Vraag

alcohol

  • 6 December 2019
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik heb wat doms gedaan afgelopen week. Ik en een vriendin hebben alcohol gedronken en zijn toen dronken op school gekomen kapot dom i know. Nu zijn we ook geschorst. We hadden het gekregen van een vriend van die vriendin waarmee ik was en hebben tegen school en onze ouders verteld dat het in een dopper zat en wij het niet wisten. Dit is niet de hele waarheid to be honest. Nu hebben we alleen een klein probleempje want mijn moeder wil met hem bellen. Mijn vriendin zei van zeg tegen je moeder dat hij al met de politie heeft gesproken en dat het niet nodig is om hem te bellen. heeft iemand  misschien nog andere ideeën om tegen mijn moeder te zeggen zodat ze die jongen niet gaat bellen

please let me know. 
groetjes lau


3 reacties

Heyo,

Dus je hebt alcohol gedronken met je vriendin en bent dronken geworden. Uiteindelijk geschorst en jullie vertelden dat het in een doppler zat en niet wisten dat het alcohol was. Nou ja dat sws iemand dat al gelooft is al erg bijzonder. 

Maar wat is het echte verhaal, hoe kom je er echt aan? Je kan zoiets zeggen dat die jongen al is gestraft door school en zijn ouders. En dat het dus niet nodig is om hem te bellen. Of je overdrijft enorm en zegt zoiets van ja die jongen heeft van de politie een taakstraf gekregen, of is naar Halt gestuurd. Of. Of..... Je praat met die jongen en vertelt het verhaal en vraagt of hij mee wilt spelen meg de leugen. Je moeder zal wel mega boos op hem zijn, maar ja. 

Of je bent gewoon eerlijk en vertelt dat je wat alcohol wou proberen en dat je samen met je vriendin toen te veel dronk en dronken werd. Dat is het beste. En wat maakt het uit, je bent toch al geschorst, wat is er erger dan dat?

 

See ya!

Spookyzx. 

Heyy

nou het echte verhaal is dat we 2 tussenuren hadden en toen met die jongen een fles aperol en een fles rode wodka hadden gedronken. Maar heel erg bedankt voor je reactie 

Au rev

Hallo Lau :)

Niet heel erg slim dat je hebt gedronken maar wel goed dat je eerlijk bent nu, dat kan ik wel waarderen. Het is alleen niet zo goed voor je ontwikkeling om als tiener al dronken te worden want dat tast je hersenen en je ontwikkeling aan.

-Dr8gon99

Reageer