Skip to main content
Vraag

Boos op mezelf

Toon eerste bericht

50 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 9 december 2024

Heyy lieve ​@Tartan15!

Dapper dat je met je leerkracht hebt gesproken! Hoe ging het? Ik hoop dat alles goed is gegaan en hoop dat alles nu wat beter gaat met je! :)

Liefs van mij <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 9 december 2024

Ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is ​@Tartan15 ! Heel dapper van je hoor!

Groetjes Lupus 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 10 december 2024

Hoi lieverds! Ik heb het gesprek gehad met mijn gym lerares en het liep heel goed af.  Het begon een beetje stroef, ik staan,  zij zitten achter haar bureau,maar ik heb echt jullie adviezen gevolgd, ben rustig en beleefd geweest ( dat hoort ook) en heb mijn schuld ook aan haar toegegeven. Uitgelegd hoe en wat en belooft om het vanaf nu anders te doen. Ze waardeerde het echt en de afspraak is ook dat als ik door mijn mentale problemen niet lekker mee kan doen, ik dan iets anders mag doen of eventueel in een andere ruimte voor mezelf mag werken. Ik moet natuurlijk wel gewoon komen en dat is ook redelijk.  Ik heb haar ook gezegd dat ze al eerder gelijk had om mij straf te geven en dat dat wel indruk op me maakte. Ze waardeert mijn eerlijkheid en dus vanaf nu zou het goed moeten gaan. Ik heb echt aan jullie tips gedacht en ook aan hoe ​@Tover01  zich opstelt naar docenten. Het hielp geweldig! En tenslotte, het mooie lijstje "straf" van @stitch1234  en @Tjempie  gaat dus daadwerkelijk toegepast worden door mijn ouders, vooral vriendin en ikzelf voor als ik het nodig heb 🫣🤭😉 hielp me afgelopen zomer ook hihi. Stok achter de deur enzo....

Groetjes liefs  en dank!! Tartan XxX

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4237 reacties
  • 10 december 2024

Goed bezig ​@Tartan15  Fijn dat je nu een manier hebt om er mee om te gaan die voor jou werkt.

Een klein dingetje: zorg er wel voor dat je ook manier vind om je ‘gedrag’ onder controle te houden zonder dat daar ‘straf’ tegenover staat. Anders doe je het misschien alleen omdat je die straf niet wilt.  Bedoel dit niet als kritiek hoor. Het was gewoon iets wat me te binnen schoot. Nogmaals, je doet het echt heel erg goed.

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 10 december 2024

fijn dat het gesprek goed is gegaan zorg wel dat je niet te ver gaat mer de 'straf' dus geen zelfverwonding aub dan zou ik me echt heel schuldig voelen hoe het gewoon bij geen telefoon of snoepje❤

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 10 december 2024

Hoi hoi ​@tim16  ja klopt,  het moet meer in mezelf zitten. We doen het ook met een halve knipoog. En langzaam weer afbouwen.  Heel juist wat je zegt hoor!  En ​@stitch1234  maak je geen zorgen hoor, dat doe ik niet 😘  het blijft binnen de grenzen en ook redelijk 😉 komt in orde! En ik denk ook dat als ik straf krijg, dat dan door de anderen gegeven wordt 😊. Lief dat je het zegt en geen zorgen, je advies was helemaal goed! 

Groetjes liefs Tartan XxX 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2527 reacties
  • 10 december 2024

Hey lieve ​@Tartan15  fijn! Goed gedaan en nu ga je vast weer de goede kant op! Pas op jezelf en hopelijk krijg je niet vaak straf😉 ♥️ en veel vaker een beloning! Dat is misschien wel belangrijker nog, zoals ​@Tjempie  ook zei! 

Liefs Tover xxx

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 10 december 2024

Heyy,

Goed gedaan hoor fijn dat het een fijn gesprek was met je leerkracht! Hoop dat je nu weer de goede kant op gaat ik ben trots op je!❤️

Liefs van mij <3

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2527 reacties
  • 10 december 2024

Ohja en  ​@Tartan15  een beloning (of straf) kan ook gewoon je gevoel zijn. Dat je trots bent of je eventjes schaamt. Of dat je meisje je een klusje laat doen of juist heel trots is bijvoorbeeld! ♥️

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 11 december 2024

Hoi Tartan15. Wat goed van je. En ook knap dat je zo toegaf. En ik hoop dat het nu beter wordt. En dat je weer plezier krijgt. En ik ben het met Tover eens. Belonen is beter.  Kun je beter voor gaan. En alleen als het moet iets vervelends doen. Ik denk dat je meisje dat ook leuker vind dan dat jij straf krijgt. Maar het gaat vast goed. Veel succes! 

