Vraag

Wie heeft er allemaal een televisie op de slaapkamer?


Reputatie 4
Badge +1

Ik vroeg mij af wie er allemaal een televisie op hun slaapkamer hebben staan? Ik wilde als kind al een televisie dat mocht... maar ik moest hem wel zelf opsparen na drie jaar zakgeld sparen had ik eindelijk genoeg geld en kocht ik mijn eerste eigen televisie toen ik 8 jaar oud was 😅. Nu 9 jaar later een nog steeds een TV op mijn slaapkamer alleen eentje die een groter scherm heeft (32inch). Wel super fijn dan kan ik op luie ochtenden lekker rustig wakker worden met een leuk televisie of radio programma. Wie heeft er ook een op hun slaapkamer staan en hebben jullie hem ook zelf opgespaard of hebben jullie hem gekregen?


21 reacties

Reputatie 1
Badge

ik mag geen tv op de kamer mijn ouders vinden dat ik dan niet meer uit mijn kamer kom

Reputatie 7
Badge +7

Zou soms wel willen, maar lijkt me niet echt leuk staan. En ik heb ook niet echt de ruimte daar voor in mijn plan. (Ik wil mijn kamer inrichting veranderen)

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb een tv aan mijn plafond hangen die heb ik gekregen van mijn oma, maar het is wel en oud en dik ding die het alleen doet met een chromecast er in!😅

Groetjess :)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Linne01,

 

wel cool dat je 'm zo jong al zelf gespaard had… tsja, als je iets wilt, moet je er soms ook wel iets voor doen, dus ik vind je drm al een bikkel 👍

en soms wil je iets en mag het niet… @tanish maar via je laptop kun je volgens mij gratis live en opgenomen op de website NPO.nl  kijken en via kijk.nl opgenomen programma's van o.a. SBS bekijken. Van andere zenders weet ik het niet

@Anoniemxv je kunt je tv miss 'verstoppen’ in een kast of er iets overheen/voor hangen als je niet kijkt, maar ligt er ook aan hoe graag je een tv wilt hebben. Je kunt wsch ook op je telefoon of laptop kijken als je een app hebt van je provider

 

Ik heb zelf een tv op mijn slaapkamer die ik zelf verdiend heb door klusjes te doen bij anderen, gwn in de buurt. Ik doe ongeveer alles voor geld 😂 Gras maaien, heg knippen, tuin opruimen, verven, timmeren, auto's wassen en poetsen, in de horeca helpen, vooral voor en  na sluitingstijd dingen opruimen, schoonmaken, voorraad aanvullen, rotzooi naar de stort brengen met iemand die dan een kar en een auto heeft, soms ergens op een boerderij helpen, de werkplaats van de timmerman of aannemer opruimen, you name it, I'll do it, als het maar genoeg oplevert…

 

Ik heb laatst zo'n beugel bij de Aldi gekocht, dus voor 3 tientjes hangt ie nu aan de muur en kan ik 'm naar mijn  mijn bed draaien of naar m'n bureau  en zithoekje draaien. Alleen kan dat draaien niet op afstand, jammer genoeg, dus ik moet (dus vooral voordat ik ga slapen) die tv wel de goeie kant op zetten, anders moet ik weer eerst uit bed als ik wil kijken.

Ik gebruik ook (vooral) Chromecast en ik vind dat super werken @ItsJustMe  hoor. Ik stream alles vanaf mijn telefoon. Ik kan live kijken of opgenomen programma's afspelen via een app van de provider.

Ik vind Chromecast echt super, want die app's op mijn oude tv werkten de helft van de tijd niet of niet goed en ik heb nu ook veel scherper beeld, omdat nu alles digitaal binnenkomt.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +5

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer werkt idd helemaal prima een chromecast ben er zelf ook super tevreden mee! Je kan met de chromecast ook van een oude tv een smart tv maken met goede kwaliteit! En je kan gewoon alles kijken idd en het streamen werkt prima tenzij je slecht internet hebt natuurlijk🙃

Trouwens leuke naam heb je haha😅

Groetjess van mij! :)

Reputatie 2
Badge

Hoi Linne01,

Knap dat je op zo een jonge leeftijd voor een TV ging sparen en het oprecht behaalde. Ik ben zelf 14 jaar en heb ook een TV op mijn kamer, gekregen van mijn ouders. Doe er verder eigenlijk niks mee.

