Hallo,
Wat vervelend zeg, ook om te lezen dat je er met niemand over kunt praten.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of chatten als je anoniem je verhaal wilt delen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het beter wordt.
Groet,
Sienna
hallo ik vind het heel erg voor je en ik snap je mijn situatie in dit is een beetje hetzelfde ik maak het zelfde nu mee
mijn vader was oook zwaar alqohol verslaafd toen moesten we vluchten mijn moeder ik en me zus omdat me vader vaak agresief wert en nu nadat die 2 jaar gestopt is begint hij weer met drinken en niet een beetje ook
ik weet hoe het voelt maar wij kunnen daar niks aan doen het is niet onze verantwoording zeg ik altijd maar
dus in jouw geval zou ik wel iemand opbellen die je vader weer naar een safe huis brengt zodat die geholpen wordt net zolang tot het wel echt weer beter gaat
het is meschien wel heel moeilijk wat ik snap maar als je het niet doet gaat die weer heel heel veel drinken en wordt het juist weer heel erg terwijl als die naar dat safe huis gaat wordt die mischien juist wel weer beter dus ik zou dat gewoon doen
het ligt er natuurlijk ook aan of je nog bij hem woont zo ja is het moeilijker natuurlijk maar je moet maar denken dat een verslaving gewoon een ziekte is en dat iemand je vader gewoon moet helpen dat is voor iedereen en ook voor jezelf beter
ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je dit gaat doen