Groetjes Tjempie xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 15 december 2024

Hoi ​@Tover01  en ​@Tjempie   Lief! En jullie hebben helemaal gelijk. Ik ga daar ook op letten. Dankjewel! En lieve ​@ItsJustMe  dankje voor weer jouw lieve woorden! Je bent echt een fijne en lieve jongen! 😘 Iedereen trouwens nogmaals bedankt! ♥️ Ik begin er nu echt ritme in te vinden en het gaat goed, met een paar heel kleine foutjes maar niks ergs 😄💪 Kindertelefoon ook bedankt voor een fijn gesprek 😘

Groetjes liefs Tartan X 

NightShadow
  • 184 reacties
  • 2 januari 2025

Hey  ​@Tartan15

Het spijt me dat ik het nu pas lees en zie! Wat rot voor je! Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. Ik zie je nog steeds als die lieve leuke jongen die er altijd voor iedereen is en ik weet zeker dat de anderen hier dat ook doen. Heb je al met je gymdocent gepraat? Het komt allemaal weer goed, want je hebt al zoveel doorstaan en overwonnen! En eh, iedereen is weleens dwars, ik ben daar zeer goed in, dus als je fouten maakt en een keer dwars bent is dat mensenlijk. Je kan niet perfect worden en dat is ook niet nodig!

Sterkte!

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 2 januari 2025

Hoi beste lieve ​@NightShadow  het is helemaal geen enkel punt dat je het nu las 😉 ik ben er ook wisselend en dat mag en is totaal niet erg! Je lieve reactie doet mij echt goed! Ja het was even een soort terugslag voor mij met wat minder slimme acties waar ik gelukkig wel weer wat van geleerd heb 🤭☺️. Ik denk dat ik ook schrok en terug dacht aan toen en mij weer zorgen maakte en schaamde zoals ​@Tjempie  ook zei. Ik heb inderdaad met mijn gymjuf gepraat, mijn gevoel en gedoe uitgelegd. En ik heb excuses aangeboden en haar gezegd dat ik ook begreep dat ze mij strafte, en ook nu afspraken gemaakt over hoe het nu beter kan gaan. Ze vond het sterk dat ik bij haar kwam en we hebben nu goede afspraken. Ik heb ook veel met mensen om me heen gepraat, ouders, vriendin, buurmeisje, etc. . Dat helpt me echt. En ik moet zeggen dat ik me daarnaast ook weer beter en stabieler voel. Het is denk ik ook een puber jongens-ding wat ik af en toe heb en ik weet dat het er bij kan horen in mijn geval ☺️ ik kan soms wat uitbundig en energiek zijn en ook wel eigenwijs maar dat komt goed met de juiste mensen om me heen zoals mijn vriendin haha die weet wel hoe ze mij op de plek zet ;). Het is echt al weer een stuk beter en ik ga dit handelen 💪 echt lief wat je over mij zegt ! Zo wil ik ook liefst zijn. En ik wens jou ook echt alle liefde en power en van mij een knuf! 😘😘

Groetjes Tartan ♥️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii ​@Tartan15 ,

Hoe gaat het nu? 💖

Liefs 🤗

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 26 januari 2025

Hoi hoi ​@Boterbloempjee  lief dat je het vraagt! Het gaat goed hoor. Ik ben er wel overheen en ik weet ook dat niemand perfect is dus daar leg ik me gewoon bij neer 😉. Moodswings zijn er soms wel maar ik kan er mee omgaan, ik weet het van mezelf dus kan ze ook veel beter onderdrukken zeg maar. Her komt gelukkig vooral uit mijzelf en daardoor hoeft dat straf of beloning ook veel minder dan ik dacht. Ik zag eerst voor me dat dat weer dagelijks mijn "programma" werd maar dat hoeft gelukkig niet. Tuurlijk is de angststoornis niet helemáál weg naar wel hanteerbaar. Dat wou ik ook heel graag, dat ik het aanvoel, het zelf ook weet en kan handelen. En dat lukt steeds beter waardoor depressieve gevoelens en boos of verdrietig zijn ook veel minder is. En op school gaat het ook eigenlijk normaal goed. Kortom, stabiel en  vaak vrolijk zijn wat ik zo super graag wou! ☺️ Nogmaals wat lief dat je het vraagt en wederzijds gun ik jou ook natuurlijk dat alles zo'n kant op zal gaan!! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 528 reacties
  • 26 januari 2025

