Skip to main content
Vraag

verslaafde vader

• 9 januari 2025
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hey, 

mijn vader is helaas verslaafd aan drugs, drank en sigaretten. toen ik 7 jaar oud was had mijn vader teveel drugs genomen en teveel gedronken waardoor mijn vader bijna dood ging, ik was met mijn zus alleen thuis en moest mijn moeder in paniek opbellen. sinds dien heb ik erg last van trauma’s, en andere dingen. ik kon m’n vader ook vaak bijna een jaar niet zien door de situatie. hij is vaak opgenomen en het ging niet altijd goed met hem waardoor we veel met de jeugdzorg in gesprek moesten. ik merk dat het me erg heeft beschadigd, fijne avond🖤

3 reacties

Milan 1
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 9 januari 2025

Oei dat is fijn dat hij verslaafd is aan drugs en drank en roken en ik kan het weten want vader is zelf ook verslaafd aan roken maar dat is wel heel erg met jouwn vader zoals je weet kan je altijd praten met de kindertelefoon daar kan je gevoelens wel kwijt en sterkte met je vader 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Dat klinkt niet fijn allemaal. Goed dat je jouw verhaal durft te delen. Als je vragen hebt kan je altijd chatten of bellen met de Kindertelefoon. 

Sterkte en liefs

Fem_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 274 reacties
  • 10 januari 2025

Lieve ​@GN87om48 ,

Jeetje wat een verdrietige situatie thuis, maar wat super knap dat je dit met ons durft te delen. Ik kan me voorstellen dat dit voor veel spanning en verdriet in jullie gezin heeft gezorgd. 
Misschien vind je op ons forum steun en misschien ook lotgenoten die hetzelfde hebben meegemaakt en die tips of ervaringen met je kunnen delen hoe zij met de situatie zijn omgegaan, maar als je het fijn vind mag je met ons bellen of chatten, je kunt dat je verhaal anoniem delen of met ons kijken wat je nodig hebt om de situatie nu te verbeteren. We zijn  elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bereikbaar op 0800-0432 en je kunt via de site met ons chatten.

Nogmaals super goed van je dat je je verhaal met ons deelt!

Heel veel sterkte,

Liefs,

Fem,  De Kindertelefoon

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen