Skip to main content
Vraag

stoppen met roken

• July 7, 2026
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

jan met de koekepan
Forum|alt.badge.img+1

Iemand tips voor stoppen met roken, want ik ben misschien een heel klein beetje bijna zwaar verslaafd. normaal gesproken kon ik het nog wel weg leggen maar nu na een dag verlang ik toch weer naar een sigaret of in elk geval nicotine.

Dus iemand tips, want het begint mijn ouders beginnen zich af te vragen waar mijn geld heen gaat en er dus langzaam achter beginnen te komen wat ik eigenlijk niet wil.

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 11, 2026

Hoi ​@jan met de koekepan ,

Er zijn veel dingen die je laten stoppen met roken

Zoals een nicotine pleister weet niet hoe het echt heet maar:

je plakt het dus op je arm of ergens anders maar vaak op je arm en er zit dus iets in wat je nicotine geeft of dat gevoel geeft zodat je sneller stopt 

Maar het is wel duur dacht ik

En anders kan je het ook aan bijvoorbeeld chat gpt vragen wat het beste werkt om te stoppen met roken.

Hoopt dat dit helpt!

Groetjes sparkle.

kittenlover 14
Forum|alt.badge.img

Dit kan je doen, gooi ze weg. Dwing jezelf hem weg te leggen. Gebruik een limit sigaretten per dag. Ondek iets anders waar je gelukkig word, ik word t bijvoorbeeld van muziek. En je kan er zeker van Afkomen als je je best echt doet dus je kan het 🫶

jan met de koekepan
Forum|alt.badge.img+1

--Onnodige quote verwijderd--

Hé heb ik geprobeerd met dat limit ik rook er zelf 2-3 op een dag maar als ik dan alleen maar 3 pak en heb ze alle 3 op dan moet ik toch weer 1 pakken dus zo'n limit heb ik geprobeerd werkt niet.

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • July 28, 2026

Mijn opa is ermee gestopt door elke keer dat hij de neiging had een pepermuntje te pakken/eten. Dus zoek iets van een actie of iets kleins uit of eetbaars (wat niet te duur is) dat je kan doen of pakken of eten als je de neiging hebt om er vanaf te komen.

- OnlyMe

jan met de koekepan
Forum|alt.badge.img+1

Hè ​@OnlyMe ik heb al geminderd van 2 pakjes per week naar 1 pakje per 2 weken en heb nu al 3 dagen niet gerookt en heb ook minder de neiging om te pakken

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 31, 2026

Hey, nou dat is top! Ga zo door, je bent goed bezig! 👍😄

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • July 31, 2026

Goed bezig ​@jan met de koekepan ! Komt dat door de tips hier? Oh en miss helpt het ook (kleine extra tip) als je onder account peukenroker weghaalt, omdat je zo goed bezig bent met stoppen!

- OnlyMe