Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 114 reacties
  • 1854 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal!

Ik wilde dus graag een topic maken voor alle forummers die zijn weggegaan. Ik wil voor veel respect brengen, omdat ze ons geholpen hebben.

Ik hoop ook stiekem dat sommige weer terug komen.

Ik maak dit topic ook deels omdat ik graag een beetje op de hoogte word gehouden van wie gaat en weer terug komt.

 

Liefs,

      M.


114 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @ItzJustin  Mooi dat het weer beter gaat met je

Reputatie 7
Badge +7

Hoi iedereen,

Ik ga vanaf morgen ook een weekje stoppen op het forum, omdat ik op vakantie ga (zonder telefoon, maar ik zit er nu veel teveel op dus dat is wel goed voor me..).🙂

​​

Reputatie 7
Badge +13

Tot over een week dan @Jesse08 ! Neem vooral je tijd en rust :)

Reputatie 7
Badge +6

Veel plezier op vakantie! Ik hoop dat je even lekker tot rust kan komen in die week weg en we zien je hopelijk snel weer volgende week!🙂

Groetjess en liefs van ItsJustMe 

Reputatie 7
Badge +18

Fijne vakantie @Jesse08  !!  Iedereen trouwens ook! Ik mag er juist weer wat meer op vanwege de vakantie 😊 Maar ook leuke dingen doen buiten en vanaaf en morgen! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

Dankjulliewel @Tartan14 @ItsJustMe en @Anoniemxv  !😊

 

Reputatie 7
Badge +17

Fijne vakantie @Jesse08  ff een weekje geen internet is soms ook wel goed 😅

Reputatie 7
Badge +12

Fijne vakantie @Jesse08!

Wat ga je allemaal doen?

Lekker vakantie vieren!

 

Ik vind het wel echt kut dat achteraf het voelt alsof de vakantie maar 1 seconde heeft geduurd 🙄

Maar nu ga ik zoals iedereen gewoon vakantie vieren!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Voor iedereen die niks te doen heeft en iets zinnigs wil delen:

 

Reputatie 7
Badge +17

hoii ik wou even vertellen dat ik @TikTak erg mis volgensmij waren we allebei tegelijk begonnen hier op het forum, (toen ik Tinker.fan heette) 

 

groetjes smokey

@smokey TikTak is toen ook weggegaan vanwege de nieuwe check toch? Wel jammer idd, want het gaat nu best wel goed en ze had altijd goede posts.

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08  fijne vakantie en vooral genieten!!  En allemaal natuurlijk! @Tartan14  fijn dat je al weer meer mag! 😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Het valt me op dat @Wild Forest ook weg is. Ik hoop dat hij weet terug komt.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +7

Heyy,

Het ging een tijdje weer iets beter hier, er waren weer wat meer reacties. Maar nu gaat het voor mijn gevoel weer wat slechter en ik mis ook een beetje hoe het forum bv 10 maanden geleden ofzo was, de sfeer is vind ik gewoon wat minder. Er zijn natuurlijk veel mensen weggaan en ook bij gekomen, maar de meeste nieuwe mensen blijven maar kort hier en plaatsen niet zoveel.

Ik wou dit even zeggen...

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 

Ja, ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens.

Een paar mensen zijn inderdaad weg.

Qua de sfeer, voor de feestdagen 2023 was de sfeer eigenlijk het beste naar mijn mening. Toen er na ging het een stuk minder maar nu dat weer een paar mensen (vooral @ItsJustMe en @NoahLovesYou , en ook wel bijvoorbeeld @Kingboy of @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ) erbij zijn gekomen vind ik dat de sfeer de afgelopen maand weer een stuk beter is geworden. Daar ben ik gewoon heel blij mee

Liefs ItzJustin

Fijne avond nog iedereen

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Ik snap wat je bedoelt. De sfeer was toen idd anders. Heeft ook wel een beetje te maken met de ‘nieuwe’ check denk ik. Dat heeft de snelheid uit het forum gehaald. Voor de check hadden we bijv. wel eens na 12 uur een topic over slapeloosheid. Het was best leuk om dan ‘live’ tips en ervaringen uit te wisselen met anderen die op dat moment niet konden slapen. Dat soort dingen zijn nu onmogelijk omdat het forum van 23:00 tot 10:00 stil ligt. En mensen komen en gaan. Dat hoort bij een forum als dit.

Mijn ‘probleem’ is nu een beetje dat ik overdag eigenlijk geen tijd heb om op het forum te kijken. Als ik dan ‘s avonds ff inlog en een lange lijst met sekstopics zie gaat de zin om nog verder te kijken en te posten wel een beetje weg. Daarom zijn ‘luchtige’ topics zoals de internet troubles van @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ook leuk. En de muziek topics. Het hoeft niet altijd zwaar te zijn (of over seks te gaan🙄)

Ach ja, het is niet anders. Misschien is dit wat onsamenhangend, idk. Ik ben best moe nu. Gelukkig morgen een vrije dag.

Oh ja, @ItzJustin heeft ook gelijk. Er zijn zeker een paar leuke forummers bijgekomen.

Reputatie 7
Badge +7

Ja dat is zo @ItzJustin ! Er zijn gelukkig wel een paar leuke mensen bij gekomen:)

Maar ja best veel mensen die hier al wat langer zitten zijn ook gewoon veel minder actief, bv bij @Tartan14 weten we natuurlijk de reden maar bij sommige is denk ik de motivatie ook een beetje weg. En bv bij mijn vragenlijst zijn gewoon heel weinig reacties, terwijl een tijd terug er veel meer mensen reageerde op mijn andere vragenlijsten. En dat soort topics zijn er sowieso wel minder , dat vind ik wel jammer.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik vind het ook jammer dat een paar hele goede mensen weg zijn. Echt zonde. Of een paar die minder actief zijn. Maar er zijn inderdaad ook gelukkig een paar leuke mensen bij gekomen. Ook die goed kunnen tekenen en dichten. Het is op en af. We doen het er mee 😉💪

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

@Jesse08 , ik snap het wel. Vroeger toen ik mee keek en nog geen account had was de sweer wel anders ja. Heel jammer. Ik wou dat dat gewoon bleef. Maar ja, daar kun je vrij weinig aan doen…

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Ik hoop trouwens dat @Monkeyboy08 terugkomt , hem mis ik wel. En ook Askygirl. Maar gelukkig is Maiskolfje wel weer terug gekomen 🙂 dus wie weet😉

 

Reputatie 7
Badge +12

@Askygirl komt waarschijnlijk niet meer terug. Ze is nog voor mijn tijd, maar ze heeft hier geen account meer.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik denk ook niet dat @askygirl terug komt. Ze woonde ook ergens ver geloof ik, in Canada ofzo. Helaas, maar het gaat soms zo 😞 ik vind trouwens @Dobymeis13  wel wat op haar lijken 😉

Ik vind aan de andere kant een paar nieuwe mensen weer echt een goede aanwinst, zoals @CarpeDiem , @Vinera  @candentis  en @Hello1  en nog wel veel meer hoor ! Sorry wie ik vergeet !!😊

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Ja dat weet ik @NoahLovesYou , maar OnbekendeAnoniem had ook even geen account en is toch teruggekomen:)

 

Reputatie 7
Badge +7

@Tover01  , ze woont nu gewoon in Nederland hoor! Daarvoor idd wel in Canada:)

Ja dobymeis lijkt wel een beetje op Askygirl:)

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Jesse08   je hebt helemaal gelijk! 😊 Maarja ze is al best lang weg hier dus helaas :(  maar gelukkig zijn er ook een heleboel leuke mensen gebleven en gekomen! 😍

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

@Tover01  dankjewel hahahah 

 

je TOVERt een lach op me gezicht😊 

 

 

Xx

Reputatie 6
Badge +1

Ejj guys! Haha bedankt! Ik vind het forum leuk! Kan niet zo vaak er zijn maar super top! Zeer lieve jongens zijn jullie valt mij op! Zal proberen vaker te kijken! Drukkk! Ik zie wel veel mensen kort komen en dan nooit terug, of paar weken hyper active en dan verdwenen 😥 it is life! Pubers wij vliegen overal naartoe in the mind! 

Doby xxx

Reageer