Skip to main content
Vraag

Weten jullie ouders dat je bij de KT zit?

• July 31, 2025
  • 18 reacties
  • 215 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Dit is niet mijn eerste keer dat ik een account heb aangemaakt bij de KT. Ik heb m'n andere account toen der tijd laten verwijderen omdat ik bang was dat m'n ouders er achter zouden komen. Weten jullie ouders dat je actief hierop bent? En zijn jullie ook wel eens bang dat iemand er achter komt?

18 reacties

• July 31, 2025

Hallo ​@Wolf 

Mijn moeder is via de WiFi er achter gekomen dat ik er op zit. Het zal me vader een zorg zijn 😅

Me moeder is ergens wel bezorgt eerst, maar ik denk dat ze op een of andere manier heeft gezien dat het goed gaat met mij 🤣 dat ze het minder belangrijk vind. 

Krijg af en toe nog wel de grap naar me hoofd geslingerd *ga je nu bellen met de kindertelefoon* dan sloeg me moeder me voor de grap (deed geen pijn) 

Indirect ben ik niet bang dat iemand er achter komt denk ik 😆 heb het op school er best vaak over met me vrienden groep en iedereen daar omheen kan dat gwn horen 😅 dus als iemand echt wou zoeken hadden ze het al lang gevonden. 

Groetjes badeend 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • July 31, 2025

Ik wist niet eens dat je dat aan wifi kon zien… dan weten mijn ouders het waarschijnlijk ook 😥

• July 31, 2025

Nog een hallo ​@Wolf 

Bij mij thuis hebben me ouders eigen WiFi meuk gemaakt/neergelegd. Ze kunnen inpreciepe zien waar en hoelang ik ergens op zit. 

Denk niet dat jou ouders dat kunnen zien hoor 😉

Groetjes badeend 

NN15000
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • August 7, 2025

Nee alleen me vriendin weet het volgens mij dat ik hier op zit 

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • October 2, 2025

@Wolf als je bang bent ontdekt te worden

Dit is mijn tip

Xxx Yusa

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

hey wolf nee niemand weet dat ik hier op zit nee…. zelfs mijn ouders niet… en dat wil ik ook zo houden!!

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • October 2, 2025

Hey, dit is echt zoiets waar ik niet echt met mijn mam over praat. Ik denk dat ze het wel vermoed. Ze vraagt er ook nooit naar. Ze respecteert dat van mij.  Ze is op sommige "internet dingen"  wel streng, ik mag bv niet gamen en geen socials ( wel signal en WhatsApp) maar zolang ze weet dat ik mij aan haar regels en verbod houd mag ik verder doen wat ik doe. Ze vertrouwt dat ik gehoorzaam. Ik heb ook geen limiet of family link ofzo. 

Liefs, Tover xxx

• October 3, 2025

@Wolf  mijn ouders weten het wel maar ze denken dat ik het alleen voor info  gebruik voor school en sport

Diana
Forum|alt.badge.img+11
  • Vaste gast
  • October 3, 2025

Ze weten het niet maar ik zou het niet erg vinden als ze het wel wisten.  Niets mis met KT.

NightShadow

Mijn ouders weten het niet volgens mij. Eigenlijk hebben ze het me nooit direct verboden, dus ik vind dat ik het mag.  Ik heb wel een paar keer gehad dat ik dacht dat me broer op het forum zat en daarom een topic laten verwijderen en me account weleens laten verwijderen. Als ze het weten kan ik een hele lange preek verwachten. Hier bemoedig ik het om jezelf te zijn, of je nu van geslacht wilt veranderen, meisjeachtiger wilt kleden of juist als een emo wilt kleden. Hier keur ik alle geloven goed. Ik accepteer iedereen zoals ie is. In het echte leven doe ik dit ook, maar niet openlijk. Mijn ouders bekritiseren elke mening, iedereen die anders is. Mannen met gelakte nagels, vrouwen met mannen kleding, mensen die in het zwart lopen, moslims, polen, noem het op of ze hebben er wat negatiefs over te zeggen. Als je niet dezelfde mening hebt ben je werelds en dom. En daarom mogen ze dit account nooit vinden. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 3, 2025

Hoi, ja dat weten ze wel. Ze checken niks op dit gebied en of ze ook weten dat ik nog steeds actief ben weet ik niet. Maar in mijn moeilijke momenten wisten ze wel dat ik antwoorden en advies zocht en dat vonden ze prima, zelfs verstandig. 

Groetjes liefs Tartan X 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • October 3, 2025

Ze weten van niets en verder maakt het hun ook volgensmij niet heel veel uit denk ik dan 

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 12, 2025

Heyy!

Ze weten er niks van, mijn moeder controleerde wel een keertje mijn mailbox of ik niet met een oude man aan het mailen was. (WAT? IK ZOU ECHT NIET GAAN MAILEN MET EEN OUDE MAN HOOR) maar toen was er wel een mail van de kindertelefoon. Ik heb haar afgeleid door heel veel te praten, volgens mij heeft ze het niet gezien haha.

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • October 12, 2025

@Linax owh haha 🫢

Ik zou dan ook gaan praten haha. Beste tactiek😎

XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

Nee, mij ouders weten het niet. Dat ik op de kindertelefoon zit

ja_ppie