Vraag

seks verslaafd

  • 22 December 2023
  • 4 reacties
  • 715 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 16 jaar en heb seks gehad met 10 verschillende jongens en met zo veel jongens gekust dat ik de tel kwijt ben.. ik heb voor het eerst seks gehad op mijn 15e verjaardag en ben over 4 maanden 17. Ik was vroeger erg onzeker over mijn huidskleur en ik voelde me daarom lelijk. Ik begon onbewust met jongens te kussen en seks te hebben als soort van male validation. Zo voelde ik me waardig en mooi genoeg, want waarom zou je iemand neuken of kussen die lelijk is. Nu dat ik wat ouder ben voel ik mij minder onzeker en kan ik ook inzien waarom ik seks had met jongens die ik niet mooi, leuk of aantrekkelijk vond en ik er geen zin in had. Nu heb ik nog steeds wel last hier van en ik weet niet hoe ik dit stop. Ik maatrubeer meerdere keren, elke avond. Ik heb 1 keer per 1 of 2 weken seks. Ik denk dat ik seks verslaafd ben geworden en ik heb nog steeds seks om de fouten redenen. Ik voel me een hoer en een slet en ik vind het zo kut maar ik kan niet stoppen


4 reacties

Badge

Hey ik ben ook verslaafd aan dit en ik snap wel wat je bedoelt ik denk dat je er wel overheen gaat groeien maar ik zou het bij 1 zelfde persoon houden en die steeds neuken 

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ken je trouwens ; FIER?  www.fier.nl. Je kunt er anoniem bellen en chatten en ze zijn heel goed in het begeleiden van mensen die iets willen veranderen maar niet goed weten hoe ze dat kunnen doen.

Veel succes verder en geloof in jezelf, je bent vaak sterker dan je denkt.

Badge

D

Badge

Hey ik ben ook verslaafd aan dit en ik snap wel wat je bedoelt ik denk dat je er wel overheen gaat groeien maar ik zou het bij 1 zelfde persoon houden en die steeds neuken 

Ik vind het echt fijn om te horen dat ik niet de enige ben want ik durf het met niemand te delen en ik wil er graag over praten met mensen die door t zelfde gaan

Reageer