Skip to main content

Big help!!! problemen thuis wordt altijd nr me geschreeuwd en soms fysiek geweld

Toon eerste bericht

37 reacties

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

hi lieve ​@Cantaloupe  en ​@Boterbloempjee 

sry voor mijn late reactie maar ja t gaat nogal slecht.. mijn ouders krijgen hulp maar mijn moeder is nogsteeds heel afstandelijk naar me.. nou ja ze iis wel gwn normaal maar ze haalt de hele tijd dingen van ons gesprek en ze zei dat ik er slecht aan heb gdn om iem van school het te vertellen.. zagen ze srs ni hoe erg ik mezelf door hun verloor.. T voelt momenteel alsof ik de ouder bent hier..

ben ook zenuwachtig voor het gesprek van maandag maar ja.. slaap kneiter slecht en ja dat dus..

liefs

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

Awh jeetje wat ontzettend naar weer😟. Niet erg hoor als je wat later reageert.  En je hebt het juist super goed gedaan door er iemand van school bij te halen!! 😘 Wat erg dat je moeder dat doet..😓en van het slecht slapen.. kan het wat helpen om voor het slapen bepaalde dingen op te schrijven? Ik snap dat je nerveus bent voor het gesprek maandag, maar je hebt wel echt het juiste gedaan want er moet gewoon een oplossing komen.  Hoop dat je toch nog een beetje een fijn weekend kunt hebben en dingen kunt doen die je leuk vind , ookal is het enorm lastig 😕♥️ veel succes maandag, het komt vast goed ♥️verder weet ik even niet goed wat ik moet zeggen, sorry ☹♥️

Veel liefs en dikke knuffel, ik denk aan je 🤗😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 523 reacties
  • 7 maart 2025

Haii lieve ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

awh wat rot dat het niet goed gaat..😕❤️

Niet erg hoor dat je later reageert 😘 ❤️

Sluit me verder bij ​@Boterbloempjee aan, het is echt goed dat je het wel verteld hebt en hoop dat je dat zelf iig ook zo ziet❤️ Veel succes bij het gesprek maandag😘💕

Awh logisch dat slapen niet goed lukt😔❤️ Hoop alsnog wel dat het vannacht wat beter gaat, welterusten alvast ❤️

Veel liefs en dikke knuffel 🫂 ❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

Veel succes morgen, ik denk aan je!😘♥️

Liefs en een knuffel 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 523 reacties
  • 10 maart 2025

hoe ging het gesprek?.. Hoe gaat het verder nu met je?😘❤️

Veel liefs en knuffel 🤗💕

Forum|alt.badge.img+1

haii lieve ​@Cantaloupe 

sorry voor mijn late reactie. Ja het gesprek ging goed, hij was (weer) erg begripvol en aardig we hebben erover gepraat en hij zou het met e zorgcoordinater bespreken maar hield me op de hoogte en zal nooit plots mijn ouders bellen. Ik had in de brief staan dat het echt mijn schuld was, maar hij zei 2x achterelkaar dat het niet was. Ik heb me eig altijd al veilig bij mijn oude mentor gevoeld want hij begrijpt me en is er voor me

okkk

baii liefss,😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 523 reacties
  • 11 maart 2025

dat is fijn😘❤️  Knap dat je het met een brief verteld hebt🤗💕

Geen sorry zeggen hoor, je reageert helemaal niet laat 🙂 (en dan nog zou het niet erg zijn😉❤️)

Liefs en knuffel ❤️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 523 reacties
  • 14 maart 2025

hoe gaat het nu met je?😘❤️

Veel liefs en knuffel 🤗💕

Forum|alt.badge.img+1

hey lieve ​@Cantaloupe  

sorry dat ik een paar dagen niet actief was op het forum. Uhm mijn oude mentor en ik praten tegenwoordig redelijk vaak over thuis en hij geeft me best veel steun dat doet me wel echt goed! Maar thuis gaat het nogsteeds slecht, nogsteeds veel rzies en ik wordt wel minder uitgescholden enzv mr tch..😕

eig mg ik ni op dit forum zijn dus ik doe dit via een prive venster dus drm ben ik minder actief. Mijn moeder heeft iets tegen kt geen idee wat mr dat..

liefs

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 523 reacties
  • 15 maart 2025

geeft niks hoor🤗 Awh wat rot dat het thuis zo slecht gaat😕❤ Fijn dat je het wel bij je mentor kwijt kan maar ja alsnog super rot en erg😔😖

Liefs en dikke knuffel🫂

Forum|alt.badge.img+1

hey ​@Cantaloupe 

Ok ik praat tegenwoordig sws vk tegen hem we noemen die leraar ff meneer Janssen (kt dit is niet zijn echte naam alleen moest ff een naam verzinnen). Nou ja ik en meneer Janssen praten dus vaak en had vandaag weer een fijn gesprek. Hij steunde me en kinda had het nodig nr dat er gister eten enzv nr me was gesmeten en veel ruzie. En als ik paniekaanvallen heb stel ik me aan. Ik doe gwn alles fout ik wil gwn dood yk..? Ik bdl wat als ik er nooit was. Ik bdl ik wil wel leven mr soms lijkt het gwn btr als ik er ni ben..

ok liefs,

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 240 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin (De Kindertelefoon) 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen