Vraag

lastig probleem met vapen

  • 25 January 2024
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik was op een feestje van mn beste vriendin en veel van haar vrienden (die ik nog niet zo goed kende) gingen vapen en ik dacht yoloooo ik ga ook vapen en het was best lekker. de ouders van mijn beste vriendin waren er achter gekomen dat ze vapete en nu mag ze geen contact meer hebben met haar vapende vrienden. (een beetje achtergrondinformatie op de bassischool was ik het rare kind en niemand mocht mij en wou gewoon eens een keer wat populairder zijn en het verleden vergeten en ook gwn omgaan met mensen die niet helemaal legaal zijn zegmaar). ik wil graag een vape kopen maar mijn beste vriendin zei dat als ik dat zou doen we geen vrienden meer waren en ik zei ik doe het alleen op de school wc en toen werd ze helemaal boos. ik wil alleen vapen omdat het lekker is maar ze zei dat ik ging vapen voor aandacht en ik zei misschien wel maar ik vind het ook gwn lekker. en ze zei ook dat ze bang was dat ik ging hangen met drillers maar ik ben echt niet gek hoor om dat te doen. 

zal ik de vape kopen en het verbergen voor haar of heb je nog ander advies (het zou heeeel fijn zijn thx alvast xxx)


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoe krijg je nog vapes nu de smaakjes verboden zijn dan? Keuze is makkelijk dus

ja ik heb gwn de snap van sommige dealers en die zijn wel duurder dan normaal maar dan heb je wel een smaakje

Reputatie 5
Badge +4

Zijn er nu minder vapers in Nederland sinds de smaakjes verboden zijn vraag ik me af ?  Of daardoor meer mensen die richting sigaret gaan ?  

  ja weet ik veel denk t niet ik koop die vapes ook gwn via snap

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Je_fav_tata,

Wat een verhaal. 
 

Uiteraard ben je vrij om te doen wat je zelf wil. Als jij gewoon wil vapen, moet je dat lekker doen. Het is niet aan je vriendin om dat voor jou te bepalen. Maar ik zou het ook niet geheimhouden voor haar. Je kunt er gewoon open over zijn en als zij dat niet waardeert dan is het misschien niet de juiste vriendin.

 

Je moet het wel echt doen omdat je het lekker vindt, en niet voor de aandacht, dat is nergens voor nodig. Je bent goed zoals je bent. ❤️ en let je erop dat vapen verslavend is? En slecht voor je gezondheid?
 

kusjes

Reputatie 4
Badge +3

Hii @je_fav_tata 

 

Als jij het lekker vindt om te vapen moet je dit vooral doen en je niet laten tegenhouden door je vriendin. Als je dit zelf niet wil dan ook lekker niet doen. 
 

succes

 

xoxo

Reageer