Vraag

Wat moet ik doen??

  • 24 August 2018
  • 6 reacties
  • 158 Bekeken

Badge
Ik ben een meisje van 12 jaar en mijn zus heeft me verlaten toen ik 17 was. ik raakte depressief en had geen idee wat ik moest doen. Ik heb er nooit over gepraat want dan barst ik in tranen uit. Er is 1 iemand die ik vertrouw. Er praat er sinds kort mee en ik word er iets vrolijker van. Ik snij mezelf met een schaar idk maar ik probeer te stoppen. Aangesien mijn leven zo ingewikkeld. Ik snap er zelf niks van. Ik denk niet aan zelfmoord want Dat vind ik dood eng. Kan iemand mij helpen?

Ik schrijf dit op het acc van mn vriend.

6 reacties

Hi Thunderit. Ik snap het niet precies, bedoel je dat je zus je verlaten heeft toen zei 17 was? Heb je ooit oplossingen voor snijden gezocht? Zoals bijvoorbeeld, wat ik vroeger deed, een plank proberen te breken? Dan kon ik daar ff m'n geweld en woede op kwijt. Goed dat je niet aan zelfmoord denkt.
Badge
Ik heb nooit een oplossing gezocht voor het snijden maar bedankt voor de tip
Kan ik je nog ergens mee helpen?
Hoi

Je zus heeft je verlaten, en je bent depressief geworden. Niet fijn dat je dat meemaakt. Wel goed dat je sinds kort praat met iemand die je vertrouwt. Ik ben blij om te horen dat je daar vrolijker van wordt.

Je hebt er nooit over gepraat, want dan barst je in tranen uit. Zelfs als dat zou gebeuren, is dat helemaal ok. Eens goed huilen kan opluchten.

Zoals @Anoniempje19374 zei, is het goed om positieve alternatieven te zoeken voor het snijden. Voor sommige mensen helpt het om te gaan wandelen, of op te schrijven waar ze mee zitten. Voor anderen werkt het om zich af te reageren op een boksbal.

Groetjes
Kenshin
Badge
Dankje
Sterkte ik weet niet wat ik moet zeggen want ik heb het niet megemaakt maar wees sterk die schaar doet je pijn en dat moet niet dat laat je aan erge dingen denke denk aan die vriendin wat zou zijn denken van al die wonden zet je over die schaar heen je beter beter dan dat zet hem op topper

Groetjes kappalord

Reageer