hey, ik zit eigenlijk al lang met een probleem namelijk mezelf. Ik ben heel onzeker hoe ik er uit zie, hoe dik ik ben en men gezicht.
nu even over iets anders,
Ik hoorde toen ik 11 was veel van mensen dat ik lelijk was. Ik raakte daardoor in paniek, en begon me te snijden, nu klinkt het misschien raar dat ik dat om die reden deed. Maar ik weet niet waarom maar ik haat mezelf niet alleen men uiterlijk maar ook gwn alles aan mijn lichaam. Ik sneed eerst 1 keer in een week, maar daarna bijna elke dag.
Het voelde goed, het voelde alsof elke druppel bloed mij mooier maakte .eerst snee ik in mijn pols, maar omdat iedereen dat zag begon ik het op men been te doen. Ik had een goede vriend en die had gezien dat ik op men pols allemaal sneeën had, hij zei dat ik moest stoppen .
en dat deed ik ook.
Nu ben ik terug begonnen, maar nu voelt het goed, het kan me niet schelen als ik te diep snij,
het voelt alsof ik controle heb over men lichaam.
Ik glip nu ook tijdens de les weg om mezelf bij de wc’s te gaan snijden, ik kan alleen nog maar denken aan het snijden en hoe goed het voelt. Ik weet niet of dit normaal gedrag is, maar als ik naar andere meisjes zie dan wil ik niet meer bestaan,
Hoe kan ik terug zelfvertrouwen krijgen en stoppen met snijden?