 

Gr, Anoniem

Reputatie 7
Badge +7

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 


Ik wil er ook geen 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Linne01 

Ik wil er wel een alleen heb ik al jaren zitten sparen voor m'n Nintendo Switch. (Zo'n 5 jaar)

Dus 💶 voor een TV kan ik (momenteel) niet betalen.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Ik mocht de oude tv uit de woonkamer hebben (uit 2011, wel een oudje maar doet het nog prima) dus dat heeft me niks gekost. Heb net als @ItsJustMe en @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer een chromecast gekocht. Super handig ding en werkt beter dan de nieuwe tv in de woonkamer. Verder gebruik ik de tv vooral voor m’n PS5 (die is eigenlijk ook van m’n broer maar hij gebruikt ‘m bijna nooit).

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik heb geen tv maar wel een tweede beeldscherm die je aansluit op de laptop. Das best een groot ding en daar kun je heel mooi YouTube op kijken bijvoorbeeld. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Linne01 

Leuke vraag!!

Ik heb zelf geen tv op mijn slaapkamer, paar redenen ervoor:

  1. Geen ruimte: mijn kamer is niet super groot dus past het nauwelijks
  2. Lelijk staan: het lijkt mij niet echt mooi als ik mijn schoolboeken en kledingkast zie staan en daarboven ineens een tv, moet gewoon een beetje rustig blijven niet al te veel aan de muur (dat is dan mijn smaak natuurlijk)
  3. Ik kijk geen tv, Netflix is een optie maar kijk ook nauwelijks nog films maar ben van plan om dat weer te doen, maar kan gewoon op mijn laptop

That’s it :)

Liefs ItzJustin

Reputatie 4
Badge +1

Ik wil er wel een alleen heb ik al jaren zitten sparen voor m'n Nintendo Switch. (Zo'n 5 jaar)

Ja mijn Nintendo Switch was ook wel een flinke uitgave maar als je ziet hoe vaak ik hem gebruik was het dat echt wel waard. Maar wel respect dat je ook zo lang kon sparen👍 want soms kan sparen echt lastig zijn.

Reputatie 3
Badge +1

Op mijn eigen kamer heb ik de oude tv van mijn ouders, neej niet gekregen maar bij elkaar verdiend door klusjes in huis.

 

Mijn vriend heeft op zijn slaapkamer zo'n beamer ding, die projecteerd het beeld op de muur heel groot en dan is het net een bioscoop. Heerlijk in bed knuffelen tijdens film kijken hihi

Reputatie 2
Badge

Ik mag geen televisie op mijn kamer

Waarom?:

1. Ik ga snachts TV kijken

2. Mijn kamer is een grote rotzooi 

3. Mijn moeder is daar gewoon. Net ietsjes te streng voor

P.S mn moeder is wel gewoon super lief en aardig

Reputatie 2
Badge

Ik heb 65 inch tv op mijn kamer heb ik gekregen van mijn tante

Reputatie 7
Badge +17

Hoi , ik heb een oude jvc met zo'n zwarte rand nog. Uit 09 ofzo maar met een modem en chrome cast kan ik er verder alles mee haha. Ding doet het prima. Tijdelijk omdat ik op tijd moet slapen lever ik de laptop , foon en snoer van de modem tussen 21 u. en 07:00 in bij mn ouders maar verder kan ik er bijv ook de laptop op casten en YouTube vanaf de foon of modem. Best handig. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb 65 inch tv op mijn kamer heb ik gekregen van mijn tante

Wauw 65inch is dat niet te groot voor op de slaapkamer (weet natuurlijk niet hoe groot jouw slaapkamer is)?Wij hebben een 65inch TV in de woonkamer staan maar mijn ouders keken eerst wel of we genoeg ruimte ervoor hadden want voor de beste beeld ervaring moest je ongeveer op 3 meter afstand zitten. Ik heb op mijn eigen slaapkamer een TV van 32inch en dat is groot genoeg voor mij🥰

Reputatie 2
Badge

Mijn slaapkamer is even groot als de woonkamer dus ik zit er niet boven op

Reputatie 7
Badge +17

Damn, 65inch is wel echt groot. Ik heb ook 32inch en ik vind dat groot genoeg. Maar ja, als je een grote slaapkamer hebt is een grote tv wel nice

Reputatie 5
Badge +1

Ik had er eentje een paar jaar geleden, maar helaas is die nu weg. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb er eentje, weet niet wat voor soort tv het is maar ik gebruik hem eigenlijk nooit.

Reageer