Vraag

Ik heb een heisje van vape genomen.

  • 26 April 2024
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Badge

Hoi, ongeveer een jaar geleden ging ik met jongens uit de tweede klas tijdens de pauze naar de winkel voor een lunch. Daarna gingen we naar de skatebaan. Ik heb daar één hijsje genomen van hun vapes. Is dit erg? Ik heb er spijt van. Heeft iemand tips? Een vriend van mij weet dit ook. Ik ben soms bang dat hij het tegen mijn ouders zegt. Hij ziet mijn ouders namelijk ook. Mijn ouders zijn namelijk bevriend met zijn ouders.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ach voor een keer proberen hoef je je niet druk te maken hoor. Ik zou het alleen niet vaker doen, het is echt vies spul. En dan om in te ademen , persoonlijk moet ik er niet aan denken. Maar wat jij deed is niet erg toch. Ook je ouders zullen vroeger zelf vast wel eens dingen hebben geprobeerd. Mochten ze er achter komen, wees dan gewoon eerlijk en zeg ook dat je het vies vind en niet meer van plan bent. Dat begrijpen ze vast wel ;)

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! 1 hijsje een jaar geleden? Aahw dat is toch al lang vergeten en ook helemaal niet erg?  Iedereen doet wel eens wat. En weet je? Ik vind het knap dat je er maar 1 nam en daarna nooit weer! Je ouders zullen dan juist trots zijn dat je het nooit meer deed!  Je hoeft je hier echt niet schuldig over te voelen hoor! 

Liefs Tover xxx

Badge

Dankjewel voor jullie lieve reacties. 

Reputatie 4
Badge +2

Na een jaar overkomt je niets meer.

Reageer