Skip to main content

een tip voor mensen die bang zijn op het forum ontdekt te worden

• October 1, 2025
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 567 reacties

Ik heb een hele goede tip voor jullie als jullie geen account durfen te maken of bang zijn dat je ouders hem ontdekken.

Maak je eigen emailadres op een website en niet in een app, heb ik ook gedaan. (Vraag maar wat sites om dat te doen aan AI, ik weet niet of ik dat hier mag noemen)

log altijd uit. (Op dit forum en in die email site)

​​​​gebruik een naam die niet aan jou te linken is. (Bijvoorbeeld niet iets wat met je hobby's ofzo te maken heeft.) 

En schrijf er niks over op of vertel het niet aan iemand🫢

Ik hoop dat meer mensen een acc maken door deze tips

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • October 1, 2025

Hey! Dat zijn echt goede tips! Mag ik er nog 2 bij doen? 😊

-  als je zeker wilt weten dat niemand iets terug kan vinden, verwijder cookies en browse-gegevens of gebruik Tor browser i.p.v. Chrome of Edge etc.

- gebruik een VPN . Even verdiepen in wat en hoe en je bent veilig! 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 1, 2025

​​​​​@Tover01 je mag zeker wat toevoegen. Ikzelf verdiep me niet zo in cookies want ik weet niet eens wat cookies echt zijn meestal wijs ik alles af en ik gebruik soms ook duckduckgo

Ik had eigenlijk niet verwacht zo snel een reactie te krijgen

Xxx Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • 3260 reacties
  • October 1, 2025

@Yusa14  DuckDuckGo is inderdaad heel goed 💪. En Firefox ook, als je in de instellingen zorgt dat bij afsluiting van het gebruik, dus als je het wegklikt of afsluit, ook alle gegevens worden gewist.  Goed onderwerp! 👍 

Dankjewel voor je welkom ook. Maakt niks uit ik ben hier idd al eventjes maar ik vind het heel vriendelijk van je 👍

Liefs, Tover xxx 

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 1, 2025

Nog een keer bedankt voor de reactie!

Firefox ken ik niet, maar m'n vader is wel bezig met experimenteren met veilige dingen etc. 

Ik zal je tips toevoegen!

Xxx Yusa

• 0 reacties
  • October 12, 2025

goede tips. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 13, 2025

@Siltari bedankt!

XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 14 reacties
  • October 29, 2025

Een vraagje waarom op een andere website en niet in de app. ( Als je ouders door je telefoon kijken of een app hebben die inje telefoon kan kijken snap ik het maar anders niet echt ) En waarom Zou je een vpn nemen als je niet ontdekt wil worden op deze site. Verwijder gewoon de pagina lo guit en  je kan opzich ook de cookies verwijderen maar dat helpt denk in allen maar tegen de dingen die de website dan kan doen. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • October 30, 2025

Een vraagje waarom op een andere website en niet in de app. ( Als je ouders door je telefoon kijken of een app hebben die inje telefoon kan kijken snap ik het maar anders niet echt ) En waarom Zou je een vpn nemen als je niet ontdekt wil worden op deze site. Verwijder gewoon de pagina lo guit en  je kan opzich ook de cookies verwijderen maar dat helpt denk in allen maar tegen de dingen die de website dan kan doen. 

Hey, als je ouderlijk toezicht op je telefoon hebt kunnen je ouders alle apps zien, daarom.

Liefs xxx Yusa