Skip to main content

Hi ik ben 13 en heb het echt moeilijk thuis ma soms ook op school ik heb me al gesneden in m’n arm en been m’n leerkracht had het gezien en zei dak dat ik dat niet mag doen maar ja het helpt me wel en ik voel me er lijk wel beter door ma dat is maar voor een tijdje. Ik doe mezelf op verschillende manieren pijn. 

Ik heb al 2 maand niet gesneden maar  ik weet dat het slecht is ma nu gaat het al wat beter. Ik heb nu iemand die veel om me geeft en een hele goeie vriendin maar nog steeds helpt het niet alles 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: post geen triggerende of schadelijke content.

Zelfverwonding kan even helpen maar daarna voel je je heel schuldig zoals je zelf ook al aangeeft. 

Ik denk dat het vooral belangrijk is om te kijken waarom je je snijdt, je zegt je thuissituatie. Heb je al eens contact gehad met veilig thuis? Zij kunnen je hier mee helpen! 

Wel super knap dat je al 2 maanden clean bent xx

Liefs 

Anoniem789 

Zelfverwonding kan even helpen maar daarna voel je je heel schuldig zoals je zelf ook al aangeeft. 

Ik denk dat het vooral belangrijk is om te kijken waarom je je snijdt, je zegt je thuissituatie. Heb je al eens contact gehad met veilig thuis? Zij kunnen je hier mee helpen! 

Wel super knap dat je al 2 maanden clean bent xx

Liefs 

Anoniem789 

Thx maar ik ben gestopt met snijden ik heb me wel vorige week heel m’n arm verbrand

Reageer