Vraag

ik voel me een monster

  • 28 February 2024
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Halo ik hou mijn naam en leeftijd liever privee

Aleen heb ik een klein probleem ik voel mij niet helemaal mens ik voel me geen dier maar en monster nu zullen julie denken een monster hoe kan dat ik zal het uitleggen ik ben helemaal niet van de mensen in de stad tuis voel ik me helemaal niet op mijn plek ik ben het liefste buiten lekker aan het vissen een boswandeling maken of andere dingen in de natuur nou is dit niet zo raar maar de natuur is soort van mijn tuis de dieren zijn mijn eten soort van vis in iedergeval want dat mag ik ken planten uit mijn hoofd die eetbaar zijn ik heb mijzelf leeren jagen met pijl en boog  nou deden ze dat vroeger ook maar nu komt het monster stuk ik ging door de action rond Halloween en ik zag een monster masker liggen ik kocht die en sinds dien had ik die elke dag op ik was er eigenlijk verslaafd aan ik deed die ook buiten op en ik ging lekker er mee door het dorp ik stond bekend als het monster van het dorp aleen kinderen werden bang en kwamen aan de deur en ik moest het masker weg doen verplicht maar nu is het zo dat ik me tuis en in de mensen wereld mij niet op mijn plek voelt ik voel me tuis in de natuur zelfvoorzienend zijn en kompleet verschijnen van de beschaving

 

Nou is mijn vraag  zijn er meer zo als mij zo ja 

Heeft er iemand tips ?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik denk het meest bij jouw verhaal aan een otherkin een otherkin is iemand die zich identificeerd als iets dat niet letterlijk op de wereld leeft zoals een eenhoorn, elf, alien en zelfs monsters dus ja ik zou de term even opzoeken! Ik ben zelf een Therian dat is iemand die zich indentieficeerd als een dier, ik vind het dus niet gek

 

Groetjes smokey

Reageer