Skip to main content
Vraag

verslaafd aan het drinken van de plas van een ander

• 2 november 2024
  • 6 reacties
  • 435 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi

ik ben verslaafd aan het drinken van de plas van een ander laatst was ik een weekend weg en daar ontmoette ik iemand die dat ook wou dus dronken we elkaars plas. Na de vakantie heb ik hem niet meer gezien, wat moet ik doen. 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4 (Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan).

6 reacties

RIPSTUDYGO
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 1 februari 2025

Ayo wat?

zoek ff professionele hulp want dit nogal.. speciaal

En ongezond vooral

Dus voor je eigen bestwil, vraag therapie of zoiets 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 1 februari 2025

Hey ik snap wat je voelt ik hou ook van plas maar nu heb je misschien t gevoel dat je t nodig hebt en je bent nog jong en hebt t net ontdekt maar je gaat langzaam ontdekken hoe je t op een normale manier mee om kan gaan 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 2 februari 2025

Wil je alleen de plas van die ene specifieke persoon drinken of mag het de plas van om het even wie zijn?  In het tweede geval kun je misschien aan een vriend of eo helpen om je een plezier te dien.

teddybeer
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 41 reacties
  • 2 februari 2025
RIPSTUDYGO schreef:

Ayo wat?

zoek ff professionele hulp want dit nogal.. speciaal

En ongezond vooral

Dus voor je eigen bestwil, vraag therapie of zoiets 

Deze reactie kan hard en kwetsend overkomen!

Let dus echt op met wat je schrijft en als je reactie negatief is reageer dan gwn ni. En ik weet, das moeilijk ma probeer het dan te negeren.

Groetjessssss
Teddybeer

xXyuri123
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 18 maart 2025

dit lijkt mij erg ongezond

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 30 reacties
  • 18 maart 2025

doe dit alstublieft nieet dat is het is zeker niet gezond en gevaarlijk voor je nieren

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen