Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 107 reacties
  • 1814 Bekeken


Toon eerste bericht

107 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Het is idd jammer dat @AskyGirl weg is. Maar ja, het was haar keuze.

@MickeyMouse mis ik echt heel erg hier. Ben wel benieuwd waarom hij van de een op de andere dag gestopt is, maar dat zullen we wel nooit weten. Ik hoop dat hij nog een keer terug komt.

@Maiskolfje is op non-actief gegaan vanwege de nieuwe check vlgns mij. Wel jammer want die check gaat echt niet meer weg en het gaat ook best goed met de check de laatste tijd.

Dat mensen komen en gaan hoort bij een forum als dit. Wanneer ik weg moet zal ik wel een afscheidspost maken en niet zomaar verdwijnen. 😉😄

Hey,

Iemand heeft mij herkend hier zonder dat ik dat wil, dus ik laat mijn account verwijderen. Maar ik kom terug met een nieuw account (met een andere naam) dus ik blijf wel gewoon!

Liefs,

@Jesse08 

Reputatie 7
Badge +7

Zo, ik schrok al.

In ieder geval goed om te weten Jesse08!!!

Reputatie 7
Badge +11

Hoi Jesse,

Naar dat iemand je heeft herkend, fijn dat je wel terugkomt!

Liefs ​Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik schrok ook al. Goed dat je iig wel blijft.

Reputatie 7
Badge +11

Fijn dat je het eventjes meld, jammer dat je herkent bent. Tot straks dan maar!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +7

Hey,

Ik had uit paniek mijn account snel verwijderd, maar niet nagedacht dat ik ook updates op mijn topics wil geven...

Ik kan dus gewoon niet weer opnieuw anoniem beginnen, en heb nu ook een beetje spijt dat ik mijn account verwijderd heb... 

Maar ja, ik ben dus Jesse08 😉

Reputatie 7
Badge +11

Welkom terug @Anoniem3675! Ik weet niet of ik je naam blijf onthouden >_< Waarschijnlijk na een tijdje wel. 

Blij dat je weer terug bent!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug Jesse...ik bedoel @Anoniem3675  😄

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel @Natureflower en @tim16 !😄

Reputatie 5
Badge +1

Ik neem ff een pauze van het forum maar kom wel weer terug want het gaat nu iets minder goed en ik zit bij zo iemand die mij mentaal helpt enz dus ik kom sws terug.

Reputatie 7
Badge +11

Jammer dat het minder gaat @rutger! Hopelijk gaat het gauw weer beter met je!

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +7

@Monkeyboy08 is ook een soort van "weg" volgens mij... :(

Hij is al een paar keer getagd en heeft daar niet op gereageerd, en in zijn handtekening staat dat hij bijna niet meer actief is.

Het is echt zo dood hier nu! Ik vind dat echt jammer:(

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Ja, het is jammer dat @Monkeyboy08 ‘weg’ is. @Tartan14 heb ik ook al een tijd niet meer gezien.

Ik snap wel wat je bedoeld dat het dood voelt hier. Dat komt ook wel omdat sommige mensen die veel postten, zoals @MickeyMouse of @benebird bijv, hier niet meer zo vaak komen (MickeyMouse lijkt wel helemaal verdwenen).

Ik heb zelf de laatste tijd door drukte met andere dingen (School, relatie) ook steeds minder tijd/motivatie om te reageren. De sfeer is ook wel echt anders dan een jaar geleden lijkt het. En tja, hoe vaak kun je op hetzelfde seks topic reageren. 😅

Reputatie 7
Badge +7

Ja, klopt @tim16 . Ik vond de sfeer een tijd geleden ook veel beter.

Nu zijn er veel topics/reacties van mensen die naar een paar reacties hebben en soms nadat ze een topic openen niet eens reageren. Dat vind ik zelf wel vervelend:/

Ik snap wel dat mensen het druk hebben, maar ja dat was vorig natuurlijk ook al zo. 

Reputatie 7
Badge +11

Helemaal mee eens, het is een beetje dood hier.

Ik heb het net zoals @tim16 erg druk, en ik heb ook minder motivatie. En om op school nou naar mogelijke leuke topics te kijken tussen al die sekstopics…

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +11

@gayniksmismee is ook weg, of niet? Heb ik dat gemist? Dat is best wel jammer. Hij (/zij) gaf enorm goede reacties.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen!

Ik ben inderdaad afgelopen tijd niet actief geweest (wel wanneer ik getagt werd even gekeken), maar het gaat goed met mij hoor! Ik zal morgen even reageren op een paar topics van mij :)

Is er verder nog wat bijzonders gebeurt op het forum?

Groetjes, Monkeyboy08 :)

Reputatie 7
Badge +17

@Natureflower Ja, @gayniksmee heeft haar account laten verwijderen. 

@Jesse08 Ja, mensen hebben het altijd druk. Maar een jaar hadden we ook nog een minder strenge check natuurlijk. De nieuwe check heeft de snelheid er wel een beet uit gehaald (hoewel het nu best goed gaat de laatste tijd)

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@Monkeyboy08 , fijn dat het goed met je gaat:) 

OnbekendeAnnoniem is terug (yes;)) , verder is er niet echt wat gebeurt vgm.

@tim16 , ja , dat klopt.. Het gaat nu idd wel goed, maar ja er zijn wel hele leuke mensen hier weg gegaan, dus ja dat maakt de sfeer ook slechter.

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Ik weet niet of het erg onmerkbaar was, maar ik ben de laatste tijd wat minder actief, en ik ga nog minder actief zijn. Ik heb het gewoon nogal druk in het leven, en ik merk dat ik wat minder motivatie heb. Ik reageer nog wel af en toe natuurlijk, zo makkelijk kom je niet van me af ; )

 

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Natureflower 

haha mooi dat we niet zo snel van je afkomen, wel jammer dat je minder actief bent maar dat is dan maar zo he. Hopelijk gaan die '’drukke'’ dingen goedkomen en ik hoop dat je meer motivatie krijgt enzo!

we staan allemaal achter je als het misgaat! en ook als het goeddaat!

groetjes @Kingboy  en @iedereen + fijne dagen @Natureflower !🤠👑🎍💐💐

Reputatie 7
Badge +17

@Natureflower Ja, viel wel op dat je wat minder reageerde. Maar helemaal prima toch? Heb dat zelf de laatste tijd ook een beetje, minder motivatie en tijd.

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 mis ik ook al een tijdje. Hoop dat alles goed met je is. Het valt toch op wanneer iemand die best vaak post ineens ff weg is.

Reputatie 7
Badge +7

@ItsJustMe is ook weer terug 😄

Reageer