Ok dit gaat een heel lang verhaal worden.
Uhm Ja ik heb dus problemen thuis wordt altijd nr me geschreeuwd en soms fysiek geweld. Ik heb 1 vrtrouwenspersoon we noemen hem ff docent 1 hij is mijn oude mentor (benvan brugklas overgeplaatst) en vertrouw hem volledig .
Ok mr ja ik moest dus vr de 2 toetsen van vandaag per se een 9 of hoger halen van me ouders of anders zou ik wr nr vmbo gaan en nog mr dreigementen. Nou ja ik zat daar super erg mee dus ging nr mijn mentor omdat ik het ni mr hield ik had echt tranen in mijn ogen (we noemen mijn mentor docent 2). Ik heb de hele pauze met hem gepraat over thuis en dat ik me ni mr veilig voelde mr ook dat als ik een gesprek met hem mij en mijn moeder zou houden dat ze me er sws mee gaat confontreren. Dus toen zei docent 2: Nou ja ik ga in ieder geval iemand van de zorggroep. Het is niet alsof mijn ouders slecht vr me zorgen.. Nou ja ik ga in iedergeval vragen of docent 1 ook bij het gesprek wil zijn..hij kent me verhaal net iets btr en snapt me net iets btr.
Door thuis presteer ik ook slecht. Ik voel me er echt niet veilig en krijg regelmatig gwn te horen dat ik egoistisch ben een kut kind ben of dat ze een andere dochter wouden...De enige die me begreep is docent 1 (hij is ook vertrouwenspersoon van de school) en geeft me best v l steun.
ok advies heb ik nodig hehe…
im_just_a_random_person_xD