Een woede als ik een missie niet haal op GTA.

  • 29 September 2013
  • 16 reacties
  • 2066 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou, ik speel GTA echt super graag. Maar ik had op GTA IV een missie moeten doen dat je een man moest doodschieten en met een motor eraf moet springen en in een helicopter moet komen (laatste missie van GTA IV). In begin ging alles goed. Alle vijanden doodgeschoten. Maar als ik met die motor op die heli moet landen. En het lukt me niet, krijg ik een dikke woede. Een Wii controller kapot gegooid omdat ik een missie niet haalde. Ik houw erg veel van GTA IV. Ben ook van plan binnekort GTA V te kopen. Maar heb echt geen zin om nog een controller kapot gegooid te krijgen. Want ik krijg me niet onder te controle als ik een missie niet haal op GTA.. Ben ik verslaafd aan GTA? Of moet ik wel eens een ontspannings spel doen zoals Minecraft ofzo om me af te koelen?

Ik heb echt hulp nodig. Ik houw van GTA maar ik wil echt niet nog een controller kapot hebben.

16 reacties

Iemand asjeblieft reageren? Ik heb echt hulp nodig!
Stuur terug pls!
Gewoon frustratie, sla je knuffels
probeer jezelf onder controle te houden. dat is het beste, en maak anders een hoop kussens waar je alles in kan gooien
tegen de muur slaan helpt niet --> je handen gaan bloeden of je slaat er doorheen
zeg ik uit ervaring
(gta V heeft niet zulke moeilijke missies dus je kan hem best kopen)

Lucky
Beste TottalySoldier

ik moet je iets zeggen ik heb hetzelfde probleem maar niet met GTA maar met mc (minecraft) je zegt wel dan je mc kunt spelen maar het kan even erg zijn als GTA wil je weten waarom nou als je muliplayer gaat spelen en je hebt allemaal awesome stuff enzo dan denk je bent baas op die server nee want dan komen ze met 3/5 man op je af en killen je dan gaat je echt helemaal flippen of als je gegrieft wordt dan ga je dan kan je ook de pan uit flippen (zo heb ik mijn crtl toets kapot gemaakt hele ruzie met vader -_-) dan denk je zeker ik ga lekker singleplayer doen nou mooi niet dus je hebt daar ook je huis gemaakt kom een creeper langs en denk oom kijk dat nou een speler komt ie mooi in je rug boom huis kapot en dan staat er vishand1998 has blown up by creeper 😑 of zombies als die je vermoorden kunnen  ze je spullen oppakken 😑 dus het beste wat je kunt doen om af te koelen is je knuffels slaan of gwn creative gamemode zetten dan bouw je gwn iets leuks of zet je villagers gwn in de fik dat werkt wel ik doe het soms ik hoop dat dit je helpt en niet erger uit dan pan gaat flippen probeer je woede onder controle te houden

vishand
Gewoon frustratie, sla je knuffels
hahahahahaha
Ehm misschien niet achter elkaar doen, kijk op Youtube naar dezelfde Missie, of laat je vriend of vriendin spelen die m wel kan / begrijpt.
tja ga knuffels slaan . En vishand ik begrijp je volkomen vooral als je net fcking Diamond heb gevonden en er komt een creeper die je dood maakt.. Zo zwaaar hinderlijk gwn
Beste xayla

Je snapt me tenminste die f### creepers zijn echt irritant
ja als ik vroeger boos was dan ging ik met mijn mond op mijn kussen liggen en dan schreewde ik zohard als ik kon (komt toch bijna geen geluid meer dan)
Minecraft...
Minecraft is de grootste rage-game ooit 😛
Speel gewoon de Sims 😛
Het beste is als je zelf bedenkt hoe je het beste je frustraties kunt uiten. 
Hoi
Ik had dat ook, en heb het op internet opgezocht. Nu blijkt het dus dat er een bug in die missie zit, en je die dus niet kan uitspelen. Heel jammer.

Groetjes svv
gewoon geen controllers kapot gooien? simpel.....
Nou, ik speel GTA echt super graag. Maar ik had op GTA IV een missie moeten doen dat je een man moest doodschieten en met een motor eraf moet springen en in een helicopter moet komen (laatste missie van GTA IV). In begin ging alles goed. Alle vijanden doodgeschoten. Maar als ik met die motor op die heli moet landen. En het lukt me niet, krijg ik een dikke woede. Een Wii controller kapot gegooid omdat ik een missie niet haalde. Ik houw erg veel van GTA IV. Ben ook van plan binnekort GTA V te kopen. Maar heb echt geen zin om nog een controller kapot gegooid te krijgen. Want ik krijg me niet onder te controle als ik een missie niet haal op GTA.. Ben ik verslaafd aan GTA? Of moet ik wel eens een ontspannings spel doen zoals Minecraft ofzo om me af te koelen?

Ik heb echt hulp nodig. Ik houw van GTA maar ik wil echt niet nog een controller kapot hebben.


kun je wat duidelijker zijn

Reageer