeningen xd. Ach ik sport toch al veel dus heel erg vond ik het niet. En achteraf kon iedereen ook wel lachen om de heisa van dat alarm want dat gaf een heel gedoe. Staat wel in de topic over bloopers 😊😊 

Groetjes liefs Tartan X 

 

@Tartan13  🤣🤣😂 geweldig!  Wou dat ik daar bij was! ❤️

Reputatie 7
Badge +17

@Sankonijn  ik snap waarom je je mn soulmate voelt.  Ik moest zoiets ook. Maar dat van jou gaat nog verder. Erg joh ! Wat zielig 😔 sorry dat je dat moest meemaken. Dikke hug !  Je bent een goeie gozer ;)  :) 

Grtz liefs Julian X 

PS blij dat je bleef 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Askygirl  ja ze was bij beide 🤭🤭 de streek had ze grote lol om zoals iedereen. In een deuk xd.  En mijn straf reageerde ze dubbel op, aan 1 kant verdiende ik het en aan de andere kant vond ze het zielig.  Ze kwam me wel supporten met d'r bff's  in elk geval (de sportzaal heeft een tribune) 😊😘 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge

Hoii in de eerste ging ik niet op mn plek zitten lachen en had iets opgezocht op de computer dus de docent zo van ga maar regeltjes schrijven ik zo van wattan "haily is knap" en "haily luistert goed" dus zij zo van ja schrijf dat maar honderd keer op en moest t ook echt doen

XxX haily

Hey vandaag moest een jongen "M"  die door een film zat te kletsen en hinderlijk deed voor straf iedereen apart excuses aanbieden dus de film werd stop gezet en hij moest voor de klas staan en ons allemaal apart " het spijt me dat ik vervelend was Sanny " zeggen en dat dus bij alle 24 apart hahaha echt zo schamend. En toen gingen we weer verder kijken en hij heeft geen geluid meer gemaakt XD.  Nouja hij was ook wel vervelend dus tja geen medelijden dit keer. ( is dat gemeen?)  

Sanny xxxx

Vandaag hoorde ik van een jongen van 14 diens ouders zijn heel streng gelovig en als hij iets "zondigs" heeft gedaan of straf op school heeft gehad moet hij op zijn knieën bidden en vergeving vragen en hoe lang hangt dan weer af van wat hij gedaan heeft.  Ik vind veel grappig maar dit is echt dom. Maar goed. Ik wou het even kwijt 😊

Sjammetje xxxxx

PS wie heeft er nog meer een verhaaltje ? 

Hi! @Haily_fake_naam  haha aahw dus je gaf jezelf strafregels soort van. Poor you, 100 keer is veel! 

@Tartan13   haha zo sweet van haar en haar vriendinnen om jou te supporteren. Zagen ze jou dus ook op je knieën 🤭 ik zou ook medelijden hebben. Gelukkig ben jij sportman 😎 peace of cake dus die oefeningen voor jou. Cool! 

Asky XxX 

Reageer