@Tartan15 : je ziet zelf dat het niet altijd goed gaat, je wilt zelf iets veranderen aan je buien en gedrag, je bent gevoelig en intelligent, je wordt omringd door mensen die van je houden: het komt zeker goed met je.  Angst hoort bij opgroeien, je wordt er sterker van. Knuffel.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 29 januari 2025

Bedankt hoor ​@Diana  💪😘 mooi gezegd,  je hebt ook wel gelijk. In de "oortjes geknoopt"!  Groetjes liefs Tartan Xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii ​@Tartan15 ,

Hoe gaat het nu? Ben wel nieuwsgierig dus sorry als ik te snel vraag 🤭🙈

Liefs 🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2527 reacties
  • 6 februari 2025

Ik ook hoor ​@Boterbloempjee ! Hoe gaat het ​@Tartan15 ? Je laatste bericht is iig heel positief! We hopen dat het nu nog beter gaat xD. En heb je geen "straf" meer hoeven te krijgen? 😊 Ik hoop dat het super gaat met jou en je lieve topper vriendin! Liefs Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4237 reacties
  • 6 februari 2025

Hey ​@Tartan15  had je reactie van 11 dagen geleden gemist. Wat fijn dat het zoveel beter gaat nu. Hoop dat het ook nog steeds goed met met jou en je vriendin. Zet zo door. 👍🏻

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 6 februari 2025

Hoi hoi lieve jullie ! ​@Boterbloempjee  en iedereen, het gaat goed hoor! Eigenlijk heb ik een heel saai verhaal nu want het loopt allemaal best goed, en ook op school heb ik niks “geks” meer gedaan of meegemaakt haha. Het lijkt alsof het nu allemaal wel in m'n systeempje zit en vanzelf gaat. Ook dat dwars zijn heb ik van me af gezet. Nergens goed voor en ook niet leuk voor anderen.  Wel, zoals velen van jullie, druk met school en het ecologische boerenleven XD. Ik kan er hier natuurlijk niet te veel over vertellen maar waar veel anderen gedoe hebben met te veel stikstof (wat ook echt slecht is voor de natuur) hebben wij dat niet doordat we al heel lang "natuurlijk” boeren, en ik help veel mee dus dat geeft wel wat drukte en werk. Mijn ouders remmen mij wel wat af en ik mag nog niet al het werk doen wat ik wil hihi.  dan wordt het nog te druk vinden ze.  Maar goed dat terzijde. In elk geval gaat het eigenlijk best lekker, ik gebruik voorlopig wel medicatie in lage dosis en alles bij elkaar zorgt dat dat ik stabiel ben. Dus nee ​@Tover01  ik heb niks meer gehad haha! Ja wel klusjes maar dan omdat dat gewoon erbij hoorde ;) Lief dat jullie het vragen en ik hoop dat ik niet te veel klets nu! 🤗😘En het gaat zeker ook heel fijn met mijn lief! 

Groetjes liefs Tartan XXX

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 7 februari 2025

Haii lieve ​@Tartan15 ,

wat fijn dat het goed met je gaat!🤗🩷 dat is je heel erg gegund!! 🫂♥️

Kletst vooral zo lang je wil hoor😉🥰ik vind het juist fijn dat het niet kort is 😊

Liefs en knuffel 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 3 maart 2025

Haii lieve ​@Tartan15 ,

hoe gaat het nu met je? 🤗💕

Veel liefs❤️

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 3 maart 2025

Hoi hoi lieve ​@Cantaloupe  het gaat goed hoor! Ik hoop met jou ook ! ♥️♥️ Lief dat je zo betrokken bent altijd 😘

Groetjes liefs Tartan XxX 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 3 maart 2025

Haii lieve ​@Tartan15 ,

ah wat fijn dat het goed gaat 🤗❤️

Welterusten alvast, hoop dat je straks goed slaapt 😘💕

Veel liefs en knuffel🫂

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen