Vraag

luiers dragen lekker vinden


Badge

Hé allemaal,

Ik heb een luier fetish en vind het dus leuk om luiers te dragen en ze te gebruiken waar ze voor gebruikt zouden moeten worden😅.

Zijn er anderen die ook een luier fetish hebben en hier over willen praten en hun ervaringen en/of meningen willen delen?


15 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Toch best bijzonder dat verschillende mensen die ik hoor door broek/bedplassen luiers moeten dragen en hier dan een lievde voor ontwikkelen. Maar ik begrijp het wel ik ben zelf ook een aantal bedplasser en moet luiers dragen. Hoewel ik liever geen bedplasser zou willen zijn vind ik het absoluut niet erg om een luier te dragen.

Ook de little age heb ook. Ik voel me graag 3-4 jaar. Soms als ik 's avonds mijn luier om hen gedaan plas ik er ook wel eens bewust in. Het voelt stout maar het zorgt wel voor een volledige ontspanning ofzo vind het eigenlijk lastig uit te leggen wat ik dan precies voel.

Opzich maken wij van luier dragen wat iets negatief zou moeten zijn een positieve ervaring. En natuurlijk is het een beetje ongewoon of "raar" maar :who cares? Gewoon zijn is toch ook saai...😅

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben practisch mijn hele leven lang al bedplasser, hierdoor kan ik natuurlijk luiers dragen. Ik heb het heel lang heel erg gevonden en zou er nog altijd graag van af zijn.

 

Maar ik moet wel zeggen dat het luier dragen opzich soms ook prettig kan zijn. Maar een fetisch zou ik het niet noemen, ik denk dat ik ook te jong ben om dat te weten misschien.

 

Ik heb ook een little kant, met een leeftijd van ongeveer 4 jaar. Mijn speentje heb ik altijd achterin mijn ondergoed lade verstopt. Hier graait immers toch nooit iemand in. Blijf moedig en accepteer je zelf :-)

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +1

...

Hi Linne,

 

Leuk dat ik niet de enige ben. Van mijn 7e tot mijn 12e bedplassen geweest. Toen al soms plezier in gezien. Nu draag ik regelmatig een luier voor de lol. Soms doe ik er ook wat in. Mijn vriendin weet hier van gelukkig en accepteert het. zelf vind ze het niks. 
 

Ik ben benieuwd wat de psychologie hier achter is. Bedplassen was echt niet altijd leuk en toch is het een fetisj geworden…

Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe dat komt... Ik heb wel een theorie: Elke dag heb je zorgen of je vannacht eindelijk een keer droog zou blijven. Het maakt je onzeker maar als je een luier(broekje) draagt geeft dit een beschermd gevoel waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je wakker wordt tussen de natte lakens. Dat gevoel van bescherming voelt ook als een soort geborgenheid en misschien vinden we het daarom wel fijn.

Als ik bewust in mijn luier plas voelt het alsof alle verantwoordelijkheid die ik heb verdwijnt... een erg fijn gevoel van totale ontspanning. Het is ook lekker warm en de luier blijft comfortabel zitten ook als deze nat is.

Badge

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik denk inderdaad dat dat het is. Als ik me klote voel doe ik er ook vaak eentje aan en voel ik me meteen beter. Het zit heerlijk comfortabel inderdaad als je er in plast! En dat gevoel heb ik precies hetzelfde. 

Badge

Altijd als ik langs de luiers in de winkel loop voel ik een vleugje van jaloezie towards degene die ze “mogen” dragen. Ik wil al echt 1 jaartje weer luiers proberen, ik heb dan ook een little space (een bui waarin je je jonger voelt dan je bent, bv mijn little space is 5 jaar) en een speentje along met andere baby spullen. Alleen heb nooit echt de guts gehad om het te kopen. Daarnaast heb ik niet echt een veilige plek om er van te genieten en mee te experimenteren. Ik woon namelijk op een woongroep voor jongeren die uit huis gezet zijn…

iemand tips voor mij?

Badge

Ik draag ook luiers en weet zeker dat ik er een fettish voor heb. Bij mij is het ook ontstaan door bedplassen en nu draag ik ze nogsteeds.. 

Badge

Dat is jou eigen mening. Ik wil graag zijn wie ik wil zijn en dat doe ik door middel van het dragen van luiers. Zoek de afkorting "tbdl" (todler baby diaper lover) maar eens op op internet. Ik ben zeker niet de enige in Nederland met een luier fetish. Mensen zoals wij zouden het chill vinden als anderen ons zouden respecteren en ons laten zijn wie we willen zijn. 

Jij vind dat luiers niet voor pubers zijn, maar mijn luier ervaring begon met dat ik vanaf mijn 10e de diagnose heb gehad met dat ik incontinent ben. Wat betekend dat ik mijn behoeftes niet in kan houden en dus zomaar laat gaan. Hierna begon ik, doordat ik luiers 24/7 draag, het enorm chill te vinden om luiers te dragen.    

Badge

Toch best bijzonder dat verschillende mensen die ik hoor door broek/bedplassen luiers moeten dragen en hier dan een lievde voor ontwikkelen. Maar ik begrijp het wel ik ben zelf ook een aantal bedplasser en moet luiers dragen. Hoewel ik liever geen bedplasser zou willen zijn vind ik het absoluut niet erg om een luier te dragen.

Ook de little age heb ook. Ik voel me graag 3-4 jaar. Soms als ik 's avonds mijn luier om hen gedaan plas ik er ook wel eens bewust in. Het voelt stout maar het zorgt wel voor een volledige ontspanning ofzo vind het eigenlijk lastig uit te leggen wat ik dan precies voel.

Opzich maken wij van luier dragen wat iets negatief zou moeten zijn een positieve ervaring. En natuurlijk is het een beetje ongewoon of "raar" maar :who cares? Gewoon zijn is toch ook saai...😅

Hi Linne,

 

Leuk dat ik niet de enige ben. Van mijn 7e tot mijn 12e bedplassen geweest. Toen al soms plezier in gezien. Nu draag ik regelmatig een luier voor de lol. Soms doe ik er ook wat in. Mijn vriendin weet hier van gelukkig en accepteert het. zelf vind ze het niks. 
 

Ik ben benieuwd wat de psychologie hier achter is. Bedplassen was echt niet altijd leuk en toch is het een fetisj geworden…

Badge

Hé allemaal,

Ik heb een luier fetish en vind het dus leuk om luiers te dragen en ze te gebruiken waar ze voor gebruikt zouden moeten worden😅.

Zijn er anderen die ook een luier fetish hebben en hier over willen praten en hun ervaringen en/of meningen willen delen?

Je bent niet de enige die dit fijn vind. 
Ik draag al van jongs af aan, zelfs toen ik nog heel jong was  

vanaf wanneer draag jij?

 

Badge +1

sommige mensen raken van dit soort dingen opgewonden het is geen keuze. Deze persoon vind het leuk om slaaf te zijn en de ander word geil van poep. Je hoort maar gewoon te accepteren dat deze mensen dat leuk vinden. Het is dus wel normaal al komt het niet vaak voor

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Je vroeg om mijn mening dus geef ik die

Badge

Dit is niet normaal

 

Ik snap je helemaal Niek. Ik heb zelf ook een luierfetish.  Zo draag ik sinds m'n 11de weer luiers voor de lol. M'n ouders weten het ook en ze hebben er geen problemen mee.  Zolang je er niemand kwaad mee doet is het gewoon prima! ( ik weet niet of jouw ouders ook zo denken) Nou draag ik ze slechts voor de lol en ben niet incontinent en snap ik wel dat het chill is!  Zelf heb ik wel een beetje moeite om andere mensen te ontmoeten die ook luiers dragen.  En ik ben niet echt van plan om het aan m'n vrienden te vragen omdat ik bang ben dat ze er dan mee zullen gaan pesten. 

Reputatie 4
Badge +3

Er zijn veel fetishes maar ik vind dit wel echt raar, luiers zijn voor baby's, niet om als puber in rond te lopen en ze te gebruiken puur omdat je het lekker vind ofzo.

Badge

@Peter0228 
Leuk dat je hetzelfde hebt.  Ik heb het tot nu toe 1 persoon, een vriend, verteld en dat voelde enorm goed.

Reageer